Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב ליקנות לאנטיס 323 שנת 2000 מנוע 1.8 רציתי לדעת את צריכת הדלק שלה בעירוני....

הלכה הפונטו נחכה למשהו אחר

פורסם

יש לי כזאת 1600 אוט' מהעבודה לתקופת זמן מוגבלת.

 

ממה שראיתי עד עכשיו (בערך חודש) המכונית שותה דלק בכמויות שלא היו מביישות מכונית גדולה פי שתיים. חשוב לציין שאופי הנהיגה גם משפיע .דווקא במכונית הזו, אופי נהיגה תובעני יותר גורם לצריכת דלק גדולה בהרבה. אפילו קטסרופלית. לפי הערכתי שלי, בהתאם לתנאים בהם אני נוהג (רכב מהעבודה נו... :-) ) אני מעריך 1:7 אפילו 1:6

פורסם
יש לי כזאת 1600 אוט' מהעבודה לתקופת זמן מוגבלת.

 

המכונית שותה דלק בכמויות שלא היו מביישות מכונית גדולה פי שתיים.

חשוב לציין שאופי הנהיגה גם משפיע .דווקא במכונית הזו, אופי נהיגה תובעני יותר גורם לצריכת דלק גדולה בהרבה. אפילו קטסרופלית.

לפי הערכתי שלי, בהתאם לתנאים בהם אני נוהג (רכב מהעבודה נו... :smile: ) אני מעריך 1:7 אפילו 1:6

JMG כתב:"הטיפים שאני ממליץ:

- ללחוץ כמה שפחות "פול גז", כי במצב כזה, האינג'קטור מקבל הוראה להזריק דלק כמעט באופן קבוע, ללא הפסקה

(בחלק מהמכוניות זה יהיה כ60%, בחלק זה יהיה בכיוון של ה80% מהזמן?... תלוי ברכב)."

 

אבל עד כדי כך 1:6-1:7 ?!!(מה זאת אימפרזה)

מהו אינג'קטור ומהן פעולותיו? ולמה הוא כ"כ אכזרי בלאנטיס 1600?

רבנו רבי נחמן מברסלב

פורסם

מזדה לנטיס 1600 היא חסכונית מאוד גם עם רגל כבדה כך אני לא ממש יודע איך היגעת ל-6/7 ק"מ לליטר????

 

 

אני נוהג בעבודה ,ולוחץ המון , האוטו לא יורד מ-10/11 ק"מ לליטר.

 

550 ק"מ על 52 ליטר במאמץ!!!

ה-1800 לפי דעתי דיי דומה בעלויות.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...