Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אל תדאג ילד....אבא אוהב אותך...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדינה של מטומטמים, נו מה לעשות.

המצחיק הוא שאחד כזה יכול לעצור ליד אחד מאיתנו ברמזור,

ולשאול אותנו: "מה יצא לך מזה שנסעת 200? בסוף שנינו ברמזור אדום..."

או כל מיני הערות מפגרות אחרות, אבל לשים ילד על המגש האחורי, זה בסדר.

:mad:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גיא, רוני היה לבסוף הטרמפ שלך לביתך?

הכל בא על מקומו בשלום? :p

 

נראה לי שנסעתי כל כך רגוע שכספרב התעצבן שלוקח לנו כל כך הרבה זמן :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מדינה של מטומטמים, נו מה לעשות.

המצחיק הוא שאחד כזה יכול לעצור ליד אחד מאיתנו ברמזור,

ולשאול אותנו: "מה יצא לך מזה שנסעת 200? בסוף שנינו ברמזור אדום..."

או כל מיני הערות מפגרות אחרות, אבל לשים ילד על המגש האחורי, זה בסדר.

:mad:

 

כן בהחלט מוכר לי מאנשים שאני עובד איתם, נוהגים שהראש שלהם במקום אחר אבל מטיפים לכל אחד שנוסע מעל המותר.

 

אני בעד להפיץ את התמונה במייל, סיכוי טוב שהיא תגיע למישהו שמכיר את הילד המסכן.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
גיא, רוני היה לבסוף הטרמפ שלך לביתך?

הכל בא על מקומו בשלום? :p

נראה לי שנסעתי כל כך רגוע שכספרב התעצבן שלוקח לנו כל כך הרבה זמן :p

נו, זה לא הנהג, זה האוטו, יאדה יאדה יאדה...

חכה שהוא ימצא לו איזו וולקן או 205GTI יד תשיעית עגלתית. :wink:

 

היו לו גם תלונות על זה שלקחת אותו טרמפ? :lol:

חוצפן. :p

MCS 2008

פורסם

אני לא מבין מה המהומה?

סה"כ רנו,אז קורה שמפשיר אדים מתקלקל,אין סמרטוט אז מורחים את הילד על החלון.

אני הייתי צועק עליו באמצע הכביש בלי בושה!

בהיותי מאבטח בבית ספר עד לא מזמן,יצא לי לראות התנהגות מפלצתית של הורים.

לא פעם ולא פעמיים שצעקתי ללא רחם על הורים וגם הסתכנתי בפיטורין.

צריך לצעוק,לבייש את הנהגים האלו ליד המשפחות שלהם ברכב,ורעיון מעולה לשלוח את זה (אפילו באינטרנט) למשטרה.

פורסם

דניאל, שב ב-LOOL.

 

מה שמעניין זה שהילד קלט אותי עושה לו BOOK וישר ירד למטה.....אז כנראה שהיה לו מקום על המושב האחורי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

ממש מסוכן.

 

הבאסים מהרמקולים האחוריים יכולים לגרום לילד להתחרש.

 

וברצינות - כמו שאברי גלעד אמר פעם בתכנית רדיו - במקרה של תאונה - הילד המסכן יהפוך לפירה על השמשה הקדמית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0


×
×
  • תוכן חדש...