Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מוכן להסביר לי מדוע מחיר הגולף כלכך גבוה?????


Guest Guy Osherov
שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז גם האודי A3 1.8

הרגילה שעולה 150 אלף לא בדיוק ממומחרת פרופורציונלית למה שהיא באמת ..... אבל גולף זה ממש מעבר לכל גבול 128 אלף מספיקים לקליאו ספורט כמעט.......

 

תזכור שהגולף וA3 יושבים על אותה פלטפורמה עם מבחר מנועים כמעט זהה, רמות איבזות וגימור בתא הנוסעים כמעט ולא שונות.

 

ההבדל היחידי הוא בסמל ככה שבישראל משתלם לקנות לפי הסדר הזה

סיאון לאון

פולווסאגן גולף

אודי A3

 

דרך אגב ב"ממון" השבוע התפרסמה כתבה שצמפיון יוזילו את מחירי הפולו, גולף, בורה ב1500-5000 שקל.

 

שי

 

אתה ממש מצחיק אותי... :roflmao:

אני לא רוצה להיכנס לויכוח מי יותר טוב או משהו בסגנון, אבל למרות שהאאודי A-3 בנויה על הגולף, זה לא אומר שתהיה להם אותה התנהגות כביש, והכל אותו הדבר...

ה-1.8 טורבו של האאודי גוזר את המנועים של הגולף אשר נמצאים באותו טווח המחירים.

אתה צודק שמשתלם יותר סיאט ליאון, אבל לדעתי הרבה יותר משתלם A-3 על גולף.

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נכון אין אותה התנהגות כביש אבל בכסף של A3 1.8T אתה קונה M3 בעלת כמה שנים על הכביש או ספורטיבית אמיתית ולא סתם אוטו מהיר....... 8)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שהמנועים של אודי יקרעו את המנועים של פולקסווגן אם הם בעצם אותם מנועים :conf:

 

גם לי נראה שהA3 היא אותו "סתם אוטו" כמו הגולף עם קצת יותר פוזה שעולה הרבה יותר כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ממש מצחיק אותי...

אני לא רוצה להיכנס לויכוח מי יותר טוב או משהו בסגנון, אבל למרות שהאאודי A-3 בנויה על הגולף, זה לא אומר שתהיה להם אותה התנהגות כביש, והכל אותו הדבר...

ה-1.8 טורבו של האאודי גוזר את המנועים של הגולף אשר נמצאים באותו טווח המחירים.

אתה צודק שמשתלם יותר סיאט ליאון, אבל לדעתי הרבה יותר משתלם A-3 על גולף.

 

לא נעים לנפץ לך מיתוס, אבל הם יהיו בדיוק אותו דבר.

ה 1.8 טורבו של אאודי זה ה1.8 טורבו של פולקסווגאן וזה ה 1.8 טורבו של סיאט.

ה A3 זה ה גולף והלאון רק בצורה חיצונית שונה.

 

אתה חזק באשליה שאאודי זה רמה אחרת, מסתבר שיש מס' אנשים שתרגיל השיווק של צ'מפיון עבד עליהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה מסביר אבל שעם כל המיתון בארץ וכל המצב הכלכלי הקשה אנשים יכולים להרשות לעצמם לרכוש מכונית קטנה, (שד"א באותו המחיר קונים היום גם ג'יפ משפחתי או אפילו היתי הולך על הניסאן פרימרה החדשה) ובמחיר כזה! זה ממש טיפשות! הפאסאט אפילו יותר זולה ממנה!! הפסאט גדולה וחזקה בהרבה מהגולף!

איך? תסבירו לי !! איך?? על מה??

יש הבדל בין הגולף לבין 206 יש הבדל בין גולף לבין סוזוקי איגניס? יש הבדל בין גולף לבין אופל קורסה??

התשובה היא:

לא! :!::!:

 

דרך אגב, את אותו הדבר אפשר גם להגיד על מרצדס A-CLASS הקטנה שעולה החל מ-200 אלף שקל...אבל אני מבין, מרצדס כאן, מושבי עור, מנוע 2.0 עם 190 כ"ס. זה עוד עולה על הדעת (בגלל השם מרצדס). אבל גולף ממש לא...

