Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורולה/סיויק/ מאזדה 3-המלצתכם?


shadow8
שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מניסיון עם הקורולה... !

 

רכב מאוד אמין ללא תקלות... מנוע שמאוד חזק לגודלו (1600)...צריכת דלק רגילה...1/10..הגה חמאה!!!

 

מכונית משפחתית מאוד מומלצת!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסה"כ מהשנים שנשארו הייתי אומר שהקורולה תענה הכי טוב על הדרישות שלך.

אמנם צריכת הדלק של הסיויק תהיה טובה יותר, לא בהרבה אמנם בנסיעה לאילת הרכב הראה צריכת דלק של 1-11.5 לעומת הקורולה שבאותה דרך הראתה 1-9.5.

הקורולה אבל מציעה יותר לטעמי, בגאז' גדול, המנוע מרגיש חזק משמעותית יותר מהסיוויק הגיר לטעמי יותר טוב גם מזה שבא עם המאזדה.

מרווח זה עניין יחסי מאוד אני ממושב הנהג בשני הרכבים הנ"ל מוצא את הקורולה יותר נוחה.

 

כל זה בתחשב שאתה יורד מהמאזדה עקב צריכת הדלק - בכל אופן, תקח אקזמפלר ותבדוק צריכת דלק אם אתה מסופק מהצריכה אני בטוח שאתה תהנה ותפיק הרבה יותר מהמאזדה מאשר שני הרכבים האחרים. ותבדוק טוב את עניין המזגן במאזדה יש לי חבר עם הרכב בגירסת הליסינג משנת 2005 והמזגן פשוט לא מקרר, דגמי 2007 כן.

 

 

אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

ערכתי היום נסיעת מיבחן לקורולה 2006 GLI ומה אגיד לכם-קצת היתאכזבתי

 

המנוע-חזק ובסדר גמור מושך יפה מאיץ יפה,כמו כן תיבת ההילוכים מגיבה לכל לחיצה עדינה בהורדת הילוך עובדת חלק יפה ולא "מתמהמהת".

 

הרכב די יציב -נסעתי בכביש ראשון אשדוד וסטיתי חדות מנתיב לנתיב (בזהירות כמובן) הרכב סטה במהירות וביציבות.

 

הגעתי למהירויות של 130 140 בקלות יחסית-הרכב גם די שקט במהירויות אלו למעט מעט רעשי רוח וצמיגים המאפילים ברעשם על המנוע.

 

האכזבה העיקרית:-מושב הנהג המרחב הפנימי:

מושב צפוף אוחז בגב "קלסטרופובי"(לא רגיל) עם זאת רך אך המושב לא מגיע לי לקצות הירכיים ולא נותן תמיכה גדולה לרגליים-עם זאת מתכוונן לגובה.

המרחב די צפוף-יש משענת יד לנהג נחמדה שאף ניתן לאחסן בתוכה

דברים אך הכל מסביב "צפוף"-אין מרחב מספיק לישר רגליים(אני 1.70 גובה)

מאחור נראה שהמצב לא שפיר בהרבה-הרכב נראה גדול מבחוץ אך בתכלס קטן מבפנים.

 

הרדיו הוא רדיו דיסק(לא MP3?) ואין כניסת LINE IN לנגן MP3 למשל-הרדיו הוא חלק אינטגרלי מהקונסולה המרכזית כך שלא יודע אם ניתן להחליפו ללא פגיעה בעיצוב הפנים.

 

המזגן:

כשנכנסתי לרכב היה חם מאד-הפעלתי את בקרת האקלים על מקסימום(COLD) ואת מהירות המאוורר למקסימום-לקח לרכב להיצטנן אולי 10 דקות תמימות- המזגן טוב אך לא "מעולה-מקפיא"

 

כמו כן שינוי עוצמת המאורר הוא הדרגתי עם סקלה דיגיטלית ולא בקפיצות-אני אישית מעדיף את המזגנים הרגילים עם 4 מהירויות מאורר וכיווני ראש רגליים ברורים(כמו בדגם SUN)

כמו כן קשה מאד לכוון את פתחי האיוורור תוך כדי נסיעה כי הם רחוקים מעט אך זה שולי ועיניין של הרגל.

שורה תחתונה

לא מה שציפיתי-במיוחד התאכזבתי מהמרחב הפנימי ומושב הנהג ה"אוחז" והצפוף.

 

כל זאת בהשוואה לרכבי כיום לאדה סמרה שבה יש יותר מרחב לנהג ומקום לרגליים.

ועוד יותר בהשוואה לסופר לנסר עליה יצא לי לנהוג השבוע הרבה(רכב חלופי עקב תאונה) מודל 94 אוטומטית.

הרבה הרבה הרבה יותר מרווחת מזגן חזק ועוצמתי בצורה בילתי רגילה(הרכב כהה צבע בורדו עמד בשמש מהבוקר-בשתיים בצהריים הייתי ניכנס חום אימים-מניע מפעיל מזגן על פול-עוצמת מאוורר אדירה והקירור חזק מאד-תוך 5 דקות הרכב קר).

 

המרחב בסופר לנסר אדיר והמושבים יותר נוחים-גם ההגה טוב אך כמובן המנוע והגיר פחות טובים.

 

זו ההתרשמות שלי מהקורולה-בהשוואה לרכבים אחרים שנהגתי בהם.

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן , צפה לזה שבמאזדה 3 יהיה לך פחות מרחב.

