Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מוכן להסביר לי מדוע מחיר הגולף כלכך גבוה?????


Guest Guy Osherov
שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תחליטו, כדאי או לא כדאי לקנות פולוואגן, המחירים יקרים אבל שמירת ערך מעולה, אתה משלם יותר אבל לא מפסיד.

 

לומר שמי שקונה רכב יקר ששומר על ערך שלו זה אדיוטיות או טימוטום אבל לקנות רכב שמאבד 20K אחרי שנה זה לא טירוף :?::?::?:

 

לגבי האחריות והשירות של צמפיון

אחריות שנה + שנתיים על בסיס רצון טוב והיא לא שונה המון מ4 שנים של לובינסקי שהם בעצם שנה + 3 שנים חלקיות שברוב המקרים לא מכבדים אותם.

 

לי היום כמה תקלות לאחר שנה אחריות שצמפיון תקנו ללא שום תשלום!!

 

לגבי טענתך שבמוסכי צמפיון שורצים רכבי גולף עם תקלות, אני לקוח של צמפיון כבר משנת 97 ואף פעם לא נתקלתי במקרה כזה

 

שי

 

שמירת הערך של הגולף אינה מעולה!!!!!!!

 

 

בדקתי את המחירון של גולף 1.6 ידנית בשנים 1996-2002, ומצאתי שירידת הערך הממוצעת בכל שנה היא 16%.

מתחרות כגון רנו מגאן, פג'ו 306, הונדה סיביק וסובארו אימפרזה מאבדות בממוצע 11% לשנה באותה התקופה.

 

הטענה שגולף "שומרת על ערכה" היא סתם עוד נסיון פאתטי של פראיירים ששילמו הרבה כסף להצדיק את הרכישה שלהם....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בדקתי את המחירון של גולף 1.6 ידנית בשנים 1996-2002, ומצאתי שירידת הערך הממוצעת בכל שנה היא 16%.

מתחרות כגון רנו מגאן, פג'ו 306, הונדה סיביק וסובארו אימפרזה מאבדות בממוצע 11% לשנה באותה התקופה.

 

הטענה שגולף "שומרת על ערכה" היא סתם עוד נסיון פאתטי של פראיירים ששילמו הרבה כסף להצדיק את הרכישה שלהם....

 

אוקי

1. לא קניתי את הגולף בגלל שמירת ערך אלא מתוך אהבה לרכב

2. שקניתי את הגולף היא היתה מגבילה במחיר שלה לאיביזה טורבו שנת 01

3. אני חושב היום להחליף את הגולף לאיביזה טורבו שנת 02 ששוה לערך הגולף שלי היום :lol:

 

4. הגולף שלי כיום שווה 2K יותר מאשר לפני שנה וחצי, אז תקרא לזה איך שאתה רוצה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לקרוא לעובדה שהערך שלה גבוה מבעבר, קפיצה מטורפת של המחירים של הגולף החדשות.

 

אי אפשר לדבר רק על שמירת ערך באחוזים, דברו תכלס בכסף.

צריך לזכור שהגולף עולה משהו כמו 18 אחוז יותר מ307 או מגאן או לאנטיס.

לכן אפילו ששמירת הערך מבחינת אחוזים אולי נמוכה יותר, מבחינת הכסף היא זהה או גבוהה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשקלים!!!!!!!!!!!!!1

אבל השקל איבד את הערך................

כך שאל תגיד לא איבד ערך

וגם זה קרה בגלל הטריק שלהם עם העלאת המחירים........

זה לא שהאוטו התגלה ככזאת מציאה אילה פועל של חמדנות של היבואנים שהחליטו ליקר בגלל הפוזה....... :(:(:(

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכנות בעלי גולף כ"אדיוטיים, מטומטים" זו כבר תת רמה בפני עצמה

 

תעשה לי טובה,

כולם יודעים שהכוונה היא למעשה ולא לבן אדם,

לקנות גולף GTI ב170K היא אקט אדיוטי לעניות דעתי (עכשיו אתה מרוצה?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תעשה לי טובה,

כולם יודעים שהכוונה היא למעשה ולא לבן אדם,

לקנות גולף GTI ב170K היא אקט אדיוטי לעניות דעתי (עכשיו אתה מרוצה?)

