Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוי יצחק: אידיוט ?, נוכל ? או סתם לא פוגע ממטר ...


4Runner
שימו לב! השרשור הזה בן 6638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צעירים כמוך
תודה על המחמאה.

 

ובעניין הבית שימוש, אני אנהג באיפוק מתוך כבוד לפורום ורק אומר שלא יעזרו לך התירוצים, בשורה התחתונה אתה מנסה לנפח מחיר של מכונית שהיא אומנם מכונה נפלאה, אבל בעלת מחיר מחירון מנופח.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המיאטה היא לא אוטו "סחיר" כי היודעים להעריך יצירת אומנות מוטורית זו פשוט לא מוכרים אותה. שוב, בוא אל מפגשי המועדון ותבין על מה המדובר. תלמד משהו שלא היכרת.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק 100 אחוז.

 

בדקתי עם קרובי משפחה בצרפת והמחירון של 106 GTI בצרפת יותר

יקר מהמחירון של 106 בארץ, (ואם עושים את החישוב של מכס המחירון בארץ

צריך להיות יותר גבוה).

 

נ.ב חוץ מזה אין הרבה ארצות שהמחירון לפיו קונים רכב נקבע ע"י מישהו פרטי!!!

106PUG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותו עניין, אם אני אייצא את הלאון טורבו שלי לאנגליה, אני אקבל עליו כ 9000-10000 פאונד שזה יותר מהמחירון כאן :)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותו עניין, אם אני אייצא את הלאון טורבו שלי לאנגליה, אני אקבל עליו כ 9000-10000 פאונד שזה יותר מהמחירון כאן :)

כבר הרבה זמן לא יצא לי לשמוע בדיחה כזו.

אל תדאג בנאי אתה תקבל על הרכב 100,000 ש"ח כשתבקש למכור אותו, מזכיר לך בדיחה אחרת ???

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר אברגיל........... קבל !!!

 

http://cgi.ebay.co.uk/2003-SEAT-LEON-20V-TURBO-CUPRA-YELLOW_W0QQitemZ4611558057QQcategoryZ18270QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

9000 פאונד ויש עוד שבוע לסגירה .... בוא ונעקוב ביחד.

דרך אגב ... על ה"בדיחה" שלי ספרו כסף מזומן כבר פעמיים, בדיוק כמו על ה"בדיחה" שלך ...

ההבדל היחיד שאתה התפתית למכור ואני לא.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4Runner - אולי 9 אלף פאונד.. אבל תשים לב שאין אף אחד שהציע לקנות את הרכב במחיר הזה :?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנאי תמשיך לבנות את המותג ליאון טורבו 2002 4X4, אתה מתקדם לא רע, כבר מתחשק לי לספור 11000 פאונד על "המפלצת".

 

דרך אגב מזל טוב ממני ומשראל לרגל יום ההולדת של הכלבה....שחל ביום שבת הזה.

אם לא הבנת ברר עם שראל.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיאטה חדשה 2006 עולה כיום 190,000 ש"ח בתוספת איתורן ואגרות היא מגיעה "על הכביש" לכ- 196,000 ש"ח.

 

מיאטה 2005 עלתה במחיר המחירון הרשמי האחרון - 170,000 ש"ח בתוספת איתוראן ואגרות כ- 176,000 ש"ח.

לקראת סוף היבוא של מיאטה NB עשו 5,000 ש"ח "הנחה" וידוע לי גם שמסרו את האחרונות במחיר 165,000 ש"ח כולל האיתוראן.

 

אני מתייחס רק לידנית, כי המיאטה האוטומטית בדר"כ לא נסחרת בקרב ציבור אוהדי הג'אנר והמניעים לרכישתה שונים מהותית, לכן גם לא רלוונטיים לדיון כאן. האוטומטית נסחרת מעשית במחירים נמוכים ממחיר המחירון.

 

מחיר המחירון של 2005 ידנית בסך 154,000 ש"ח, אם כך סביר, (יש כ- 25 בלבד!). אל נשכח שזהו דגם אחרון למכונית קלאסית ועל כן תהייה מבוקשת מאד בעתיד. הבעיה היא שבשנים 2004-2003 מופיע במחירון הלאומי פחת בלתי סביר בעליל, המפחית ממחיר הרכב - שהוא זהה לחלוטין! - 50% ממחירו!

 

המיאטה היא אוטו שלק"מ שנסע, רמת התחזוקה והופעתו הכללית - יש חשיבות הרבה יותר גבוהה מאשר שנת המודל. זו הסיבה שמיאטה מתוחזקת ושמורה ממודל 2003 (יש 9 בלבד!) תימכר במחיר גבוה בהרבה מסך - 100,000 ש"ח שקבע לוי. הן נמכרות מעשית בכ - 130,000 ש"ח!