כאשר הייתרון - שהכיסא מתכוונן יותר כך שאולי אתה תגיע לתנוחת נהיגה טובה.

בקשר למזגן - כנראה הבקרת אקלים חלשה - כי בדגם סאן שהיה לנו - הוא היה לא רע (לא מדהים - אבל בהחלט לא רע)

 

רדיודיסק - זה מה יש, אותו כנ"ל יש גם למאזדה 3 ד"א.

 

תמשיך לעדכן...

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע על מה נהגתם אבל אני אגיב, גם בקורולה יש כיסא מתכוונן לנוחותכם אני שוקל 87 קילו 1.78 מטר ואני רחב(מאוד) ויש לי מספיק מקום לרגליים בקורולה.

נוחות הנסיעה של הקורולה טובה משל המאזדה והקורולה מרווחת יורת מהמאזדה הצפופה, המנוע הרבה יותר טוב ומשתלב טוב עם הגיר.

יש לי קורולה ראנקס ואני ממליץ שאם כבר הולכים אז ללכת עליה ואגב אני מוכר את שלי GLI מפואר 40 אלף ק"מ יד ראשונה(2004) רק כמה שפשופי חנייה ויש מגזניום וחישניי חנייה למעוניינים בה"פ.

שוב תשובה סופית: ראנקס מבין כולם.

למי שדיבר על השוק של המאזדה, אני חושב שטעה השוק של מאזדה רק ירד וירד עקב שהם מוצפות בשוק בגלל הליסינג וכשיש הרבה מיבחר קל מאוד להוריד מחירון. לקורולה ראנקס בעיקר שוק מצויין כולם מוכרים מחירון (רובם) וירידת ערך סטנדרטית וטובה.

dreams dreams dreams do not come true

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3.

 

בהשוואה לקורולה היא אולי קצת פחות מרווחת במושב האחורי, אבל בכל השאר מציעה תמורה הרבה הרבה יותר טובה.

ולמי שדיבר פה על התיבת טיפט'רוניק שהיא "גימיק", התיבה הזו נוחה בטירוף, לא מעט פעמים היא הצילה אותי מהתנגשות, בזכות השליטה הטוטאלית שלה בהחלפת הילוכים זריזה למדי.

אגב ה-3 היא היחידה מבין השלוש הללו שמציעה תיבת הילוכים כזו.

בנוסף העיצוב שלה מדהים לטעמי והיא מציעה אבזור שופע למדי ביחס ל2 האחרות, שכולל בדגם הבסיסי- מערכת שמע מקורית, מזגן עם בקרת אקלים אלקטרונית, 4 חלונות עם מנגנון נגיעה אחת (מאוד נוח מנסיון), 6 כריות אוויר, המון תאי אחסון נוחים מאוד, והכי חשוב- ההגה שלה מדויק לאללה!

השאלה היא באיזה דגם מדובר? (ACTIVE- ליסינג או COMFORT- פרטי).

 

בקיצור,

אני לא הייתי חושב פעמיים, ושלא תדאג מזה שיש ים מאזדה 3 על הכביש.

כי יש ים מכל דגם ששאלת עליו פה.

 

המאזדה מציעה את העיצוב הכי דינאמי והכי פחות- "אה! זה כמו האוטו של סבא שלי!"

 

בהצלחה, טל.

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3.

 

בהשוואה לקורולה היא אולי קצת פחות מרווחת במושב האחורי, אבל בכל השאר מציעה תמורה הרבה הרבה יותר טובה.

ולמי שדיבר פה על התיבת טיפט'רוניק שהיא "גימיק", התיבה הזו נוחה בטירוף, לא מעט פעמים היא הצילה אותי מהתנגשות, בזכות השליטה הטוטאלית שלה בהחלפת הילוכים זריזה למדי.

אגב ה-3 היא היחידה מבין השלוש הללו שמציעה תיבת הילוכים כזו.

בנוסף העיצוב שלה מדהים לטעמי והיא מציעה אבזור שופע למדי ביחס ל2 האחרות, שכולל בדגם הבסיסי- מערכת שמע מקורית, מזגן עם בקרת אקלים אלקטרונית, 4 חלונות עם מנגנון נגיעה אחת (מאוד נוח מנסיון), 6 כריות אוויר, המון תאי אחסון נוחים מאוד, והכי חשוב- ההגה שלה מדויק לאללה!

השאלה היא באיזה דגם מדובר? (ACTIVE- ליסינג או COMFORT- פרטי).

 

בקיצור,

אני לא הייתי חושב פעמיים, ושלא תדאג מזה שיש ים מאזדה 3 על הכביש.

כי יש ים מכל דגם ששאלת עליו פה.

 

המאזדה מציעה את העיצוב הכי דינאמי והכי פחות- "אה! זה כמו האוטו של סבא שלי!"

 

בהצלחה, טל.

אז מבחינת נוחות ומרווח מי לוקחת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שהקורולה, היא יותר מרוווחת מאחור, יותר נוחה, החיסרון היחידי שלה לפי דעתי שהיא לא נראית טוב..

לי המראה לא כל-כך משנה אז נראה לי שאני יבחר בקורולה

אבל....לפי מה שהבנתי שנת 2007 היא השנה האחרונה שמייצרים טויוטה קורולה

ואני בערך קונה אוטו כל 4-5 שנים, בגלל שלא ייצרו את האוטו יותר אז המחיר שלו יירד בצורה משמעותית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...