Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי תודה רבה על הטיפ..

 

 

אבל שאלה..

האם הדגם ללא הטורבו חסכוני יותר?

או שמא בגלל התוספת כוח האוטו מתאמץ פחות והוא חסוכני יותר?

פורסם
מה עם honda HRV

מה איתו?

הוא לא עונה לקריטריון שלי של עבודה בשטח..

וחוצמזה - אני לא אוהב את העיצוב שלו..אז הוא נפסל.

 

חברים..

האם ההבדל בין קורנדו חסר לטורבו לקורנדו עם טורבו הוא כזה גדול?

ובמה זה מתבטא? מי יותר חסכוני?

פורסם

לא אמור להיות הבדל רציני בצריכת דלק אבל כן בביצועים .

הטורבו הופך את הביצועים מ-לא טובים לסבירים+.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
לא אמור להיות הבדל רציני בצריכת דלק אבל כן בביצועים .

הטורבו הופך את הביצועים מ-לא טובים לסבירים+.

"אין ארוחות חינם"

 

כל השוני בין טורבו לרגיל נובע מאופן אספקת הדלק, ולכן אם אין הבדל רציני בצריכת הדלק, לא יהיה הבדל רציני בשיפור הביצועים.

פורסם
"אין ארוחות חינם"

 

כל השוני בין טורבו לרגיל נובע מאופן אספקת הדלק, ולכן אם אין הבדל רציני בצריכת הדלק, לא יהיה הבדל רציני בשיפור הביצועים.

זה מה שאני מנסה להסביר.

הביצועים,לפי מה שהבנתי, עדיין לא הופכים את הקורנדו למטוס אבל הטורבו נותן עוד כוח.

בכל זאת מומלץ ללכת על הדגם בעל הטורבו,אין הצדקה אחרת לקנות שנת 98 על 99, כי ההבדל עם שניהם עברו אותם ידיים, מסתכם בלכל היותר 10K .

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

×
×
  • תוכן חדש...