Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שרכשתי את הוולקן שנתון 95 התחלתי ביישור קו ולהלן הדברים:

מחוג דלק תקול הלכתי לאבוו סיפדומטרים והוא סידר לי את זה אבל הוא יראה לי שהידיד של המצוף כבר לא כך חזקה והוא אמר וצדק שכאשר יהיה לי פחות מפול טנק המחוג ירקוד שאלתי היא מאיפה אני יכול לקנות מצוף חדש במחיר טוב ולא מפירוק והאם אז זה יהיה מדויק כמו חדש.

בנוסף הלכתי למוסך שאפט ואני חייב להודות לניצן ולדודי הדהימים על הטיפול המסור והאיכפתי שלהם פשוט חוויה לטפל שם כל הכבוד חברה אין לי צל של ספק שתצליחו בענק.

בשאפט החלפתי את כל הנוזלים של הרכב ואת כל הפילטרים והוספנו תוספים לדלק ולרדיאטור הברקסים היו חדשים גם הדיסק וגם הרפידות אבל מבחינתי זה לא מספק אין את העוצמה שאני רגיל אליה רציתי לדעת אם אני יחליף רק את הרפידות ללוקס או למשהו אחר וטוב זה יספק את הסחורה.

בנוסף יש לי את הרושם שהרכב שותה מעבר לסביר מה אני יכול לעשות בשביל לייצב אותו למצב נורמלי וסביר עבור וולקן.

אני רוצה להחליף את הגאנטים ל-15" האם אתם מכירים עסק אמין שמוכר גאנטים יד שנייה ואם דגש על האמין והאם המידה הקס' היא 195-15-55 ,צמיגים אני ישים את ה-F1 של GD .

עוד שאלה המאוורים רועשים אצלי המניפות לא הכי יציבות והרעש מציק לי מה לעשות אשמח לעליות.

תודה וחג שמח.

פורסם

לגבי שיפור הבלמים, התייעץ עם ניצן שב"מוסך שאפט" שהנו נהג מרוצי רכב וביחוד עם סיטרואן,

כך שסביר למדי שממנו יבוא הפתרון הטוב וההולם למע' הבלימה.

מצוף דלק חדש נסה אצל חנות החלפים מתמחת פז'ו וסיטרואן "ג'אן שברח' המסגר 10 ת"א,

טל' 03-6393393 ואתרם הנו www.jan.co.il

בברכת חג שמח - רפי לין :idea:

פורסם

אל תכנס להלם כאשר רפי יתן לך מחיר קרוב מאוד ל4 ספרות (900~ ש"ח), פשוט תתרגל למחירים על החלקים של הרכב הזה, תתחדש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
לאחר שרכשתי את הוולקן שנתון 95 התחלתי ביישור קו ולהלן הדברים:

מחוג דלק תקול הלכתי לאבוו סיפדומטרים והוא סידר לי את זה אבל הוא יראה לי שהידיד של המצוף כבר לא כך חזקה והוא אמר וצדק שכאשר יהיה לי פחות מפול טנק המחוג ירקוד שאלתי היא מאיפה אני יכול לקנות מצוף חדש במחיר טוב ולא מפירוק והאם אז זה יהיה מדויק כמו חדש.

בנוסף הלכתי למוסך שאפט ואני חייב להודות לניצן ולדודי הדהימים על הטיפול המסור והאיכפתי שלהם פשוט חוויה לטפל שם כל הכבוד חברה אין לי צל של ספק שתצליחו בענק.

בשאפט החלפתי את כל הנוזלים של הרכב ואת כל הפילטרים והוספנו תוספים לדלק ולרדיאטור הברקסים היו חדשים גם הדיסק וגם הרפידות אבל מבחינתי זה לא מספק אין את העוצמה שאני רגיל אליה רציתי לדעת אם אני יחליף רק את הרפידות ללוקס או למשהו אחר וטוב זה יספק את הסחורה.

בנוסף יש לי את הרושם שהרכב שותה מעבר לסביר מה אני יכול לעשות בשביל לייצב אותו למצב נורמלי וסביר עבור וולקן.

אני רוצה להחליף את הגאנטים ל-15" האם אתם מכירים עסק אמין שמוכר גאנטים יד שנייה ואם דגש על האמין והאם המידה הקס' היא 195-15-55 ,צמיגים אני ישים את ה-F1 של GD .

עוד שאלה המאוורים רועשים אצלי המניפות לא הכי יציבות והרעש מציק לי מה לעשות אשמח לעליות.

תודה וחג שמח.

1. מצוף - חדש, כמו שאמרו , אצל ג'אן. רק שהוא יתחיל לזייף מהר מאוד. נסה למצוא משומש (גם של 306 יתאים) בפירוקיות או אצל איתני במסגר 33 (פתח עכשיו באסטה ממש על הכביש, כבר לא צריך להידחק לסימטה) 03-6876376. לדעתי פשוט להתרגל לחיות עם זה.

2. בלמים - ממליץ על סט בלימה של ברלינגו (מתלבש ללא בעייה, לפחות על ג'אנט 15) - קרי צלחות וקליפרים מברלינגו + רפידות איכותית (הלוקאס אכן איכותיות. עוצרות יפה ורצוף ממהירויות שלא נציין אותן מחשש לעין הרע).

אם אתה לא הולך כרגע על ההחלפה הגדולה - רפידות של לוקאס ושאר רפידות איכותיות יעשו פלאים לבלימה, ויעצרו את הרכב ללא בעייה כל עוד לא מדובר בנסיעת התחרעות. אם תדרוש מהרכב בלמים חזקים ולאורך הרבה בלימות - לטעמי ה-247 מ"מ הסטנדרטיים אינם מספיקים.

3. צריכת דלק - מה זה מעבר לסביר? בנסיעה משולבת הוולקן עושה בערך 1:9-10. מנוע 1.9 או 2.0 ?

4. מעבר לצמיגי 15 אינץ' - המידה שמציינת אכן נחשבת למידה המקסימלית (המידה של ה-16V) , אבל ידוע לי שעדיין ניתן איכשהו לאשר מידה 195/50/15 במספר מקומות בודדים. לא בטוח ששוה, כי אתה מאבד נוחות.

אם תמצא F1 במידה הנ"ל במחיר סביר - תודיע ! החלופה השפוייה (במחיר לפחות) - דנלופ SP- 9000.

×
×
  • תוכן חדש...