Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הערות על תפקוד המועדון


אבי נוף
שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מר זלינגר

נו, תגיע למהות ותפרט אותה, אבל בקצרה.

טוב?

בני שלום

המהות הבסיסית בשירשור זה: הדיון על תפקוד המועדון, שהיא, בעצם, מטרת הדיון בשירשור,

הנוהג בפורום זה, לצערי, ברב המקרים, אם מישהו כותב משהו, ומישהו אחר, אינו מסכים, ו/או סובר אחרת - במקום להגיב לתוכן התגובה הראשונה שמתעסקת במהות הוא עושה הערכות כלליות, כאשר גם יש תאור לא מחמיא של המגיב הראשון ותוצרתו, ואני מפנה אותך לתגובה 24 (להלן- התגובה הישירה עדיין במסגרת המהות) ולאחר מכן ל- 25 (להלן-הסטייה לכוון האישי, הסטייה מהמהות , והסטייה מהאמת) ובעיקבותיה לתגובה 38 (להלן- הגנה עצמית מפני ההתקפה, אבל, גם באותו זמן סטייה מחלטת מהמהות הראשית.

בקיצור: המגיב על תגובה צריך לוודא שתגובתו תהיה על תוכן התגובה הקודמת ובהקשר למהות כפי שהגדרתיה

דרך אגב:היה וויכוח על אי סטייה בשרשור (כללי הפורום), ודוקא אני הייתי ה"סוטה" מה קרה ?

אני מקווה שהסברתי את הענין לשביעות רצונך, שכן, גם תגובה זו, לא בדיוק בהתאם למהות.

בברכה

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 237
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רן...ברור שבכל רגע נתון אנחנו נמצאים דקה אחרי העבר ודקה לפני העתיד.

 

אני דיברתי על כח פוליטי ולא על אינסטנט סקס. כוחו של המועדון וכל מה שכתבתי קודם על מהות המועדון זה עניין מתמשך, בלי הייליטס. זה כתוצאה מעבודה קשה של צוות הפעילים שבזכותם ורק בזכותם המועדון מנוהל כמו שצריך וחי עשרות שנים (בניגוד למועדונים כאלה ואחרים שהיו גם כן בעבר).

ברור שיש עוד מה לעשות אבל המהות היא תמיד אותה מהות.

בני

לא ברור לי איך הגענו לסקס אבל מבחנתי סבבה, אני תמיד בעד... אבל עדיין לא אמרת לי עם מה מכל מה שכתבתי אתה כן מסכים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, יש לי הרבה מה להציע אך אני נופל תמיד על אוזניים אטומות.

 

כמו כן, תסתכל טוב בכתבה בעיתון אוטו הנוכחי..........

אין לי לוחיות של רכב אספנות.

 

וגם יש משהו שממש מציק לי, אוקי אז מועדון ה5 שרד גדל והחזיק כל השנים האלה ועשה לא מעט, כבוד.

בורכים הבאים ל 2006 ולעשור הבא... מה קורה NEXT תנוחו על זרי הדפנה?.

אז אתה מתחיל בקטע של העתידנות...

הישגי העבר בהחלט יכולים להראות לך את המגמה ואת הרצינות וגם היצירתיות של כל הועדים במועדון.

ואגב שאלה: הרכב שלך הוא במעמד רכב מיושן? (עזוב את הלוחית...)

ונורא נחמד לאמר שהצעותיך נדחות על הסף בשעה שאתה אפילו לא טורח להיות חבר בגוף שלו אתה מציע עצות, מצהיר שאתה לא זקוק לו וגם כמובן כמו רבים כאן, לא טורח לברר מה הוצע, על מה דנו ומה דחו..כן, אזניים אטומות אולי זה כשדנו בהצעות ודחו אותם?

ורן, לשאלתך על דעתי, אענה כשארגיש שהשרשור מגיע לידי מיצוי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א: התעניינתי........

 

ב: תפסיק להתקיף אתה נותן לי השראה של דב שחנלה נגעה לו בדייסה.

 

ג: בדיוק הגישה שלך ושל כמה מחברי המועדון בצורת ההודעה האחרונה שלך גורמים לי לחושב בשביל מה או מי לטרוח.......

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הגיון לדמי רישום גבוהים וזה למנוע ממישהו שרוצה להתחכם ולשלם חברות פעם בשנתיים..היות ו"מושכים" קצת את השירותים שהחבר מקבל גם מעבר לשנה פונקט, אז למה שלא נהפוך את המועדון לגוף של פריירים ונשלם רק אחת לשנתיים?

 

בני, לא הבנתי את כל הכתוב, לא טוב לשלם לשנתיים ?למה פראיירים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי מבין הבאים לדעתכם ראוי שיקח אחריות על כל נושאי רכב האספנות?

 

1. משרד הרישוי

2. דינמומטר

3. ממס"י

4. אור ירוק

5. משטרת ישראל

6. משרד הבטיחות והגיהות

7. משרד התחבורה

8. ___________

9. מועדון הקלפים של סבתא ננה

10.מכון התקנים

 

השלימו את החסר

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד והקונוטציה המינית שהעלית ואני מקווה שתימחק על יד אחראי הפורום, אתה רק חושב שאני תוקף. אז אם אין לך משהו עניני להציע, אל תציע.

 

ולגופו של עניין, תאמר לי וביקשתי קודם, איזה הצעות מהותיות אתה מעלה. לא במיסביבים.

זאת מטרתו של הדיון.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי מבין הבאים לדעתכם ראוי שיקח אחריות על כל נושאי רכב האספנות?

 

1. משרד הרישוי

2. דינמומטר

3. ממס"י

4. אור ירוק

5. משטרת ישראל

6. משרד הבטיחות והגיהות

7. משרד התחבורה

8. ___________

9. מועדון הקלפים של סבתא ננה

השלימו את החסר

רן, כל עוד לא הגדרת איזה נושאים, אני לא מסוגל לענות על השאלה.יש הרבה נושאים ולא כל אחד מהם יכול להיות מטופל על ידי גוף אחד.

ומס' 9 מעלה בי תהיות על מידת הרצינות שלך. (סלח לי, אין לי חוש הומור היום).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

???????????????????????????
לא הבנת? אתה רוצה שאור ירוק יקחו פיקוד על דמי החבר.

הרי יש המון נושאים. תגדיר ונחלק את השלל...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, לא הבנתי את כל הכתוב, לא טוב לשלם לשנתיים ?למה פראיירים ?
התכוונתי לכאלה שמשלמים שנה כן ושנה לא...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני

 

אתה, פעלת בשיתוף עם משרדי הממשלה לשינוי תקנות התעבורה בכל מה שנוגע לרכב אספנות....

ולכן היום טבעי שהמועדון יהיה הגורם הרישמי בכל נושא רכב האספנות...ולכן כל מי שרוצה לרשום את רכבו כרכב אספנות יאלץ לשלם סכום שיועבר לטובת המועדון אם כדמי חבר או כמעשר ופתרת עוד בעייה כספית...

ובמסגרת זו כל הקשור ברכב אספנות יהיה בתחום המועדון....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן לדוגמא למה רכבי אספנות עוברים לסטאטוס כזה דרך משרד התחבורה.

 

הרי כמות הקומבינות שאפשר להריץ על זה היא אין סופית.

למה שכל רכב שרוצה לקבל סטאטוס של אספנות לא יעבור דרך אישור ועדה של מועדון ה5 ומשם למשרד התחבורה?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...