Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאיתמר, אור ולכל המתמוגגים למיניהם.

 

אני לא יודע איזה צמיגים יש לכל אחד מכם, אבל לכל צמיג שתתנו לי אני אמצא דגם עם אחיזה עוד יותר טובה ומרחק בלימה עוד יותר קצר (וכנראה גם מחיר גבוה יותר).

 

כתבתי את זה בעבר, אבל אני כותב את זה שוב. צמיגי אליאנס לא יתנו את האחיזה הטובה ביותר, אבל למי שנוסע בתנאים נורמאליים ומחפש תמורה טובה לכסף מבחינת אחיזה ואורך חיים, אני ממליץ בחום על אליאנס.

עשיתי בעבר בלימות חירום מוצלחות איתם, ומצד שני גם עשיתי "צלחת" שהסתיימה רק בנס עם צמיגים מקוריים של BMW בני 12000 ק"מ... (הם היו מתוצרת Uniroyal, לא זוכר דגם).

 

לא הייתי ממליץ עליהם למי שרוצה אותם לתעלולי ג'ימיקאנה, או למי שאינו יכול להתאפק בעיקול חולדה לראות באיזו מהירות המכונית מצליחה לעשות את הסיבוב. סביר שגם בלימות החירום אצל נהגים מהסוג הזה יהיו שכיחות יותר וכאלה שקשה יותר להחלץ מהן.

לנהגים כאלה בוודאי כדאי לקנות צמיגים יקרים עם אחיזת כביש גבוהה בהרבה מהרגיל לטובתם ובמיוחד לטובת שאר משתמשי הדרך, גם אם צמיג אחד עולה במחיר שפותח האשכול הקצה לקניית רביעיה.

 

במקרה שלנו, המלצתי עומדת בעינה. לדעתי הם עומדים היטב בקריטריון של "משהו טוב וזול", ומי שרוצה צמיגים עם הביצועים הטובים ביותר מוזמן להתייעץ עם מי שמבינים בצמיגים מהקטגוריה הזו שאינה רלוונטית לאשכול זה.

המלצתי הקטנה היא לצרף איזה פורשה או פרארי לאותם צמיגים כדי שאפשר יהיה להפיק מהם את המיטב...

פורסם

ULY תזכור רק דבר אחד, הצמיג הוא הדבר היחיד שמחזיק אותך על הכביש. בלי צמיג אין אוטו, צמיג רע = אוטו לא יציב, אוטו מאבד אחיזה, אוטו טובע בשלוליות, אוטו עושה מה בראש של אוטו...

יש מבין?

 

לא חוסכים על צמיגים.(נ ק ו ד ה) המלצה שלי לפותח השרשור היא לגרד עוד מאה-מאתיים שקל ולקנות צמיגים טובים, זה בכל זאת החיים שלך ושל כל מי שמולך ומסביבך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יולי, אני צריך צמיגים לפורד פוקוס, לא חושב שאמא שלי מגרזנת סיבובים, אבא שלי אולי טיפה...

אבל אם הם הגיעו למסקנה שהצמיגים שיש על האוטו (פדרל או משהו כזה), לא מספיק טובים, אז אין מה לדבר, והיה לי נסיון עם אליאנס על ג'אסטי, לגאסי, ואני יכול להגיד בפירוש שהם לא מספיק טובים בשביל שאני אשים אותם ברכב, אחרי האליאנס היה לי פאלקנים בלגאסי, הרבה יותר טובים, אפילו שזה רק פאלקן.

אז אני אישית לצמיגי אליאנס לא אחזור, גם אם תגיד שאני סתם משוגע, מעדיף לשים עוד 200 ש"ח לסט צמיגים, ולדעת שאני מחובר יותר טוב לכביש, כסף הולך כסף בא, חיים הולכים...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מעולם לא שמעתי על פדרל, ומעולם לא התפתיתי לקנות צמיגים מסוג שלא שמעתי עליו גם במחיר מפתה מאד (אמנם אליאנס נמצאים בחלק הזול של הסקלה, אבל תמיד הוצעו לי גם צמיגים אנונימיים וגם לא אנונימיים במחיר זול יותר).

 

אליאנס הם בטח לא צמיגים רעים אבל בשביל זה יש את השרשור הזה - אנשים שונים תורמים מנסיונם, וכתבתי את הניסיון שלי לגבי הצמיגים האלה.

 

הניסיון הזה הוא לא בדיקה מדעית ורובנו לא עברנו יותר מ5-6 סוגי צמיגים בימי חיינו.

גם בלימת חירום אחת לא דומה לאחרת ומכונית אחת לא דומה לאחרת, ובוודאי שנהג אחד לא דומה לאחר.

 

אני לא מומחה למכוניות, וחוץ מאשר נסיעות מזדמנות, היכרות מעמיקה יש לי אולי עם 6 דגמים.

אני נוסע לפעמים מהר אבל רוב הנסיעות שלי רגועות. לעיתים רחוקות מאד אני צריך בלימת חירום באשמתי או באשמת מישהו אחר, אבל עברתי את זה כבר מספר פעמים.

 

כאשר אני מתרשם שלשואל השאלה יש אורח חיים (מאחורי ההגה כמובן) דומה לשלי אני מצרף לו את המלצתי.

 

המלצות לצמיגים אחרים, או אפילו התרשמויות שונות מאותם צמיגים הן מבורכות ובשביל דברים כאלה יש את הפורום. אבל כשאני קורא תגובות כל כך קיצוניות ונחרצות כפי שעלו כאן כשברור לי שאולי אני לא בוחן מקצועי, אבל לא יתכן שפספסתי כל כך בגדול עם לפחות 3 סטים כאלה שהיו לי בימי חיי, ברור לי שלפחות אצל חלק מהכותבים, או שהשימוש שלהם במכונית שונה לגמרי מזה שלי ושל פותח האשכול, או שמעורבות הרבה דעות קדומות בשבבי הניסיון.

