Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה לאנטיס 323 1.6 - -vs- -מאזדה לאנטיס 323F 1.8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הייתם לוקחים?

 

מאזדה לאנטיס323 99 1.6 LX

או

מאזדה לאנטיס 323F 97-98 1.8

מדובר בדמם אוטומט..

 

מה היתרונות והחסרונות של שתי הרכבים האלה..

 

אתם תכריעו את הדלמה הזאת..

שבוע טוב

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

אתה רציני?

 

מה היית לוקח? 1000 דולר או 10000 דולר?

 

לא הבנתי מה הדילמה, אני מניח שאתה לא מתייחס למחירים, שהם בערך אותו דבר. אז מה בעצם אתה מנסה להגיד?

פורסם

אתה מתכוון בודאי רוצה חיזוקים ל F - צר לי לאכזבך אני הייתי בוחר ב323 הרגילה 1.6

ובנוסף לא שתי הרכבים אלא שני הרכבים (או שתי המכוניות)

פורסם

וואלה גולף, טחנת אותנו עם השאלות האלה על המאזדות, מה אתה בדיוק רוצה ??

כבר שני שירשורים שלך רצים פה משבוע שעבר על המאזדות, לא נמאס ??

פורסם

על זה אף אחד לא יוכל לענות לך תשובה רצינית, מהסיבה הפשוטה, שזה תלוי אך ורק בכיס שלך ולא יותר מזה!

 

מנוע 1.8 עולה יותר, ומבזבז יותר דלק, זהו!

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
וואלה גולף, טחנת אותנו עם השאלות האלה על המאזדות, מה אתה בדיוק רוצה ??

כבר שני שירשורים שלך רצים פה משבוע שעבר על המאזדות, לא נמאס ??

שמע לא מחייב אותך לענות ואם אתה רוצה שאתה רואה הודעות שלי אל תיקרא

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

שמע חבוב, באחד מהשירשורים משבוע שעבר אתה מבקש חוות דעת על הלנטיס כי אתה מתכוון לרכוש אחת, אבל בשירשור שני אתה כבר נותן חוות דעת על הלנטיס למתענין אחר ברכב.

 

 

אתה רציני תגיד ??

אתה נותן חוות דעת , לרכב שאתה מבקש עליו חוות דעת ??

פורסם
שמע חבוב, באחד מהשירשורים משבוע שעבר אתה מבקש חוות דעת על הלנטיס כי אתה מתכוון לרכוש אחת, אבל בשירשור שני אתה כבר נותן חוות דעת על הלנטיס למתענין אחר ברכב.

אתה נותן חוות דעת , לרכב שאתה מבקש עליו חוות דעת ??

גם אני שמתי לב לזה, פשוט העדפתי לא להתיחס..

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

תנו לבן אדם לכתוב מה שהוא רוצה מקסימום לא נקרא:-D

 

לגביי השאלה שלך כמו שאמרו זאת לא שאלה רצינית... אבל אם כבר אז אני חושב שה-f היא אחת התמורות הכי טובות לסכום שלה שלא נדבר על זה שהיא ניראת פשוט טוב...

פורסם

99 זה לא דגם שונה? היה נדמה לי שעד 98 זה הדגם הקודם.

על כל פנים, המנועים אותם מנועים אם אינני טועה על אף שינוי הצורה החיצונית. ה- 1.8 לא זכור לי כאוכל יותר דלק. היתה לי אחת כזו אבל ידנית (99, F 1.8 -דגם חדש). הייתי מרוצה מהכוח שלה (אם כי הוא הגיע בעיקר בסל"ד גבוה)- האמינות לא מה שמספרים. הנוחות זוועתית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא מסכים דווקא הצריכת דלק של המאזדה הספציפית הזאת מנוע 1840 נמוכה יותר מצריכת הדלק של ה1600 ...

אין מה לעשות ה1840 סוחב יותר טוב בפחות מאמץ ולכן צורך גם פחות דלק ..

×
×
  • תוכן חדש...