 

 

 

מודעה זו מופנת בעיקר לאלו מאיתנו ששפיותם אינה עימם עד ובחרו לקנות גולף צפונבונית במחיר מופקע+שנה אחריות

 

 

 

רק חמורים בארץ (ויש כאלו ) מוכנים לקנות אותם במחיר הזה (וקונים)

 

אני מתנצל אך אינני רואה פה כינוי למעשה אלא ישירות הכללה על כל בעלי הגולף, כולם חמורים וכולם לא שפויים, אני מרוצה מהרכב שלי מאוד וחבל שאין לי אפשרות לגירסה חזקה יותר ולכן אני מחפש פשרה עכשיו, אני מכבד את כל חברי הפורום בין אם ברשותם אימפרזה GT ובין עם ברשותם רק אייקון של מכונית בפורום ואני חושב שהמינימום שצריך להיות פה זה כבוד אחד לשני.

 

דבר נוסף, הויכוח פה לא מתבסס אך רק על הדגמים הספורטיביים של הגולף (V5,V6,GTI) אלא בכלליות על הרכב, אני חוזר ואומר שעד לפני שנה המחירים של הגולף לא היו שונים בהרבה מיתר הקומפקטיות המגבילות, כיום המחירים עלו וכמו כן הביקוש ירד וכבר הספיקה להתפרסם כתבה על הורדת מחירים בעיתון "ממון"

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

ה-1.8 טורבו של האאודי גוזר את המנועים של הגולף אשר נמצאים באותו טווח המחירים.

אתה צודק שמשתלם יותר סיאט ליאון, אבל לדעתי הרבה יותר משתלם A-3 על גולף.

 

אוקי נתחיל מזה שכל הקונצרן משתמש באותו מנוע 1.8 ליטר עם 20 שסתומים ומגדש טורבו, ההבדלים בהספקים הם לפי ידעתי יחס גדישה שונה וטורבו מעט מוגדל ב180 כ"ס

איביזה טורבו 156 כ"ס

לאון ספורט 180 כ"ס

גולף גי טי אי 150 כ"ס

A3 150 כ"ס

A3 180 כ"ס

 

קצת השוואת מחירים

גולף גי טי אי 174K

אי 3 150 שהיא זהה לגולף 185K

אי 3 180 201K

טי טי 180 כ"ס עולה 271K , מנוע זהה ללאון ספורט והנעה קידמית עולה ב122K יותר מהלאון, אפשר להביא גולף 1.6 במחיר הזה :lol::lol:

 

אחותי על מה??

 

אז עשה טובה, לפני שאתה זורק שטויות באויר תעשה שיעורי בית :!::!:

 

שי

 

תגיד לי, מה אתה משווה בכלל את סיאט לאאודי?!

 

קודם כל, זה נכון שהמנועים הם אותם מנועים, הפלטפורמה היא אחידה, אז זה אומר שהכל אותו הדבר?! אז כל מה שנשאר לי זה לבחור זה את מה שעולה הכי פחות וככה בחרתי את הבחירה המושלמת...(?) לא!

 

לכל יצרן בקונצרן טכנולוגיות משלו, ועוד הרבה מאוד דברים שאין לחברות האחרות בקונצרן.

נכון, אאודי לא משתפת את כל הטכנולוגיות שלה ב-A3, אבל בכל זאת... הגיר, היגוי, אמינות, ועוד הרבה דברים כלל לא דומים לאלו של סיאט (אני פשוט מגחך לי פה :hihi: ) .

 

אז מה שאני אומר, כל אחד ואהובת ליבו, אבל לא צריך להגזים שהכל אותו דבר.

ואם אתה רוצה לקבל את ההוכחות שלי מול העיניים, קח שלוש נסיעות מבחן - אאודי, סיאט, פלוצוואגן...ותיווכח בעצמך.

 

אולי בגלל זה שאני אוהב את אאודי (ולא בגלל צ'מפיון, ממש לא!), אני די סובייקטיבי, אבל אני כבר תקוע עם זה, אין מה לעשות.

אתה תקנה את הליאון, אני את ה-A3, וככה לשנינו יהיה טוב.

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל יצרן בקונצרן טכנולוגיות משלו, ועוד הרבה מאוד דברים שאין לחברות האחרות בקונצרן.

נכון, אאודי לא משתפת את כל הטכנולוגיות שלה ב-A3, אבל בכל זאת... הגיר, היגוי, אמינות, ועוד הרבה דברים כלל לא דומים לאלו של סיאט (אני פשוט מגחך לי פה ) .

 

אז מה שאני אומר, כל אחד ואהובת ליבו, אבל לא צריך להגזים שהכל אותו דבר.

