Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהצתה הראשונה של היום האוטו לא מתניע יש סטארטר,בדקתי ניצוץ מהכבלים ואין ניצוץ גם מסליל ההצתה היה אולי ניצוץ אחד.

בדחיפה האוטו מניע,ובהצתה השניה במרווח של כמה שעות האוטו מניע כמו גדול.

יש למישהו מושג מה הבעיה?

פורסם

לא יודע מה מתח יציאה, אבל זה נשמע כמו מצבר גמור שמתרוקן בלילה, או צרכן זרם לא רצוי שמרוקן אותו.

אם המצבר חלש, יכול להיות מצב שהסטרטר מסתובב, אבל הניצוץ מאוד חלש. היה לי כזה מצב.

פורסם
לא יודע מה מתח יציאה, אבל זה נשמע כמו מצבר גמור שמתרוקן בלילה, או צרכן זרם לא רצוי שמרוקן אותו.

אם המצבר חלש, יכול להיות מצב שהסטרטר מסתובב, אבל הניצוץ מאוד חלש. היה לי כזה מצב.

אין ניצוץ בכלל יש מצב שאלטרנטור מגיע לסופו?
פורסם

בפיאט אונו 60S שלך יתכן והלקטן (פיק אפ) שבתוך המפלג חוטיו קרועים ויש להחליפו או שמודול ההצתה (תיבת המתכת עם פסים) המחובר אל גוף המפלג פגום.

אצל חשמלאי רכב/מוסך מפרקים המפלג ומסתכלים בעין על מצב חוטי הלקטן ולפי זה ממשיכים הלאה.

בברכת שנה טובה - רפי לין :-)

פורסם
בפיאט אונו 60S שלך יתכן והלקטן (פיק אפ) שבתוך המפלג חוטיו קרועים ויש להחליפו או שמודול ההצתה (תיבת המתכת עם פסים) המחובר אל גוף המפלג פגום.

אצל חשמלאי רכב/מוסך מפרקים המפלג ומסתכלים בעין על מצב חוטי הלקטן ולפי זה ממשיכים הלאה.

בברכת שנה טובה - רפי לין :-)

כאשר הסוויטץ' במצב און צריך להיות ניצוץ מכבל ההצתה שמחובר אל הסליל ואין אותו ,מתח היציאה שנמדד ביציאה הוא 12 וולט,זה תקין?איפה יש חוטים בכלל בלקטן?מודול ההצתה הוחלף כבר
פורסם

למה אני לא יכל לערוך??שוב סליחה על ההקפצה פשוט זה דחוף מחר אני צריך להגיע לעבודה בבוקר והאוטו לא מניע...הכבל שיוצא מן סליל ההצתה ומתחבר למפלג האם כשהסוויטץ' במצב און הוא צריך לייצר ניצוץ אם נגיד נכניס לשם מברג או דבר דומה?(הכוונה ניתוק הכבל מן המפלג ובמקום לחברו למפלג להכניס לשם מברג ולקצר)

תודה מראש

פורסם

בבדיקה שציינת, כשמישהוא מפעיל המתנע (סטרטר) אז צריך החוט מסליל ההצתה לספק ניצוץ שיקפוץ אל גוף המתכת של המנוע.

הלקטן נמצא בתוך המפלג ו 2חוטיו מתחברים אל המודול.

בכל מקרה, בעצמך, אינך יכול לפתור את בעית חוסר הניצוץ (אם אכן יש כזאת בעיה).

בברכת שנה טובה - רפי לין :-)

פורסם

אם הסטרטר מסובב מהנוע מהר ורגיל ואין ניצוץ אז הבעיה הנה או לקטן במפלג או מודול הצתה או סליל הצתה או אספקת זרם או חבורי חשמל.

הניחושים במקרה זה לא יעזרו לך כלל.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לפני שאתם עושים דיאגנוזה שלמה למערכת ההצתה באונו שמניעה רק בדחיפה - הכי פשוט זה לנסות להניע עם כבלים. אם הרכב מניע עם כבלים מרכב אחר, אז כל הלקטנים של המפלגים והמודולים והקוילים ושאר הירקות ככל הנראה אינם הבעיה והפתרון הפשוט והנפוץ של החלפת מצבר עייף במצבר חדש תפתור את כל הסאגה.

פורסם
בהצתה הראשונה של היום האוטו לא מתניע יש סטארטר,בדקתי ניצוץ מהכבלים ואין ניצוץ גם מסליל ההצתה היה אולי ניצוץ אחד.

בדחיפה האוטו מניע,ובהצתה השניה במרווח של כמה שעות האוטו מניע כמו גדול.

יש למישהו מושג מה הבעיה?

התיחס בכובד ראש לאבחנה ראשונית ונכונה של אישפוז.

חג שמח

ושנה טובה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הבעיה היתה במצבר ריק.

נקנה מצבר חדש,מישהו פעם אמר לי שצריך לשים מצבר חדש בהתענה זה נכון.?הוא לא יתפוצץ או משהו?ולמה צריך לעשות זאת

פורסם

אופס התכוונתי הטענה כתבתי את זה ב4 שניות בערך ככה זה כשחברה שלך מחכה לך ויש לה גישה לצופר של האוטו..

×
×
  • תוכן חדש...