Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר, נתקל, בדק 106XSI שמפורסמת בלוח יד שנייה?

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=33&SubModelID=287&FromYear=1994&UntilYear=1999&Hand=&Auto=0&EngineTypeID=1&fromPrice=&untilPrice=

 

שנת 96, מנוע 1.6, יד 5, 125K, הבעלים טוען שלא עברה תאונות שילדה אך הוא לא מתחייב לשלדה בבדיקה מכיוון שלטענתו הוא בעצמו לא ביצע לה בדיקה, הרכב לאחר צבע חדש.

 

 

יש פה מישהו שגר בנצרת עילית?

 

 

תודה רבה..

פיליפ.

פורסם

לדעתי תבדוק שלא עשו דיאטה לק"מ כי לי לפחות לא נראה שרכב ספרוט שנת 96 עבר רק 125 אלף

שוב זו דעתי ועוד דבר מינסיוני האישי על תלך עם משהו לבדיקה שהוא לא מוכן להתחייב על הבדיקה

90 אחוז יש לכב הזה משהו

בהצלחה

הכול יהיה בסדר

פורסם

גם לי לא נראה העניין ,אני מחזיק בפיזו 106 xsi ואני יד שלישית באוטו ,והאוטו עשה 170000 ק"מ

 

אז תעשה את החישוב שלך ....

VTS-לזכור ולא לשכוח!!!!

פורסם

אני רואה שאחורי טמבון לא מקורי זה של XS אולי יש פגיעה שילדה ואולי לא יש מחליפים אותו בגלל שעבר טמבון שבור וקדמי אין לי מושג....וגם אין לי מושג לגבי ק"מ וכמובן אמרת שהוא לא רוצה להתחייב בבדיקה אני מאמין שיש שאסי

פורסם

fitch תוכל בבקשה להביא לי מספר טלפון של אותה XSI שראית בלוח העיר..

 

הבעלים אומר שיש לרכב ספר טיפולים מלא, כך אפשר למעשה לבדוק את הקילומטרז'..

פורסם

קח מספר של אחת כסופה יפיפיה במצב טוב מאוד.

השבוע ראיתי את הרכב של בחור מירושלים...

בחור בשם אלון:

0506619784

לא בשבת!!!

מגאן קופה 16v 2000

×
×
  • תוכן חדש...