ואם אתה רוצה לקבל את ההוכחות שלי מול העיניים, קח שלוש נסיעות מבחן - אאודי, סיאט, פלוצוואגן...ותיווכח בעצמך.

 

אולי בגלל זה שאני אוהב את אאודי (ולא בגלל צ'מפיון, ממש לא!), אני די סובייקטיבי, אבל אני כבר תקוע עם זה, אין מה לעשות.

אתה תקנה את הליאון, אני את ה-A3, וככה לשנינו יהיה טוב.

 

הליאון, נחשבת בעיתונות לטובה מבין שילוש ה"קודש" - גולף-ליאון-A3. היא הספורטיבית והמהנה מהשלוש והיא מתומחרת הכי טוב. ההיגוי שלה עדיף אף הוא.

תיבת ההילוכים, המכלולים העיקריים כולל בלמים, מנועים ועוד הם ז-ה-י-ם ואין לA3 טכנולוגיות סודיות, למעט טכנולוגיית ה"תראו אני אודי אז אני יוקרתי".

הבדלי אמינות? כשהמכוניות מיוצרות כמעט תמיד באותם מפעלים ועם אותם המכלולים?! אתה צוחק?

ההבדלים העיקריים וכמעט היחידים בין המכוניות הם הפאנלים החיצוניים ש"מייחדים" כל מכונית בעיצוב שונה, צורת הפנסים ואכות חלק מהפלסטיקים בתא הנוסעים. זהו.

 

ואני לקחתי שלוש נסיעות מבחן וראיתי, התשובה שלך היא שמעוררת כאן את הגיחוך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל יצרן בקונצרן טכנולוגיות משלו, ועוד הרבה מאוד דברים שאין לחברות האחרות בקונצרן.

נכון, אאודי לא משתפת את כל הטכנולוגיות שלה ב-A3, אבל בכל זאת... הגיר, היגוי, אמינות, ועוד הרבה דברים כלל לא דומים לאלו של סיאט (אני פשוט מגחך לי פה ) .

 

אז מה שאני אומר, כל אחד ואהובת ליבו, אבל לא צריך להגזים שהכל אותו דבר.

ואם אתה רוצה לקבל את ההוכחות שלי מול העיניים, קח שלוש נסיעות מבחן - אאודי, סיאט, פלוצוואגן...ותיווכח בעצמך.

 

אולי בגלל זה שאני אוהב את אאודי (ולא בגלל צ'מפיון, ממש לא!), אני די סובייקטיבי, אבל אני כבר תקוע עם זה, אין מה לעשות.

אתה תקנה את הליאון, אני את ה-A3, וככה לשנינו יהיה טוב.

 

הליאון, נחשבת בעיתונות לטובה מבין שילוש ה"קודש" - גולף-ליאון-A3. היא הספורטיבית והמהנה מהשלוש והיא מתומחרת הכי טוב. ההיגוי שלה עדיף אף הוא.

תיבת ההילוכים, המכלולים העיקריים כולל בלמים, מנועים ועוד הם ז-ה-י-ם ואין לA3 טכנולוגיות סודיות, למעט טכנולוגיית ה"תראו אני אודי אז אני יוקרתי".

הבדלי אמינות? כשהמכוניות מיוצרות כמעט תמיד באותם מפעלים ועם אותם המכלולים?! אתה צוחק?

ההבדלים העיקריים וכמעט היחידים בין המכוניות הם הפאנלים החיצוניים ש"מייחדים" כל מכונית בעיצוב שונה, צורת הפנסים ואכות חלק מהפלסטיקים בתא הנוסעים. זהו.

 

ואני לקחתי שלוש נסיעות מבחן וראיתי, התשובה שלך היא שמעוררת כאן את הגיחוך...

 

:mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל יצרן בקונצרן טכנולוגיות משלו, ועוד הרבה מאוד דברים שאין לחברות האחרות בקונצרן.

נכון, אאודי לא משתפת את כל הטכנולוגיות שלה ב-A3, אבל בכל זאת... הגיר, היגוי, אמינות, ועוד הרבה דברים כלל לא דומים לאלו של סיאט (אני פשוט מגחך לי פה ) .

 

אז מה שאני אומר, כל אחד ואהובת ליבו, אבל לא צריך להגזים שהכל אותו דבר.

ואם אתה רוצה לקבל את ההוכחות שלי מול העיניים, קח שלוש נסיעות מבחן - אאודי, סיאט, פלוצוואגן...ותיווכח בעצמך.