 

דרך אגב, אני לא בטוח שהצמיגים הבאים שאקנה למכוניתי הנוכחית יהיו מתוצרת אליאנס.

אני נהנה מאד מהשקט בנסיעה במהירויות בינעירוניות יחסית למכוניות קודמות שהיו לי, וגם רעש רוח מפריע מאד לדיבור בטלפון שמותקן בה. בבוא העת אשמח לבקש כאן המלצה לצמיג שמצטיין בפעולה שקטה (עם ביצועים טובים כמובן...)

פורסם
לאיתמר, אור ולכל המתמוגגים למיניהם.

 

אני לא יודע איזה צמיגים יש לכל אחד מכם, אבל לכל צמיג שתתנו לי אני אמצא דגם עם אחיזה עוד יותר טובה ומרחק בלימה עוד יותר קצר (וכנראה גם מחיר גבוה יותר).

 

כתבתי את זה בעבר, אבל אני כותב את זה שוב. צמיגי אליאנס לא יתנו את האחיזה הטובה ביותר, אבל למי שנוסע בתנאים נורמאליים ומחפש תמורה טובה לכסף מבחינת אחיזה ואורך חיים, אני ממליץ בחום על אליאנס.

עשיתי בעבר בלימות חירום מוצלחות איתם, ומצד שני גם עשיתי "צלחת" שהסתיימה רק בנס עם צמיגים מקוריים של BMW בני 12000 ק"מ... (הם היו מתוצרת Uniroyal, לא זוכר דגם).

 

לא הייתי ממליץ עליהם למי שרוצה אותם לתעלולי ג'ימיקאנה, או למי שאינו יכול להתאפק בעיקול חולדה לראות באיזו מהירות המכונית מצליחה לעשות את הסיבוב. סביר שגם בלימות החירום אצל נהגים מהסוג הזה יהיו שכיחות יותר וכאלה שקשה יותר להחלץ מהן.

לנהגים כאלה בוודאי כדאי לקנות צמיגים יקרים עם אחיזת כביש גבוהה בהרבה מהרגיל לטובתם ובמיוחד לטובת שאר משתמשי הדרך, גם אם צמיג אחד עולה במחיר שפותח האשכול הקצה לקניית רביעיה.

 

במקרה שלנו, המלצתי עומדת בעינה. לדעתי הם עומדים היטב בקריטריון של "משהו טוב וזול", ומי שרוצה צמיגים עם הביצועים הטובים ביותר מוזמן להתייעץ עם מי שמבינים בצמיגים מהקטגוריה הזו שאינה רלוונטית לאשכול זה.

המלצתי הקטנה היא לצרף איזה פורשה או פרארי לאותם צמיגים כדי שאפשר יהיה להפיק מהם את המיטב...

טוב :sleeping:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ULY,

אליאנס עדיף על הזבל המיובא ממדינות עולם חמישי, אבל אם ההפרש בין אליאנס לצמיג מחברה יותר מוכרת הוא לא גדול, עדיף את הצמיג המוכר יותר.

 

להורי היה נסיון קצר עם אליאנס כשאחי הגדול רכש רבעייה בלי לשאול אותם (בד"כ אבא שלי היה קונה גודייר, מישלין ופיירסטון) חודש לאחר מכן הרכב נגנב ואבא שלי אמר בפירוש שיותר הוא לא מתקרב לצמיגים האלה (ורק לידע כללי, אבא שלי נוסע רגוע מאוד, במיוחד שיש לך איביזה 1.3 עם 55 כ"ס ואין לך ממש על מה לנסוע מהר...:lol: אם תגיד לו היום להשים אליאנס, הוא יגיד לך שמקסימום זה צמיג לנדנדות בפארק, לא יותר :wink: ).

 

לפני יותר משנה וחצי רכשו דאנלופ ספורט 2000, ולפני חצי שנה קונטיננטל אקו-קונטאקט.

אנחנו לא מצטערים על הרכישות למרות הסכומים הגבוהים ששילמנו. אנחנו לא מצטערים שלא רכשנו את הקומהו KH11 שהוצע לנו ב- 100 ש"ח פחות לזוג צמיגים (למרות שהוא לא רע בכלל), וממש לא מצטערים שלא רכשנו צמיג תוצרת GT או HANKOOK ו- RUNWAY (לדברי הפנ'רמעכר זוהי חברת בת של אליאנס, אין לי מידע עלייה או על המידע של הפנצ'רמעכר האם הוא מהימן) ב- 200-250 ש"ח פחות לזוג צמיגים.

 

אז נכון, זו כולה אלמרה אבל גם לה יש בלימות חירום וגם היא יכולה להחליק ולמרות הכל, היא גם זקוקה לצמיגים איכותיים כמו כל אוטו.

 

ולפותח השרשור:

 

מה הדגם של ה- TOYO?

 

מקווה שעכשיו ראית...

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם
טוב :sleeping:
זה בסדר חמוד, כשכתבתי את הדברים לא חשבתי באמת שהם יגרמו לך להתמוגג שוב... :lol:

 

 

 

לאיתמר, אני עדיין חושב שהם בהחלט משתווים לדגמים הבסיסיים של היצרנים המוכרים אבל כנראה שלא נשכנע זה את זה.

 

אני רק מאחל לעצמי שהבן שלי יפנים כל מה שאני אומר לו כמו שאתה מפנים את מה שאביך אמר... (סתאאם, אין לי ספק שאתה בעל חשיבה עצמאית)

×
×
  • תוכן חדש...