מיאטה מתוחזקת ושמורה ממודל 2004 (יש כ- 25 בלבד!) תימכר מעשית בכ- 143,000 ש"ח!

 

מיאטות מהשנים 1995, 1997,1998 - שאף הן זהות זו לזו (בסה"כ יש כ- 100 בלבד!) - נמכרות במחירים מנותקים לחלוטין ממחיר המחירון, אם הן במצב נדיר, בהיותן קלאסיקה אמיתית כבר היום!

שום מיאטה שנת 2003 לא תימכר ב 130 אלף ש"ח. ואני חותך את הראש אם כן (אם שמו לה גג קשיח, פרוייקט טורבו, ואנערף איזה עוד דברים השקיעו זה משהו אחר. אנחנו מדברים על אחת סטנדרטית פחות או יותר).

ושום מיאטה 2004 לא תימכר ב 145 אלף ש"ח.

לעזעזל, ראית כמה זמן הייתה למכירה מיאטה 2005?

כשאני התחלתי לחפש את המיאטה מצאתי אחת ידנית, 2005 עם5K ק"מ. חדשה לגמריי. יכולתי לרכוש אותה - אבל מה אני מטומטם? המחיר שלה היה 150K, כשב 125K אני רוכש שנת 2004! הבדל עצום בעלות, בשביל אותו הרכב בדיוק עם קצת יותר ק"מ. לא נורא.

רכשתי בסוף מיאטה 2004, לא התפשרתי על המצב שלה בכלל.

חדשה, עם ק"מ ממוצע ויד ראשונה. ויודע משהו? רכשתי אותה בפחות מ 143,000 ש"ח. רכשתי אותה גם בפחות מ 130,000 ש"ח. ואפילו אפילו פחות מ 125,000 ש"ח.

(אתה מודע לעובדה שהמחירון הוא 123,000 ש"ח?...).

 

ואני מכיר עוד בעלים של מיאטה שרכש אותה במצב חדש חדש - ולא מתקרב למחירים שדיברת.

 

ולגבי המשפט:

המיאטה היא לא אוטו "סחיר" כי היודעים להעריך יצירת אומנות מוטורית זו פשוט לא מוכרים אותה. שוב, בוא אל מפגשי המועדון ותבין על מה המדובר. תלמד משהו שלא היכרת.
תחשוב בהיגיון, אולי אתה תבין שמה שאתה אומר זה פשוט מגוחך.

מצד אחד אתה אומר שהמיאטה לא סחירה.

מצד שני, נמכרת ב 20,000 ש"ח ויותר מעל המחירון.

 

אולי פריק של מיאטה ישלם מחיר גבוה מאוד מעל המחירון, אבל רוב רובן של המיאטות לא נמכרות מעל המחירון בצורה מיוחדת. ובן אדם שבא למכור רכב אין לו זמן לחכות שנה עד לפריק-המיאטות המיוחד שיבוא ויהיה לו כסף.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

primekart , המיאטה הוא רכב מצויין לכל הדעות, ונותן תמורה טובה מאוד למחיר ,

 

אבל לעשות ממנה יצירה מוטורית?

 

מדובר במכונית סדרתית שמיוצרת במאות אלפי עותקים....

 

אף אחד לא משלם על רכבים שנמצאים שנה -שנתיים על הכביש מחיר כה גבוה מעל המחירון.

לומר שהיא תהיה רכב אספנות עוד 30 שנה זה קצת מוגזם...

 

אני מסכים איתך שמיאטות 95-98 נמכרות הרבה מעל המחירון אם הן במצב טוב, אבל המיאטות החדשות נסחרות סביב המחירון.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, יש 3 קהלי יעד ברורים למיאטה. אנו הגדרנו אותם כך-

 

1. לשואו אוף. סטייליסטים וכד'. המכוניות חוזרות לשוק במהירות רבה. מרביתן אוטומטיות. הידניות נמכרות במחירי מציאה ומהוות את עיקר הרכש של קבוצות 2 ו- 3.

2. לפעילות ספורטיבית. צעירים ברוח ובנפש. מתקיני "פרוייקט טורבו, ואנערף איזה עוד דברים". מרביתן ידניות. נמכרות בתוך קהל היעד הספציפי הזה הרואה בהן פלאטפורמה לכיף מוטורי ותו לא.

3. לנשמה. בוגרים ברוח ובנפש. מרכיבים את עיקר החברים במועדון הרודסטרים הישראלי. מי שיודעים להעריך את ההסטוריה הארוכה של הרודסטר האנגלי משנות הששים והשבעים והתגלמותו במיאטה. מי שעבורם המיאטה היא אהבה מוטורית ולא שיק בנקאי. מי שמוכנים לשלם סכומי עתק עבור מכונית מקורית לחלוטין ושמורה במיוחד כי הם מתעתדים להחזיק בה ולטפח אותה במשפחה שנים רבות.