אתם לא יודעים איזה עצבים חטפתי שהסתכלתי היום במחירון וראיתי את הגולף...

 

1. הפאסאט לא יותר זולה מהגולף.

2. יש בהחלט הבדל בין גולף ל-206 או סוזוקי איגניס. מספיק לשבת בכולן בשביל להרגיש.

3. דווקא ה-A קלאס של מרצדס היא מכונית גרועה ביחס למרצדס, ובכלל לא מרצדס אמיתית... הנעה קדמית, נוחות זוועתית, רמת גימור לא אחידה. מנוע 2.0 עם 190 כ"ס? סליחה??

 

ובנוגע לאודי מול פולקסווגן - ברמות האלו זה אותו הדבר, A3 = גולף. ברמות הגבוהות זה משהו אחר...

 

רוני שרוצה RS6 בלי סמלים בכלל :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

ה-1.8 טורבו של האאודי גוזר את המנועים של הגולף אשר נמצאים באותו טווח המחירים.

אתה צודק שמשתלם יותר סיאט ליאון, אבל לדעתי הרבה יותר משתלם A-3 על גולף.

 

אוקי נתחיל מזה שכל הקונצרן משתמש באותו מנוע 1.8 ליטר עם 20 שסתומים ומגדש טורבו, ההבדלים בהספקים הם לפי ידעתי יחס גדישה שונה וטורבו מעט מוגדל ב180 כ"ס

איביזה טורבו 156 כ"ס

לאון ספורט 180 כ"ס

גולף גי טי אי 150 כ"ס

A3 150 כ"ס

A3 180 כ"ס

 

קצת השוואת מחירים

גולף גי טי אי 174K

אי 3 150 שהיא זהה לגולף 185K

אי 3 180 201K

טי טי 180 כ"ס עולה 271K , מנוע זהה ללאון ספורט והנעה קידמית עולה ב122K יותר מהלאון, אפשר להביא גולף 1.6 במחיר הזה :lol::lol:

 

אחותי על מה??

 

אז עשה טובה, לפני שאתה זורק שטויות באויר תעשה שיעורי בית :!::!:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין,אבל אין שום הצדקה לקניית רכבי קונצרן פולקסוואגן (לא כולל סקודה) במחירים האלו,מלבד רצון למעמד חברתי של צפונבון מפונק.במקום לקנות גולף 1.6 ליטר אפשר לקנות פוקוס GHIA מאובזרת 2.0 ליטר עם 3 שנים אחריות ולהישאר עם 10K עודף!!!

אני באמת לא מבין.בנוסף ה-A3 בעלת מחיר שערורייתי ומצחיק שכן הגולף נחשבה לטובה יותר בכל מבחן שאני קראתי.המחיר הוא בשביל הסמל,או יותר נכון התדמית שמנסה ליצור AUDI לסמל.אני רואה את זה כתסמונת ROVER 416\216\620.הונדות עם פלסטיק בצבע עץ ושם אנגלי שמתיר ליצרן לגבות מחירים לא מציאותיים.אז נכון ש-AUDI זה לא ROVER והרכבים בדרך כלל בנויים באיכות מעולה,אבל בייחס למחיר צריך ממש להיות אובססיבי לקבלת תשומת לב ובור אמיתי בכל הנוגע לתמורה של רכב כדי לרכוש A3 חדשה.אני הייתי בעליה המשועמם של גולף V5 מפוהקת ואחרי שנגמרו הפוזות ולכל ילדה מפונקת הייתה V5 הבנתי שמדובר בהרבה רעש וצלצולים וזהו עניין של מעטפת חיצונית בלבד!!!.בייחוד אחרי שכל יפנית 1.6 עם הילוכים ידניים עושה לך בושות ואחרי כמה חודשים אתה מבין שהנה הולכת להיגמר לך האחריות :mad: ופולסוואגן הןא לא רכב אמין.אתם מוזמנים לשהות במוסך צמפיון המרכזי כמה שעות כדי להבין את כמות הגולף שמגיעות עם כשלים: בגיר\מחשב ניהול מנוע\בעיות חשמל.12 חודשים ואין אחריות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שנוהגים לומר שהיא משפחתית קומפקטית, אבל לפי דעתי זה טעות...זה אוטו לגמדים...

