Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי בזאפ -השוואת מחירים סאב של פיוניר דגם TSW126

12 אינטש 1000 וואט - 400 RMS

488 ש"ח

השאלה איך הסאב האם הוא טוב ושווה את המחיר? ללא תיבה

ואם אני יוכל להגביר אותו במגבר בוס 600 וואט?

HU:pioneer deh4850mp

FRONT: morel pulse 6 components

BACK: morel pulse 6x9

AMP: soundstream lw 4.480

SUB: kicker cvr 10'

AMP: jbl 300.1

פורסם

איך שאני שמעתי על הסאב הזה הוא סאב פשוט ולעניין גרוע ..

כך שמעתי לעולם לא ניסיתי אותו .. וכך נראה לי שרוב ההודעות פה יהיו כך..

פורסם

הכל עיניין של טעם אישי... מישהו אוהב את הצליל שלו, מישהו לא סובל. הכי טוב שאתה בעצמך תישמע אותו ותחליט לפי האוזן שלך.

פורסם

שמע אחי יש לי סאב כזה באוטו ואני נהנה מימנו הוא שווה כול שקל לעומת המחיר הזול ונותן תמורה מלאה וכמובן שיש דברים טובים יותר אבל תלוי מה התקציב שלך אני אישית הייתי ממליץ

hu: pioneer deh-p7900; amp1: JBL GTO75.4 amp2: Rockford P3001comp: 165A Focal 6.5

Sub: CVR12 Kicker

פורסם

יש לי תסאב הזה אני מרוצה ממנו רצח (כבר שבועיים ) אבל לצערי נאלץ להיפטר ממנו בגלל ההורים :/ אני אוהב אותו יחסית למחיר הוא שווה כל שקל

פורסם

1.חרא של סאב!.

2. לא יזוז כמו שצריך עם המגבר שלך.

3.ממליץ לך לחשוב בכיוון של KICKER COMP C/ROCKFORD P2

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כמה וכמה פעמים דובר כבר פה על הסאבים של פיונייר.

 

כל חברה מתמחה במשהו אחד - לדוגמה פיונייר מייצרים HU פשוט מדהימים!

מה לעשות שלא הולך להם בסאבים..:) מסכנים.

(מניסיון אישי מר - פיונייר - רק רדיודיסק).

 

בברכה.

פורסם

אין קשר הדגמים של פיוניר אשר מתומכרים בארץ הם גרועים, לאו דוקא פיוניר חברה גרועה-ההיפך הוא הנכון פיוניר חברה מעולה ביותר ובחו"ל יש לה מוצרים מעולים ובקטגוריה של HIGH END ..

בארץ הדגמים שמיובאים הם הפשוטים והיחסית נחותים של החברה[עממיים] כך גם לכל חברה יש מוצרים טובים ופחות טובים. הכל תלוי ויבוא והתימכור...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לפיוניר יש סאב אחד שהייתי נוגע בו והוא פיוניר יהלום,היה לי את הסאב הזה חצי שנה ונהנתי מכול רגע!.

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

למגיבים המאוהבים בפיוניר -באמת חברה שאין לי מושג איך הפכתם את פיוניר לחברת היי-אנד ושה- HU שלהם מדהימים.....

עם כל הכבוד לחברה (והיו לי לא מעט מוצרים שלהם בתחילת דרכי בסטריאו לרכב) פיוניר בהחלט לא נתפסת בעולם כחברת היי אנד.

יש להם פה ושם מוצרים בהחלט ראויים ואני לא מזלזל בחברה, אך אי אפשר להחשיב אותם בכל תחום כחברה שיכולה להתחרות בחברות היי-אנד אמיתיות.

מגברים? באמת....

רמקולים? מישהו הישווה פעם רמקולים שלהם עם פוקאל, MB,מוראל ועוד רשימה ארוכה של חברות מתמחות ברמקולים?

סאבים? באמת....

יחידות ראש? למעט יחידה אחת, באמת שלא ניתן להשוות אותם לאלפיין, קלריון, נקמיצ'י וכדומה.

אולי מי שמתלהב מ'דולפינים' ושומרי מסך למיניהם (ולא בא להעליב אף אחד אלא שלדעתי יש סדרי עדיפות בקניית HU וזה לא הראשון מבחינתי) יראה בהם מכשיר מתקדם ואיכותי....

 

אז אולי שמישהו יסביר לי פעם אחת למה אתם מחשיבים אותם כחברת היי-אנד?

לגבי תמחור - עוד שאלה פתוחה מבחינתי - גם בארה"ב המחירים שלהם לא נמוכים בהשוואה לתוצרת של חברות מתחרות כך שהם לא מתומחרים באופן שונה מאשר בארץ.

דוגמא? אני הבאתע מארה"ב בזמנו את ה- 9833 ב- 300 דולר. ה- 8600 בזמנו שהיה דגם מקביל עלה יותר מ- 400 דולר באותה החנות (ועשיתי השוואה גם במקומות אחרים).

למה? תשאלו את פיוניר. אולי זו הדרך המלאכותית להם להראות כאילו המוצרים שלהם ברמה גבוהה....

×
×
  • תוכן חדש...