 

היכן אתה ממקם את עצמך?

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב .... כדי לנפץ סופית את אגדת המיאטה ...

 

לפחות את הסחירות שלה ....

 

בידיעות אחרונות השבת, במגזין "ממון", התבצע סקר סחירות של כלים משומשים, המיאטה משתרכת לה אי שם בתחתית הטבלה(מקום 133) כאשר מעליה נמצאת דייהו אספרו הנחשקת והמדהימה ... :shock:

 

בניתוח קר של הטבלה, אני מניח שיש היצע ואין ביקוש, או שהמחיר במחירון עדיין גבוה ממה שרוכש פוטנציאלי חושב שהוא מוכן לשלם.

 

בשתי האופציות המחיר הנוכחי אמור לרדת עוד כדי להגיע לנקודת איזון בין מוכר לקונה.

 

שלא תבינו אותי לא נכון, אחלה רכב, אחלה מחיר, אבל מדינה של מפגרים יש לנו, כי המבחן לרכב חדש באותו מוסף ממון השבוע, עמוד אחד לפני הטבלה המדוברת, עוסק בהנחה על רכב פרטי, 1600 אוט' 4 דלתות כמובן ... כנראה גם צבע לבן ... :snipersmi

 

בקיצור:

  • רכב הוא לא תוכנית חיסכון
  • לוי יצחק אידיוט
  • וכמאמר החתימה שלי "מוות לשיעמום"

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, יש 3 קהלי יעד ברורים למיאטה. אנו הגדרנו אותם כך-

 

1. לשואו אוף. סטייליסטים וכד'. המכוניות חוזרות לשוק במהירות רבה. מרביתן אוטומטיות. הידניות נמכרות במחירי מציאה ומהוות את עיקר הרכש של קבוצות 2 ו- 3.

2. לפעילות ספורטיבית. צעירים ברוח ובנפש. מתקיני "פרוייקט טורבו, ואנערף איזה עוד דברים". מרביתן ידניות. נמכרות בתוך קהל היעד הספציפי הזה הרואה בהן פלאטפורמה לכיף מוטורי ותו לא.

3. לנשמה. בוגרים ברוח ובנפש. מרכיבים את עיקר החברים במועדון הרודסטרים הישראלי. מי שיודעים להעריך את ההסטוריה הארוכה של הרודסטר האנגלי משנות הששים והשבעים והתגלמותו במיאטה. מי שעבורם המיאטה היא אהבה מוטורית ולא שיק בנקאי. מי שמוכנים לשלם סכומי עתק עבור מכונית מקורית לחלוטין ושמורה במיוחד כי הם מתעתדים להחזיק בה ולטפח אותה במשפחה שנים רבות.

 

היכן אתה ממקם את עצמך?

לקבוצה הראשונה בטח ובטח שלא. החיסרון הכי גדול במיאטה לדעתי, זה הפוזה שלה...

הלוואי והייתי יכול לנהוג בה ולדעת שלא מסתכלים עליי.

 

לנשמה - אני עוד צעיר... ואומנם המיאטה מכונית מעולה, אבל אם היה רכב אחר בתקציב שלה שעולה עליה - הייתי בוחר בו. אם למשל נניח MR2 הייתה עדיפה משמעותית על המיאטה הייתי רוכש את ה MR2 (בוא נניח שהמחירון זהה יחסית לשנתון וכו').

 

לפעילות ספורטיבית - ללא ספק זה אני. אבל חלק במחיר של המיאטה יעדיפו לקנות אימפרזה טורבו, וחלק יעדיפו קליאו ספורט. כל אחד והעדפות שלו... אני אישית חשוב לי גם הנוחות והאיכות, ועוד מגוון סיבות שבגללם המיאטה היא העדיפה בשבילי.

 

ועדיין - לא הייתי משלם על אחת 20,000 ש"ח מעל המחירון. ואני לא חושב שיש מישהו שהיה משלם. אני עוקב אחרי מודעות למכירה ואנשים שקנו כאלה כבר הרבה זמן, לא ניתקלתי במיאטה 2003-2005 (NB) שנמכרה ביותר מאשר מספר נמוך מאוד של אלפים מעל המחירון.

NA זה קצת אחרת.

 

ברור שמי שרוכש את המיאטה לפוזה לא ישלם עליה מחיר מופקע מעל המחירון - לא חסרים רכבים שיתנו פוזה, והרבה. MR2 לדוגמה. אז ברור שאלה שרוכשים אחת בשביל הפוזה רוכשים בדרך כלל אחת אוטומטית ובגלל זה האוטומטיות לא נמכרות במחירון אפילו.

