Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוג רמקולים 9X6 W460 YAW4

מידראנג 60 מ"מ

טויטר 20 מ"מ + פייזו סופר טויטר 20 מ"מ .

לרמקול קרוסאובר מובנה לחלוקה נכונה של הצלילים, עריסב חזקה ליציבות הרמקול והפחתת עיוותים.

לוופרים מימברנת בשיטת ההזרקה מפוליפרופילן המעלה את איכות הרמקול בעשרת מונים.

לוופר טבעת גומי לגמישות ושמירת הרמקול לאורך זמן.

תחום תדרים Hz25000 – Hz50

נצילות dB 91

התנגדות Hom 4

גריל אקוסטי לכל רמקול.

 

זוג רמקולים "6.5 180 Watt

מיברנת קרטון לצליל נכון (לא פלסטיק)

בצבע שחור עם כיתוב הפירמה על הממברנה למניעת חיקויים

טבעת גומי חזקה ורחבה לגמישות ואריכות ימים

הנותן בס נעים וחזק.

עריסה – מתכת קלה וחזקה בצבע שחור

קוטר : 16 cm

היתנגדות Ώ 4

10 Oz גודל המגנט

רגישות |90dB

תדר 60-20KHz

עוצמתי וחזק ללא צורך במגבר חיצוני

מברנה קרטון איכותיתי ,צבע שחור .

גימור גבוה הכולל חיזוק גומי לטבעת הוופר המספק עצמת שמע ובס מעולה .

גריל אקוסטי לכל רמקול .

 

טוויטר AUTOSTAR בעוצמה של 1000 Watt Max

DOME טוויטר בעוצמה חזקה

DIGITAL AUTO SOUND

1000 Watt Max

קרוס אובר פנימי

100 dB PURE SOUND

 

מה דעתכם על זה?

שווה והגיוני שזה 130 שח?

פורסם

על קליפורניה בום שמעת?

סדר גודל של רמה כזו אנו מדברים פה.

אישית הם שווים את ההשקעה של ה130 שח לסט בהנחה ואתה לא אודיופיל מטורף אלא משתמש שרוצה לשמוע רמה מעל לרמקולים המקוריים שעומדים לתת נישמתם לבורא.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

איזו הכללה...

"אחי אני קניתי ארטיק אבל פתחתי והיה בלי מקל,חרא ארטיקים לא מתקרב.."

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...