 

אולי בגלל זה שאני אוהב את אאודי (ולא בגלל צ'מפיון, ממש לא!), אני די סובייקטיבי, אבל אני כבר תקוע עם זה, אין מה לעשות.

אתה תקנה את הליאון, אני את ה-A3, וככה לשנינו יהיה טוב.

 

הליאון, נחשבת בעיתונות לטובה מבין שילוש ה"קודש" - גולף-ליאון-A3. היא הספורטיבית והמהנה מהשלוש והיא מתומחרת הכי טוב. ההיגוי שלה עדיף אף הוא.

תיבת ההילוכים, המכלולים העיקריים כולל בלמים, מנועים ועוד הם ז-ה-י-ם ואין לA3 טכנולוגיות סודיות, למעט טכנולוגיית ה"תראו אני אודי אז אני יוקרתי".

הבדלי אמינות? כשהמכוניות מיוצרות כמעט תמיד באותם מפעלים ועם אותם המכלולים?! אתה צוחק?

ההבדלים העיקריים וכמעט היחידים בין המכוניות הם הפאנלים החיצוניים ש"מייחדים" כל מכונית בעיצוב שונה, צורת הפנסים ואכות חלק מהפלסטיקים בתא הנוסעים. זהו.

 

ואני לקחתי שלוש נסיעות מבחן וראיתי, התשובה שלך היא שמעוררת כאן את הגיחוך...

 

אני אגיד לך למה הליאון נחשבת לטובה מבין שלושתן בעיתונות, כי שם הם מסתכלים גם על המחיר. אני לא דיברתי עם התמורה למחיר אצל שלושתן. ובקשר לאמינות, לסיאט, מן הסתם, אמינות הרבה פחות טובה בשל איכות ההרכבה, ולא רק איכות ההרכבה בתא הנוסעים...

אבל אני לא אתווכח כי כמות הידע שלי מוגבלת עד לקטע הנהיגה עצמו.

 

רועי, יש לי מספר שאלות אליך...

 

מדוע לדעתך יש הבדל מחירים עצום בין הליאון ל-A3?

 

אם היית מקבל בחינם רכב, איזה היית לוקח? A3 בגרסה החזקה ביותר או ליאון בגרסה החזקה ביותר?

 

ד.א., אני כבר יודע את התשובות! :D

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Shays כתב:

מודעה זו מופנת בעיקר לאלו מאיתנו ששפיותם אינה עימם עד ובחרו לקנות גולף צפונבונית במחיר מופקע+שנה אחריות

אני מצטער אם חשבת שההערה שלי כוונה אליך אישית,כי היא לא.היא כוונה למי שקונה גולף היום,מה שאני מניח שלא עשית.גולף כרכב משפחתי פרץ דרך ב-98 וחייבים להעריך את האיכות הגבוהה שפולקסוואגן ספקה ברמות מחירים כאלו.אך היום המצב שונה לחלוטין וחברות רבות מדביקות את VW כך שאין תירוץ להוצאה כה גדולה,בטח ובטח אם הכוונה היא לקנות רכב ספורטיבי.בכך הגולף נחשלת כישלון חרוץ החל מה-GTI הזולה בהיצע "הספורטיבי" ועד ל-R32 שלא מיובאת אבל אם כן,היתה עולה בסביבות 300,000 ש"ח שהם הרבה מעבר ל-STI!אני בספק אם ה-R32 תעלה על ה-WRX שכנראה עולה כמעט חצי ממנה. :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני אגיד לך למה הליאון נחשבת לטובה מבין רועי, יש לי מספר שאלות אליך...

 

מדוע לדעתך יש הבדל מחירים עצום בין הליאון ל-A3?

 

אם היית מקבל בחינם רכב, איזה היית לוקח? A3 בגרסה החזקה ביותר או ליאון בגרסה החזקה ביותר?

 

ד.א., אני כבר יודע את התשובות! :D

 

אתה יודע את התשובות? אז בטח לא תופתע ממה שאני כותב:

 

ההבדל במחיר נובע אך ורק מהבדלי התדמית. בחו"ל, אגב, ההפרש לא גבוה כמו בארץ אלא התמחור קרוב יותר משמעותית.

כמו כן, לA3 בד"כ יש יותר אבזור.

 

שתיהן עם אותו מנוע? אני לוקח את הסיאט - יותר מתנהגת ועם אותם המכלולים בעלות אחזקה פוטנציאלית נמוכה יותר, מה יש בכלל להתלבט? הסמל של אודי לא מגרד לי את הפופיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע לדעתך יש הבדל מחירים עצום בין הליאון ל-A3?

