Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יתרונות\חסרונות של 106XS QUICKSILVER 1999


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים.

אני בקשר עם בחור (סטודנט נדמה לי) המוכר 106 3 דלתות שנת 1999 כסופה דגם QUICKSILVER

לפי מה שהוא מציין יש 5 כאלו בארץ.

הוא מתאר את הדגם לפי הניפוחים מעל הגלגלים ....

הרכב שמור , יד ראשונה היה של אישה עשירה מרעננה , יד שניה הבחור שנראה לי אמין למדיי ומטפח תאוטו שלו.

קצת פרטים :

124.500 ק"מ

יד 2

נפח 1.4

1999

ידנית

3 דלתות

 

אז חברה אני שואל אותכם מה דעתכם והאם כדאי לסגור איתו ?

הוא מבקש 32 (זה המחירון) ומוכן לרדת קצת בגלל מעיכה קטנה בדלת , הגעתי איתו עד ל29.

האם זה הגיוני שזה המחירון ?

והאם זה הגיוני שזה הדגם quicksilver ? ובכלל יש אותו בארץ ?

ןהאם תוכלו להגיד לי מה ההבדל בין הדגם הנ"ל לרגילות (חסרונות של 106 ויתרונות בכללי)

מודה לכם .

כפיר.

פורסם

לפי מה שאני מכיר, זהו סך הכל הדגם xs

 

עם ניפוחים כמו של ראלי\gti

5 בארץ?

אני ראיתי לפחות 3 אז אני לא יודע אם זה נכון...

פורסם

אני מכיר 106 קוויקסילבר כסופה של אחד שלמד איתי במכללה, היא היתה בסדר חיצונית והבנאדם לא ממש ידע מה מיוחד באוטו שלו עד שלא אמרתי לו. יש לי הרגשה שמדובר באותו אחד, הוא גם מאזור המרכז.

 

מכנית היא זהה ל-106XS שזה אמין, נפוץ, פשוט וחלש יחסית.

חיצונית היא דומה ל-106GTI למרות שבקלות רואים את ההבדל.

בכלל על 106...בצע חיפוש.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני לא מחפש כוח.

האוטו יהיה לי ולאחי (גילאי 18.5 ו21 -צבא)

אני מחפש אוטו שנראה צעיר , יפה ונוח (במקרה שלי נוח זה 3 דלתות).

אחי לא מתלהב מכל המכוניות ומצידו ליסוע בפיאסטה אבל אני מעקש קצת על איכות.

עברנו כבר אני והוא 3 מכוניות וזו תיהיה הרביעית , בינייהם פיאסט 96, יונדאי אקסנט ופיאט פונטו ספייס

מקווה שהשידרוג הזה יהיה המוצלח ביותר מבין ה3 , מחר אני מקווה שאני יחזור איתה הביתה :-)

 

תודה על התגובה.

פורסם

29 על XS שנת 99

 

זה לא מעל המחירון והרבה??

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
29 על XS שנת 99

 

זה לא מעל המחירון והרבה??

זה המחירון 29 בדוק .

האוטו עם רמת גימור חיצונית ופנימית של GTI.

שכולל את הניפוחים הללו מעל הגלגלים וחצאיות הצד וטמבונים עם רשתות, פנסי ערפל של GTI כיסאות ספורט, גיר שונה לוח שעונים שונה ועוד ....

 

קניתי אותו במחירון , אבל תכלס היה עליו תוספות ומן הסתם הוא דרש בהתחלה מעל אבל ירד.

 

הינה תמונות:

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=FC4B494E6EA8486B8F52FF795425F935&alid=324054

פורסם

תתחדש. סעו בזהירות - הרכב קטן וזריז (יחסית...) ואוחז נהדר, אבל לא הייתי רוצה להיות בתוכו בשלב שהאחיזה נגמרת... בהצלחה!

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

ראיתי שאתה שואל הרבה שאלות לגבי שיפור קוסמטי, אז לפני הכל...

 

שים בלמים נורמליים וצמיגים טובים ורחבים ותהנה מהרכב!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אמממ :roll: ....

 

תאמת *** תאמת = את האמת *** השאלה היחידה שלי הייתה בקשר לצביעת פסי הקישוט.

כמדומני הצמיגים טובים ולא על סף מוות אבל בעתיד שאני יצתרך החלפה אני יחליף למידה של ראלי+גאנטים

עשיתי ישור קו קטן לרכב אני אמשיך בעתיד.

 

תודה בכל אופן

×
×
  • תוכן חדש...