מי שרוכש מיאטה בשביל הנשמה\ספורטיביות אומנם מוכן לשלם סכום יפה על הרכב - אבל מכיוון שכל המוכרים של הרכב הזה לא מבקשים סכום גבוה מעל המחירון, אין להם סיבה לשלם מחיר גבוה מעל.

 

יתרה מכך,

אני מכיר מישהו שרצה למכור מיאטה ידנית, לבנה, 2004 עם 30K ק"מ יד ראשונה. מקורית, מתחייב להכל, בלי שריטות גם. דרש מחיר של 5K מעל המחירון. אחרי שבוע דרך 3K מעל. אחרי שבועיים החליט לא למכור.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בידיעות אחרונות השבת, במגזין "ממון", התבצע סקר סחירות של כלים משומשים, המיאטה משתרכת לה אי שם בתחתית הטבלה(מקום 133) כאשר מעליה נמצאת דייהו אספרו הנחשקת והמדהימה ... :shock:

 

מילא האספרו, אבל האאודי TT למשל נמצאת במקום 52. גם המרצדס SL ו-SLK נמכרות מהר יחסית, אבל הכמות שלהן בדו"ח ביטולי המודעות של לוח ידיעות, שעליו התבססה הכתבה, הייתה קטנה מכדי ליצור מדגם סטטיסטי מחייב.

 

ויש גם חדשות טובות ליקירת הפורום, הפיג'ו 106, שמדורגת במקום ה-19, לפני כל סופר-מיני אירופית אחרת - אם כי אחרי היאריס (3), האיגניס (4), הסיריון (11), הג'אסטי (13) והשרייד (16).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב .... כדי לנפץ סופית את אגדת המיאטה ...

 

לפחות את הסחירות שלה ....

 

בידיעות אחרונות השבת, במגזין "ממון", התבצע סקר סחירות של כלים משומשים, המיאטה משתרכת לה אי שם בתחתית הטבלה(מקום 133) כאשר מעליה נמצאת דייהו אספרו הנחשקת והמדהימה ... :shock:

 

בניתוח קר של הטבלה, אני מניח שיש היצע ואין ביקוש, או שהמחיר במחירון עדיין גבוה ממה שרוכש פוטנציאלי חושב שהוא מוכן לשלם.

 

ליאור

מהטבלה של ידיעות אחרונות אתה לא יכול ללמוד דבר וחצי דבר על ההיצע והביקוש בישראל לרכב. הם פרטו במדוייק איך ביצעו את החישוב. הם הלכו על הודעות מבוטלות ביוזמת המוכר שהצהיר "נמכרה".

בחשבון לא נכנסו כלי רכב שנמכרו והמוכר לא טרח לבטל ההודעה, גם לא נכנסו לחשבון כלי רכב שנמכרו גם לאחר שההודעה סיימה את הופעותיה בעיתון. מי שפרסם בעיתון יודע שלאחר תום מניין ההופעות בעיתון הם מתקשרים אליך ושואלים אם אתה רוצה להמשיך. נאמר שהשבת בשלילה. נאמר ששאלו מדוע והשבת "נמכר". על איזה תאריך נרשמה הודעה זו? איך זה נכנס למניין החישובים?

החישוב לא היה מבוקר ומכאן עד להסקת מסקנות, לגבי כל הרשימה, הדרך ארוכה.

 

הבסיס לטבלה הוא הפיאט אונו, שהם מצאו שהוא "המודעה הכי מבוטלת מסיבת מכירה". כל האחרים רשומים מטה אחריו. אם למיאטה יש ציון מחושב 400, משמע - שאם מוכרים אונו ביומיים, את המיאטה מוכרים בשמונה ימים. אם את האונו מוכרים בשבוע, את המיאטה מוכרים בארבעה שבועות. מסקנה מדהימה!

 

המיאטה לא פונה ולא מיועדת לקהל הרחב המעיין במודעות העיתונים בסופ"ש. המיאטה נמכרת לקהל מאד ספציפי שמחפש אותה. אף אחד לא קונה מיאטה כי הוא צריך, את המיאטה קונים כי רוצים. זו לא סמנטיקה, זה הבדל תהומי. מי שמחפש מיאטה לא יתעניין בכזו תוך כדי עלעול ברשימת הענק של הלאנטיסים, למשל. מי שמבקש למכור מיאטה יעשה טעות אם יפרסם אותה בעיתון. פשוט חבל על כספו. ביקור אחד במפגש מועדון הרודסטרים, או במיפגשי מועדוני הרכב הפעילים בישראל יפגיש אותו עם קונה. חלק מחברי המועדון שלנו היו קונים בפוטנציה שבאו למפגשים לחפש, מצאו ונשארו עימנו.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...