 

אם היית מקבל בחינם רכב, איזה היית לוקח? A3 בגרסה החזקה ביותר או ליאון בגרסה החזקה ביותר?

 

התשובה היא כן, הכל עיניין של מיצוב ופניה לקהל שוק שונה, קונצרן פולסוואגן פונה לכמה פלחי שוק ע"י שיווק אותו מוצר במחירים שונים עם שינויים קלים בעיצוב ובאיבזור,

את אותה דבר עושה חברת פיליפס שמשווקת במחירים נמוכים בהרבה את אותם דגמים בשם נורלקו, לידעתך גם חברות מזון ישראליות משווקות מזון במחירים נמוכים ובכמיות גדולות למוסדות תחת שם שונה בכדי למכור יותר ובזול מבלי לפגוע בתדמית.

 

ואגב לגבי איכות הרכבה, מסכים שאיכות ההרכבה בגולף ברמה מעולה אך יצא לי לנסוע לאחרונה גם בלאון, ואפילו באיביזה טורבו בת למעלה משנה ונוכחתי לדעת שאיכות ההרכבה בסיאט מספקת ביותר, טובה ובהחלט שווה את המחיר.

 

 

אני מצטער אם חשבת שההערה שלי כוונה אליך אישית,כי היא לא.היא כוונה למי שקונה גולף היום,מה שאני מניח שלא עשית.גולף כרכב משפחתי פרץ דרך ב-98 וחייבים להעריך את האיכות הגבוהה שפולקסוואגן ספקה ברמות מחירים כאלו.אך היום המצב שונה לחלוטין וחברות רבות מדביקות את VW כך שאין תירוץ להוצאה כה גדולה,בטח ובטח אם הכוונה היא לקנות רכב ספורטיבי.בכך הגולף נחשלת כישלון חרוץ החל מה-GTI הזולה בהיצע "הספורטיבי" ועד ל-R32 שלא מיובאת אבל אם כן,היתה עולה בסביבות 300,000 ש"ח שהם הרבה מעבר ל-STI!אני בספק אם ה-R32 תעלה על ה-WRX שכנראה עולה כמעט חצי ממנה.

אוקי אז על זה אנחנו מסכימים :lol::lol: , היום לא הייתי קונה ולא ממליץ לקנות גולף גם בגלל המחיר וגם בגלל שיש תחליף טוב וזול.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל במחיר נובע אך ורק מהבדלי התדמית. .

 

 

ב-ד-י-ו-ק! אנשים משלמים כסף בשביל הסמל בלבד!

 

אני אגיד לך למה הליאון נחשבת לטובה מבין שלושתן בעיתונות, כי שם הם מסתכלים גם על המחיר. אני לא דיברתי עם התמורה למחיר אצל שלושתן. ובקשר לאמינות, לסיאט, מן הסתם, אמינות הרבה פחות טובה בשל איכות ההרכבה, ולא רק איכות ההרכבה בתא הנוסעים...

 

איכות הרכבה? אמינות פחות טובה? תגיד לי על מה אתה מדבר? אותם מפעלים, לא ירכיבו מכונית אחת טוב, ואת השנייה ברמה פחות טובה... חוץ מזה שהאמינות של סיאט ביחד עם איכות ההרכבה הם לפחות כמו של פולקסווגן/אאודי.

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני אגיד לך למה הליאון נחשבת לטובה מבין רועי, יש לי מספר שאלות אליך...

 

מדוע לדעתך יש הבדל מחירים עצום בין הליאון ל-A3?

 

אם היית מקבל בחינם רכב, איזה היית לוקח? A3 בגרסה החזקה ביותר או ליאון בגרסה החזקה ביותר?

 

ד.א., אני כבר יודע את התשובות! :D

 

אתה יודע את התשובות? אז בטח לא תופתע ממה שאני כותב:

 

ההבדל במחיר נובע אך ורק מהבדלי התדמית. בחו"ל, אגב, ההפרש לא גבוה כמו בארץ אלא התמחור קרוב יותר משמעותית.

כמו כן, לA3 בד"כ יש יותר אבזור.

 

שתיהן עם אותו מנוע? אני לוקח את הסיאט - יותר מתנהגת ועם אותם המכלולים בעלות אחזקה פוטנציאלית נמוכה יותר, מה יש בכלל להתלבט? הסמל של אודי לא מגרד לי את הפופיק.

 

:rofl:

 

אני מעדיף לשתוק.

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...