Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

צריך בבקשה המלצה מכם על מפרט של רמקולים טוב .

אין לי משוג בכלום ואין לי כוונה לקנות מערכת מפוצצת אלא משהו שיעשה סאונד טוב ואיכותי .

אני מעוניין ברמקולים אחוריים ( אולי גם קדמיים ) שיתנו לי סאונד היקפי .

יש לי 2 קדמיים די טובים נראה לי .

יש לי אופל קורסה ושמעתי שזה בעיה להתקין רמקולים אחוריים , מישהו מכיר ?

תודה רבה

פורסם

לא יודע .. לא חשבתי על זה ..

 

לא יותר מידי ... משהו כמו 100 - 200 ש"ח ... לזוג רמקולים או יותר ?

 

אם יש לכם המלצה לאיזה סוג .. יש לכם אולי המלצה איפה לקנות ?

 

ד"א , אם אתם חושבים להוסיף עוד כסף תגידו ...

 

תודה

פורסם

רמקולים סבירים לקדימה נעים בין 300 ש"ח ומעלה ואחורה יש ב 250 -300 ש"ח אחלה רמקולים

 

לדוגמה מאגנט לקדימה וקנווד לאחור שילוב לא רע

פורסם

יש לי קורסה 2002 אין שם בעיה להתקין בקורסה 6X9 אלה אם אין לך מגש אחורי או שאתה לא רוצה לחתוך אותו ואז אתה בבעיה כי ממקום המקורי נכנס נראה לי 5 ורבע או 4 לא בדקתי באופן מוחלט אבל זה נראה לי משהו קטן

 

אל תגע בכל הזבל הזה של הקניות קבוציות בוואלה ואל תגע בחברות כמו פירלס

תקנה לדעתי פיוניר 2WAY לקדימה ופיוניר 3WAY לאחורה או קנווד מה שיהיה לו מחיר טוב יותר.

 

אם אתה רוצה משהו הרבה יותר טוב מזה בתוספת קטנה תלך קומפוננט קדמי ומגבר ואז תקנה את המורל פולס ואם אתה רוצה להשאר בתקציב המקורי תקנה מגבר 4 ערוצים יד שניה תתן לו בי אמפינג או שיהיה לך שתי יציאות עתידיות פניות לסאב או רמקולים אחוריים

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אוקיי

 

אני מתחיל טיפה להבין ....

מזה אומר 6X9 ? זה הגודל של הרמקול ?

כמה וואט זה טוב לרמקול אחורי ?

יש לכם המלצה לחנות שאני אגש לשם וימליצו לי ? מישהו אמין שאתם מכירים באזור המרכז ..

 

תודה רבה

פורסם

כל מה שמוכרים באתרים כמו וואלה זה זבל במיוחד החברה הזאת R&Y כל מה שהם כותבים בקשר לעוצמה של הרמקולים זה חארטה ב100 200 שקל לא תשיג רמקולים שייתנו לך איכות צליל כמו שאתה רוצה...

ולרמקולים של פירלס אל תתקרב בכלל זה זבל אני מכיר מישהו שעשה טעות וקנה אותם הוא לא היה מרוצה בכלל ואחרי חודש הם פשוט נישרפו לו...

×
×
  • תוכן חדש...