Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוי. נו באמת!!!

 

מחפש מכונית שמסתובבת כבר עשר שנים על הכבישים, ועדיין מאמין שתפגין אמינות מופלאה בגלל מוצאה ולא בשל רמת הטיפולים שקיבלה (או לא) לאורך חייה ?

 

אווילים כמוך קונים דייהטסו (בשם האמינות), סובלים מגימור ספרטני, נוחות נסיעה עגומה, ובסוף, לתדהמתם, צריכים לשפץ ראש מנוע.

 

העיקר שקנית מכונית "אמינה" בת 10. :roll:

 

 

נ.ב. ואם כבר פתחת את הדיון המטופש הזה...

אז וואלה. קרייזלר נאון. מופת לאמינות.

דבר ראשון שתה כוס מים קרים.

דבר שני, עם היית קורא את כל ההודעה בלי לקרוא רק חלקים, היית מבין שזה רכב בישביל חבר , ולא בישבילי.

אני בחיים לא יקנה קרייזלר נאון :|

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

בחירה של רכב בטיחותי איננה ע"פ כמויות כריות האוויר שלו (ראה ערך אויו 2006 שקיבלה כוכב וחצי)

 

שלבים לבחירה ע"פ בטיחות :

א. גש לאתר EUROPEANCAP

ב. בחר קטגורית Small Family Cars (בהנחה שזה מה שאתה מחפש)

ג. הורד את הרשימה לאקסל

ד. מיין לפי שנה.

ה. בחר את הרכבים שנת 1997 אם לפחות 4 כוכבים (מיצובישי לנסר GLX, פג'ו 306)

ו. בדוק על כל רכב את המחירון שלו.

 

עשיתי בעבורך את השעורי בית :

הפג'ו - הדגם שנבחן לא קיים בארץ.

נשארת עם מיצי.

 

אתה יכול לבצע את אותה הפעולה גם על אתר מבחני הרכבים של ארה"ב (http://www.nhtsa.dot.gov/cars/testing/ncap/)

 

בברכת שבת שלום

פורסם

שיקנה וולו 940 סביר להניח שהוא יעמוד יותר טוב בכל תאונה מכל דייהטסו/פונטו למיניהן.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

אם האשכול עדיין בתוקף...

 

אז ככה, אני מסכים עם הבחור שהוסיף את הסיטרואן וחושב שכדאי אפילו להוסיף פורד אסקורט CLX

שמכילה את כריות האויר המבוקשות והיא בכלל מכונית אמינה וזולה

 

לגבי הקרייזלר נאון, אני לא יכול לחלוק רק על חלק ממה שאומר OferClio95

אבל אם להתייחס ישירות למה שהוא אומר אני לא מסכים בגדול

אם נלך הפוך, אוטומט זה הדבר היחיד שלא יגמור לך את הרגל בכבישי המדינה ה***** הזאת

והנהג הישראלי הוא בדיוק זה שצריך אוטומט, הנהג הלא טיפוסי הוא הוא זה שצריך גיר רגיל. (לא טעות, פעמיים הוא)

בעיות כרוניות ומזגן הן מיתוס. מזגן ניתן לסדר באופן חד פעמי וסופי!

לגבי בעיות מחשב אין לי תגובה מאחר שלא נתקלתי בתופעה בנאון מעולם אך מאידך, הנסיון שלי עם נאון היה קצר ומתוק

זה כן נכון שיש נטיה שכזאת לבעיות צבע וכאלה לנאון (וגם לפורד אסקורט) אבל ניתן למצוא היום הרבה מהנאונים שכבר נצבעו מחדש או שפשוט נשמרו יחסית טוב ואין בעיות בצבע

 

לסיכום: אם חבר שלך לא סוחר רכב ומחפש רכב שישרת אותו נאמנה במשך ה3 או 5 או יותר שנים הקרובות הוא בהחלט יכול להתחיל בחיפושיו אחרי הנאון (רק שיוודא שהוא לוקח את ה LE*)

 

(אגב.. גם אם יש אפשרות שחברך יחליט להכנס לעניין שיפורי הרכב הנאון הוא בהחלט רכב לסצנה הזאת )

 

 

ואגב... הבחור לו המלצת לשתות כוס מים קרים לא דיבר על הנאון (שים לב דיהטסו )

הפואנטה שלו היא שזה מתחיל להשמע קצת ילדותי (או שכך אני מבין את זה- אני לא מכיר את הבחור)

 

בכל מקרה אני לא אהבתי שאתה אמרת שאתה בחיים לא תקנה נאון

זה אחלה של אחלה של רכב פשוט בארץ לא קולטים את זה...

בארה"ב יש מלא כאלה משופרות לא פחות מפיג'ו 206 משופרות ומאקורה משופרות זה רכב מעולה בבסיסו אבל אני אסלח לך :wink: חח

מהירות לא הורגת אנשים - אנשים הורגים אנשים

פורסם

אוסיף גם אני..

 

 

קריזלר נאון שהוא נוסע, תענוג אמיתי..

 

אבל!!! בתור בעלים לשעבר (תודה לאל) של רכב כזה אל, תקשיב טוב אל תתקרב. רכב עם אמינות נמוכה ביותר. קניתי חדש בשנת 1995, החזקתי 4 שנים והוצאתי הון עתק על טיפולים ותיקונים, לעולם לא אתקרב לזה בישראל.

פורסם

קנית חדש מהחברה ?

 

או יד ראשונה או משהו כזה ?

 

(כי ב 95 רק התחילה לצאת מהדורת ה LE שהיא הרבה הרבה יותר טובה ואמינה)

מהירות לא הורגת אנשים - אנשים הורגים אנשים

×
×
  • תוכן חדש...