Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אני ומשפחתי מעוניינים להחליף את הוולבו הישנה ברכב 4X4.

התקציב העומד לרשותנו הוא 60K והדרישות הן כדלקמן:

 

1. אחזקה זולה - כמה שיותר חסכוני בדלק, בביטוחים..(צריכת דלק של מקסימום 1-7 בנסיעה רגועה)

2. שיהיה אמין, כמה שפחות מוסך, כמה שיותר קשוח בשטח.

3. אוטומאט - חובה!, ולא דיזל כי זה לא משתלם, הקילומטרז' השנתי הוא באזרו ה15000

4. שיהיה קצר וקטן - לא רוצים את הגדם הארוך של שום דבר.

5. שיהיה טוב בשטח - חשוב מאוד, שתהיה אפשרות לשים הגבהה, ונעילה אחורית. לא צריך מפלצת עבירות, אבל אתהמינימום המתבקש.

 

 

לפי כל ההגבלות הנ"ל - עלתה בפנינו האופציה היחידה של סוזוקי ויטארה - שנת 98-97.

 

האם יש עוד הצעות? בכמה נסחרות הגראנד ויטארה לדוגמה?

אולי אנחנו מפספסים איזשהי אופציה?

 

קחו בחשבון - אימא לא רוצה סופה..לא משנה כמה אני אנסה ;)

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

האופצייה השנייה שבאה בחשבון היא יונדאי גלופר שמתאים בדיוק לדרישות שלך.

בשטח הוא עדיף בהרבה על הויטארה,אין בעייה לשהרכיב לו נעילה והגבהה לא ממש חיונית.

אגרת הדיזל כיום לא יקרה בהרבה מאגרת הבנזין,וזה מיתקזז די מהר עקב מחירו הזול יותר של הסולר וצריכת הדלק העדיפה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חשבנו על יונדאי גאלופר...

 

אבל הנעילה היא לא כל כך זמינה כמו שאתה חושב..

 

וכמו כן - הוא לא אמין משהו, וזאת רק לפי סיפורים ששמעתי.

 

דבר נוסף - יש אפשרות לדיזל, אבל עדיין צריך אוטומאטי.

 

חשבנו על פאג'רו שנת 96 קצר, בנזין. מה דעתכם? כמה דלק הוא שותה?

פורסם

רוב הגאלופרים הן הקצרים והן הארוכים אוטומטיים.

סה"כ הגאלופר מפגין אמינות טובה למדי שתלוייה מאד באופי השימוש,כמו בכל הכלים כפולי ההנעה.

הנעילה די זמינה לגאלופר,אני מכיר 2 אנישים שעשו זאת בעלות סבירה.

הפג'ארו הקצר הוא גם אופצייה ראוייה,במחיר של צריכת דלק גבוהה יחסית ועלויות ביטוח גבוהות.

ואל תשכח שגם הגאלופר התחיל את חייו כמיצובישי פאג'ארו..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הפוראנר בעייתי, והוא ארוך מדיי בשביל אימא שלי.

 

 

הקורנאדו - חשבנו על זה...

אבל לא יודע למה פסלנו אותו

פורסם
תשמע רגע

לאמא שלי יש קורנדו והוא מצויין בשטח (נהגתי עליו) וגם בכביש..

אוקיי, אז אולי אתה תוכל לעזור לי, כמה תעלה נעילה אחורית?

 

ואיך האמינות שלו? האם הוא נח?

 

שמעתי שהוא דיי איטי..האם זה בלתי נסבל?

פורסם

יש לידידה טובה שלי פאג'רו בנזין קצר שנת 96, הרכב די אמין, כוח יש לו בכמויות, העבירות שלו די טובה למרות שאני לא איזה ג'יפאי מומחה.

בכל אופן צריכת הדלק שלו זה מכת מיצריים, סביבות ה1ל6.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם
אוקיי, אז אולי אתה תוכל לעזור לי, כמה תעלה נעילה אחורית?

 

ואיך האמינות שלו? האם הוא נח?

 

שמעתי שהוא דיי איטי..האם זה בלתי נסבל?

נעילה אחורית אני לא יודע אבל הוא לא איטי וגם נוח

מבחינת אמינות לנו היו קצת בעיות עם החשמל

אזעקה בעיקר

פורסם

אם נעילות(ובזול) זה מה שמעניין אותך- אז לקוראנדו יש שפע של נעילות גם קדמיות וגם אחוריות בזול, הסרן האחורי הוא שכפול של דנה 44,הדיפ' הקדמי תואם דנה 33, ולאלה יש מגוון גדול של נעילות זולות וטובות.

כמו שאמרו קודם, הבעיות העיקריות בקוראנדו הן בעיקר חשמליות אבל זניחות יחסית.

רכב מומלץ בהחלט.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
אוקיי..

 

 

תודה רבה..

 

מישהו מכיר קורנאדו שנת98-99 למכירה?

 

אגב,

כדאי לך לחפש את הדגמים החל משנת 99 שבאו עם מגדש טורבו.

אומנם הרכב לא מטוס,אבל בכל זאת גם בכביש-שיוט על 100 קמ"ש שקט מאוד ובלי מאמץ.

גם בשטח המנוע עושה את העבודה .

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

×
×
  • תוכן חדש...