Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות כבלים של מינוס ופלוס כמה שיותר איכותיים לשיפור החשמל של הרכב,

זאת אומרת כבלים של מינוס ממצבר לשלדה, מנוע לשלדה וגיר לשלדה וכו'.

כמו כן כבל של פלוס ממצבר למגבר העתידי שלי.

 

שמעתי שיש כבלים כאלה מצופים זהב, כמו כן שיהיו 1/0 guage.

איפה יש חנויות בארץ שמוכרות כבלים כאלה, עדיף במרכז.

או אם אין בארץ אז חנויות מחו"ל ששולחות לארץ.

 

תודה.

פורסם

בכול חנות סטראיו לרכב מספיק מקצועית תמצא למכירה ארכות כבלים או כבלים ע"פ אורך.

למזלך זה הרבה יותר נפוץ מימה שחשבת :-). יש גם ב -"זאפ"

רק לפני שאתה רץ לקנות תבדוק לפני כן אם יש צורך בכלל.

למשל אין צורך בכבל 0/1 למגבר 500W לדוגמא.

עובי כבל נבחר ע"פ כמות העומס החשמלי הזורם בו.

אני מציע ,ליפני שאתה משדרג לתכנן אלו צרכני חשמל בכוונתך להעמיס ברכב.

פורסם

לא נראה לי ותקנו אותי אם אני טועה שיש כבל מיוחד לפלוס וכבל מיוחד למינוס

 

זה הכל אותו הדבר רק תלוי למה אתה מחבר...

כבל חשמלי סטנדרטי באיזה עובי שתבחר...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

ההבדל היחיד לפי מה שידוע לי..זה פשוט שקבל אדמה(-) לא חייב להיות מפלצתי ביחס ל (+) בגלל שהמרחק בינו לשילדה לא עולה על מטר(כך צריך להיות לפחות).בכך נוצר מצבשל עומס קטן יחסי. למשל בקייט חייוט שלי. ה(+) הוא 2G וה (-) הוא 8G מהסיבה הנ"ל.

והקטע של הזהב זה שטויות מספיק מוליך טוב שמעביר את החשמל.

זה לא כמו בכבל סינגל RCA שמצריך הפחתת רעשים והעברת סאונד נקייה.

פורסם

חד משמעית לא נכון,

 

אם ההארקה שלך היא 8G אזי אתה מגביל את צריכת החשמל של כבל הפלוס שלך

ליכולת של ההארקה.

יש אמת בטענה שלך לגבי אורך של כבלים אבל לא במקרה הנ"ל,נסה להחליף את

ההארקה שלך לכבל בעובי של הפלוס ותראה שתקבל שיפור משמעותי בביצועי המערכת

(ואני משער שיש לך מערכת שדורשת הרבה כח אם העברת + 2גייג'),מה שכרגע

קורה אצלך זה צוואר בקבוק וזה לא בריא למגברים.

פורסם

טעות שלי ..עכשיו רק שמתי לב מה הפירוט המדוייק של הארכה מישום מה היה נידמה לי שהוא קטן יותר ואישרתי לעצמי את זה ע"י חוק מרחק :-)

בכול אופן אני יצתרך להחליף אותם ל 0/1 או לסלול ארכה נוספת מבעיות עומס.

פורסם

כבל לפלוס ולמינוס חייב ! להיות באותו קוטר, שלא יהיו פה טעויות

 

דבר שני, אין כבל מיוחד למינוס, אתה יכול להשתמש באותו כבל של פלוס ולחתוך להארקה, פשוט מה ש"מיוחד" בו שהוא צריך להיות חצי מטר לכל היותר, תמנע מלעבור את האורך הזה !

 

אם אתה רוצה להשקיע בכבלים תשקיע בRCA, בחיווט לרמקולים וכבל חשמל לדעתי עושה את אותה עבודה בין אם זה כבל של סטינגר או כבל של קליפורניה בום.

פורסם

למה הוא חייב להיות באותו הקוטר ??

אין שום מניעה לשים כבל מינוס עבה יותר מהפלוס במידה ורוצים. זה יכול רק להועיל.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...