Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. תחנת "דור-אלון" בכניסה לחולון, בין צומת חולון לכיכר קוגל.

מחיר 6.59 נכון למאי 2006, המחיר הנ"ל גם בשירות עצמי וגם בשירות מלא.

 

2. תחנת "דלק" ליד מחלף קוממיות באיילון דרום, לכיוון קריית בן-גוריון.

מחיר קצת יותר מזה (בסביבות 6.70 פלוס מינוס). אין שירות עצמי.

 

3. ניתן להצטרף להסדר כרטיס "פזומט" של תחנת פז כלשהי שנוחה לך, תמורת חתימה על הסכם ותשלום חודשי קבוע של כמה שקלים. ההסדר מקנה תדלוק 98 במחיר 95, למשך חצי שנה. על המחיר החודשי הקבוע יש אפשרות להתמקח, בתחנה קטנה מסויימת (קרית עתידים) הציעו לי 2 ש"ח לאחר מיקוח.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

סונול חבצלת השרון, כביש החוף מכיוון חיפה לת"א, קצת אחרי M הדרך. סונול בדרך נמיר, אחרי צומת גלילות לכיוון שד. קק"ל. בשתיהן הנחה של בערך 50 א"ג לליטר 99 אוקטן.

פורסם

אני מציע להימנע מהתייחסות ל"הנחה" בעניין 98, כי אין מחיר מפוקח ולכן כל תחנה או רשת מחשבת את ה"הנחה" מאיפה שבא לה.

 

יותר הגיוני להשוות מחיר סופי. (ולציין נכון לאיזה חודש)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

על 95 יש גם תחנות מוזלות והנחות?

אני גר בצפון ת"א אם מישהו מכיר תחנות קרובות...

צר לי על ההדחפות.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

יש בראשון לציון (בכביש מאחורי קניון הזהב וליד נאפיס הישן) תחנה שנותנת 90 אגורות הנחה לליטר 98!

קוראים לה אלקטריסיטי או אנרגי או משהו כזה..

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

קוראים לה שיא אנרגיה ופורסם שהיא מהלה או שספקית הדלק שלה מהלה את הדלק ללא ידיעתה (לא זוכר בדיוק את הסיפור).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
1. תחנת "דור-אלון" בכניסה לחולון, בין צומת חולון לכיכר קוגל.

מחיר 6.59 נכון למאי 2006, המחיר הנ"ל גם בשירות עצמי וגם בשירות מלא.

 

2. תחנת "דלק" ליד מחלף קוממיות באיילון דרום, לכיוון קריית בן-גוריון.

מחיר קצת יותר מזה (בסביבות 6.70 פלוס מינוס). אין שירות עצמי.

 

3. ניתן להצטרף להסדר כרטיס "פזומט" של תחנת פז כלשהי שנוחה לך, תמורת חתימה על הסכם ותשלום חודשי קבוע של כמה שקלים. ההסדר מקנה תדלוק 98 במחיר 95, למשך חצי שנה. על המחיר החודשי הקבוע יש אפשרות להתמקח, בתחנה קטנה מסויימת (קרית עתידים) הציעו לי 2 ש"ח לאחר מיקוח.

במידה ותחליט להצטרף לכרטיס "פזומט" צור איתי קשר בפרטי ואוכל להפנות אותך לגורמים המתאימים, על מנת שלא תמתין זמן רב.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חבר'ה

98 זה לא 99

זה יפה שיש הנחות על 98, כי אותו מחזיקות כל תחנות הדלק אז איכשהו עוד קיימת תחרות מסויימת.

 

99 אוקטן נמכר אך ורק בתחנות סונול, משמע הם יתנו איזה מחיר שבזין שלהם, כי הם מונופול על הדלק הזה.

אז להשיג הנחה על 98 זה לא הכי קשה בעולם,

אבל כשמישהו ישיג הנחה של יותר מכמה אגורות לליטר 99, שעולה היום משהו בסביבות ה7 וחצי שקל לליטר, אני אשמח לשמוע ולפרגן.

 

לסיכום-

98 זה פשרה. 99, זה ה-דלק. ולצערינו הוא לא זול בכלל......

 

 

בברכה.

פורסם

סונול 99 אוקטן בחצי שקל הנחה יש בכ"ס: התחנה ביציאה מהעיר לכיוון צומת רעננה צפון.

 

6.79 נכון להיום בבוקר.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
חבר'ה

98 זה לא 99

זה יפה שיש הנחות על 98, כי אותו מחזיקות כל תחנות הדלק אז איכשהו עוד קיימת תחרות מסויימת.

 

99 אוקטן נמכר אך ורק בתחנות סונול, משמע הם יתנו איזה מחיר שבזין שלהם, כי הם מונופול על הדלק הזה.

אז להשיג הנחה על 98 זה לא הכי קשה בעולם,

אבל כשמישהו ישיג הנחה של יותר מכמה אגורות לליטר 99, שעולה היום משהו בסביבות ה7 וחצי שקל לליטר, אני אשמח לשמוע ולפרגן.

 

לסיכום-

98 זה פשרה. 99, זה ה-דלק. ולצערינו הוא לא זול בכלל......

 

 

בברכה.

אני חושב שאתה טועה. 99 זה השם המסחרי לדלק באוקטן גבוה של סונול. יתרה מכך - ההנחה הגדולה ביותר שלפחות אני מצאתי היא דווקא 55 אג של סונול 99 בדרך נמיר לכיוון דרום (הוזכרה).

המחיר נכון ל1 במאי יוצא באזור ה 6.80 . תקנו אותי אם אני טועה.

ו"ה"דלק הוא זה שלא מוהלים כפי שלצערנו קורה ברבות מהתחנות, ואין קשר בכלל ל 98 או 99. שניהם מתאימים לרכבים שדורשים אוקטן גבוה באותה מידה.

לעולם לא ראיתי או הרגשתי הבדל בין 99 ובין 98 משך 3 שנים בהן אני משתמש בדלק כזה. אני מתדלק ב 99 רק בגלל שבסונול דרך נמיר יותר זול והכי קרוב לי לבית.

פורסם

ההנחה שציינת על סך 55 אגורות לליטר היא הנחה משמעותית, וכמו שאמרתי- אחלה יפה מאוד, טוב לדעת.

העניין הוא שהתחנה הזאת והשאר שנותנות הנחה על 99 הן נדירות.

 

על גובה ההנחה אני לא מתווכח- מכובד בהחלט רק חבל שאני לא גר באיזור.

 

לגביי עניין ה98 מול ה99, אני אישית הרגשתי הבדל מסויים לטובת ה99, אבל אני מניח שזה אינדיבידואלי לרכב הספציפי ולוותק עליו.

 

בברכה.

פורסם

גם אני מתדלק 98 ו 99 לסירוגין. לדעתי, אין הבדל. וכמו שציינתי בהודעה קודמת בשירשור זה יש גם תחנות של סונול שנותנות הנחה, שווה לחפש, זה משמעותי בחישוב חודשי/שנתי.

×
×
  • תוכן חדש...