אני אוהב אמריקאיות גדולות וחזקות (אמנם אוהבות הרבה דלק אבל לא נורא) אני אוהב ביואיק לה סייבר והכי הכי הרבה שברולט קפריס... :!: דעתי...

 

אמריקאיות גדולות וחזקות עושות לך את זה?

 

אני דווקא מעדיף שוודיות חטובות... הן גם לא כ"כ אוהבות דלק (ניסיתי) אבל יש להן ביצועים מדהימים, ואיך שהן סוחבות!! כאילו כל אחת מגיעה עם טורבו בפנים, והצליל - במיוחד צליל היניקה המגרה, שתמיד מורח חיוך על פני.... והעיצוב שמשפיל כל איטלקיה ממוצעת - חיטובי גוף מושלמים, והשיער השופע (ולא רק שיער) .... :shock:

 

אופס... גלשתי לתחום של פורום אחר :roll:

 

איתן

שאוהב שוודיווווות :D

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין על מה המהומה, כל מחירי המכוניות בארץ עלו בטירוף, זה לא חדש ונטחן עד דק..

 

זה הגיוני לשלם על 147 1.6 ידנית 105 כ"ס 5 דלתות, מודל 2002 - 125K ש"ח ?

מחירי ה2.0 ליטר של אלפא בכלל מעניניים.

 

גם 307 1.6 XS ידנית 110 כ"ס, 5 דלתות מודל 2003 עולה 117K.

 

כולם העלו מחירים, אאודי הם היוצאי דופן בחבורה עם תמחור שערוריתי יוצא דופן בתקופה כזאת.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הגיוני לשלם על 147 1.6 ידנית 105 כ"ס 5 דלתות, מודל 2002 - 125K ש"ח ?

 

חבר שלי קנה אלפא 147, 1.6 120 כ"ס, עם ג'אנטים, סאן-רוף, מושבי עור... ב120K ש"ח.

חוץ מזה שזה עדיין לא המחירים המטורפים של צ'מפיון.

מי שקונה גולף GTI ב174K הוא אידיוט, זכותו, אבל הוא עדיין אדיוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודיGT כתב:

חבר שלי קנה אלפא 147, 1.6 120 כ"ס, עם ג'אנטים, סאן-רוף, מושבי עור... ב120K ש"ח.

חוץ מזה שזה עדיין לא המחירים המטורפים של צ'מפיון.

מי שקונה גולף GTI ב174K הוא אידיוט, זכותו, אבל הוא עדיין אדיוט.

תראה,אלפא זו בעיה בפני עצמה.למרות שהדיל מעולה,ירידת הערך היא רצחנית וחבר שלך צריך לצפות לירידה של מעל 20K בשנה.לאבא שלי היתה גולף V5 2001,נקנתה חדשה ב-134,000 ש"ח.אם הוא היה מוכר אותה היום היא היתה שווה גם כן 134,000 ש"ח!!!

מצד שני אני מסכים אתך לחלוטין שצריך להיות דביל אמיתי כדי לרכוש גולף GTI\V5\V6 במחירים כאלו(174K ומעלה).אם אתה רוצה רכב מפנק תקנה במחיר של GTI:לגונה,B4 2.5,סונטה 2.7 וכו... ועדיין תשאר עם עודף ל-C1 של BMW לטיולים בעיר.אם אתה רוצה מכונית ספורט,אז למה לעזאזל קנית גולף מפוהקת שלא מצטיינת בשום מעלות ספורטיביות במחיר יקר משל WRX.אם היית קונה קליאו ספורט חדשה היתה נשאר עם 40,000 ש"ח בכיס!!! :loco:

:loco:מודעה זו מופנת בעיקר לאלו מאיתנו ששפיותם אינה עימם עד ובחרו לקנות גולף צפונבונית במחיר מופקע+שנה אחריות:loco:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודיGT כתב:

חבר שלי קנה אלפא 147, 1.6 120 כ"ס, עם ג'אנטים, סאן-רוף, מושבי עור... ב120K ש"ח.

חוץ מזה שזה עדיין לא המחירים המטורפים של צ'מפיון.

מי שקונה גולף GTI ב174K הוא אידיוט, זכותו, אבל הוא עדיין אדיוט.

