Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע מחר גג מחרותיים לקנות צמיגים לניסן אלמרה שנת 98, הצמיגים שמורכבים עליה כרגע הם 175/65/r14 אני רוצה להחליף אותם לצמיגים 185/65/r14, כל מי שמבין ויודע, בבקשה תשלחו תגובות, על איזה צמיגים כדאי לי לקנות, אני מחפש משהו יחסית טוב וזול, עד 1200 שקל,

לרבעייה, אני מחפש צמיגים עמידים ושתהיה להם אחיזה סבירה עד טובה בכביש יבש וסבילה ברטוב.

 

 

תודה מראש לכל מי שיוכל לעזור לי...:-)

פורסם

אהלן וברוך הבא לפורום.

 

במחיר הזה אתה מסתפק באחיזה סבירה? רק סבירה, למה לא הכי טובה?:? 300 ש"ח לצמיג למידה כזו שנחשבת לזולה עקב החתך הגבוהה, אתה צריך לשאוף לצמיגים הכי טובים אפילו לצמיגי ספורט (וגם בלי קשר צמיג ספורט תמיד עדיף וייתן אחיזה גבוהה יותר). קח בחשבון שצמיג עם יותר אחיזה בד"כ נשחק יותר מהר כך שזה בא אחד על חשבון השני.

אני הייתי חושב גם לרדת קצת בחתך, ולבדוק האם ניתן אפילו להשים 185/60/14 (למידה הזו ב-300 לצמיג אתה יכול למצוא צמיגים מצויינים, הנושא נדון כאן למידה הנ"ל לפני מס' ימים).

 

ראשית קרא את המאמר הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=71736

 

בהצלחה,

איתמר ג'ורג'

פורסם

קראתי את המאמר, ועדיין אני נמצע בבעיה, כי אני צריך לקנות את הצמיגים היום, והעניין הוא שאני לא יודע עדיין איזה צמיגים לקנות, העניין הוא שאני לא יודע אם 185/60/r14 יאושרו למכונית שלי, ובעקבות המאמר אם תוכל להמליץ על צמיג שהוא באמת הפשרה בין השניים, אחיזה ועמידות לאורך זמן, אני אודה לך מאוד...

פורסם

הציעו לי courier חברת בת של פירלי 185/65/14 ב 980 שקל עם 4 שנים אחריות

 

או dunlop sp940 ב 990 ש"ח שבוע 45 שנת 05

או toyo מאמצע 2005 ב 790 שקל

ויש גם aliance ב-800 ש"ח

 

כל הצמיגים 186/65/14

 

בבקשה תעזרו לי לבחור חייב עזרה

לא שמעתי על הקוריור אבל הם נשמעים טוב, ונראים טיפה בטיפה כמו הפירלי...

 

בבקשה מישהו!

פורסם

אליאלנס וקורייר עזוב אותך מראש.

אם אתה לחוץ בכסף תישאר באותה מידה ותקנה צמיג איכותי! (מבית קונטיננטל, גודייר, יוקוהמה, דאנלופ, קומהו, טויו, פאלקן, וורדשטיין וכדומה)

אין לי נסיון עם הדאנלופ הנ"ל וטויו בכלל, אבל תבדוק אותם, אני גם לא מכיר את הדגם הזה של הדאנלופ, אך מה הדגם של טויו? (קראת את המאמר ולמרות זאת אתה לא כותב לנו את הדגמים...)

המחירים לרבעיית צמיגים?

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

המחירים לרבעייה, אין לי את הדגם של הטויו, אם את יכול להסביר יותר בפירוט למה לא הקורייר ולא האליינס

תודה.

פורסם

אני הייתי לוקח את האליאנס. כתבתי את זה פעם והתנפלו עלי אבל אני עדיין חושב שלשימוש רגיל במכונית הם נותנים תמורה מצויינת.

פורסם

בקשר למידה שלך, יש לנו בבית אלמרה שנת מודל 99 (נקנתה ב98) והמידה היא \14\65\185 אז לדעתי לא תהיה בעיה...

**תבדוק באיזה שנה עברה האלמרה את מתיחת הפנים שלה, האם האלמרה שלך היא לפני או אחרי מתיחת הפנים?**

 

בכל מקרה אני פתחתי לא מזמן שרשור על צמיגים במידה הנ"ל תוכל אולי למצוא לך תשובה שם...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני הייתי לוקח את האליאנס. כתבתי את זה פעם והתנפלו עלי אבל אני עדיין חושב שלשימוש רגיל במכונית הם נותנים תמורה מצויינת.
מבחינתי אם יש הבדל ברפידות או בצמיגים שישפיע אפילו מטר אחד על בלימה או החלקה, זה מכריע. זה יכול להיות מטר מכריע לחיים של ילד או מישהו שקפץ לכביש, לחיים שלך לפני תאונה, לחיים של כולם. אז עם כל הכבוד, החיים שלי ושל כולם שווים קצת יותר מעוד כמה מאות שקלים מחורבנים.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

עכשיו הוא יגיד שאין אצלו בלימות חירום

חברים, אני קורא לכם לעזוב אותו לנפשו להמליץ על אליאנס, פשוט תגידו לאותו אדם שביקש המלצה את מה שיש לכם, כולל ההתנגדות שלכם מאליאנס, ותנו לו לשקול לבד.

אגב, בתור מי שניסה הרבה מאוד צמיגים, כולם בדגמים משפחתיים למינהם, אני יכול להגיד שאליאנס וSAVA, הם הצמיגים הכי גרועים שראיתי, נעים להכיר...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

עכשיו הוא יגיד שאין אצלו בלימות חירום

חברים, אני קורא לכם לעזוב אותו לנפשו להמליץ על אליאנס, פשוט תגידו לאותו אדם שביקש המלצה את מה שיש לכם, כולל ההתנגדות שלכם מאליאנס, ותנו לו לשקול לבד.

אגב, בתור מי שניסה הרבה מאוד צמיגים, כולם בדגמים משפחתיים למינהם, אני יכול להגיד שאליאנס וSAVA, הם הצמיגים הכי גרועים שראיתי, נעים להכיר...במה צמיגי אליאנס כל כך גרועים?

פורסם

הם פשוט גרועים בכל מה שתרצה לדעתי, אחיזה לא טובה, האוטו מחליק בבלימות, ומדובר בצמיג חדש וטרי, בקיצר, לא חוסכים כסף בצמיגים...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...