תראה,אלפא זו בעיה בפני עצמה.למרות שהדיל מעולה,ירידת הערך היא רצחנית וחבר שלך צריך לצפות לירידה של מעל 20K בשנה.לאבא שלי היתה גולף V5 2001,נקנתה חדשה ב-134,000 ש"ח.אם הוא היה מוכר אותה היום היא היתה שווה גם כן 134,000 ש"ח!!!

מצד שני אני מסכים אתך לחלוטין שצריך להיות דביל אמיתי כדי לרכוש גולף GTI\V5\V6 במחירים כאלו(174K ומעלה).אם אתה רוצה רכב מפנק תקנה במחיר של GTI:לגונה,B4 2.5,סונטה 2.7 וכו... ועדיין תשאר עם עודף ל-C1 של BMW לטיולים בעיר.אם אתה רוצה מכונית ספורט,אז למה לעזאזל קנית גולף מפוהקת שלא מצטיינת בשום מעלות ספורטיביות במחיר יקר משל WRX.אם היית קונה קליאו ספורט חדשה היתה נשאר עם 40,000 ש"ח בכיס!!! :loco:

:loco:מודעה זו מופנת בעיקר לאלו מאיתנו ששפיותם אינה עימם עד ובחרו לקנות גולף צפונבונית במחיר מופקע+שנה אחריות:loco:

 

תחליטו, כדאי או לא כדאי לקנות פולוואגן, המחירים יקרים אבל שמירת ערך מעולה, אתה משלם יותר אבל לא מפסיד.

 

לומר שמי שקונה רכב יקר ששומר על ערך שלו זה אדיוטיות או טימוטום אבל לקנות רכב שמאבד 20K אחרי שנה זה לא טירוף :?::?::?:

 

לגבי האחריות והשירות של צמפיון

אחריות שנה + שנתיים על בסיס רצון טוב והיא לא שונה המון מ4 שנים של לובינסקי שהם בעצם שנה + 3 שנים חלקיות שברוב המקרים לא מכבדים אותם.

 

לי היום כמה תקלות לאחר שנה אחריות שצמפיון תקנו ללא שום תשלום!!

 

לגבי טענתך שבמוסכי צמפיון שורצים רכבי גולף עם תקלות, אני לקוח של צמפיון כבר משנת 97 ואף פעם לא נתקלתי במקרה כזה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו, אין טעם להפוך את זה למשהו אישי, גם אני חושב שהמחירים של VW מוטרפים.

 

אין שום סיכוי בעולם שהייתי שם 170K על גולף GTI, היא פשוט לא שווה את זה לדעתי, ויש הרבה קניות יותר מעניינות בפחות כסף (קליאו ספורט, CTR, אימפרצה טורבו).

 

אבל מצד שני, כל המחירים של הרכבים עלו בארץ, אולי חוץ מסובארו ששומרים את הערך של האימפרצה טורבו שמהווה דוגמא לתמחור מעולה.

 

קחו לדוגמא את הקליאו, עלתה ב30K אף אחד לא דיבר...למה ?

 

הגולף GTI תמיד היתה יותר יקרה, היא התיקרה בהפרש דומה, פשוט היום זה צורם יותר לעומת המתחרות הטובות יותר שעולות פחות.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו, אין טעם להפוך את זה למשהו אישי, גם אני חושב שהמחירים של VW מוטרפים.

 

 

ואני אף פעם לא המלצתי על קניית גולף, לעומת זאת יש לקחת בחשבון שרק בשנה האחרונה הפכו מחירי הגולף למטורפים ובהחלט אפשר לראות שיש ירידה במכירות ואפילו צמפיון הודיעה שתוריד מחירים בין 1500-5000 שקל לדגמים" גולף, פולו ובורה.

 

עד לפני שנה מחירי הגולף היו יקרים במעט מיתר הדגמים ובגולף הציעו תא נוסעים איכותי נוח שלא היה באף רכב אותה קטגוריה, כיום יש את ה307 שעולה על הגולף בתחום הזה אבל סובלת ממחלות ילדות

 

לגבי הקטע האישי, אני מכבד כל אדם, ולא משנה איך ואיפה הוא משקיע את הכסף שלו, לכנות בעלי גולף כ"אדיוטיים, מטומטים" זו כבר תת רמה בפני עצמה :!::!:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...