Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כחלק מבדיקה שאני עורך, בנסיון לגלות כמה מה היחס הממוצע של ק"מ/ליטר דלק, החלטתי לא למלא דלק עד שתידלק נורת האזהרה.

 

שאלתי: מרגע שנודלקת נורת האזהרה, כמה ליטר דלק נשאר במיכל?

 

הרכב הוא סופר לנסר GLI, שנת 97', 1600 סמ"ק.

פורסם
פלוס מינוס 5 ליטר, לא רצוי להגיע למצב "מנורה" המשאבה שלך לא תאריך חיים

איזו משאבה? משאבת הדלק?

 

מדוע היא לא תאריך חיים?

 

מה כמות הדלק (שנמצאת במיכל) שפחות ממנה לא כדאי להישאר?

פורסם

8 ליטר, נתוני יצרן.

מה שכן קח בחשבון שבמפלס התחתון ישנו ליכלוך רב אשר יגרום לפילטר הדלק להסתם, למשאבה להתאמץ מאוד.

פורסם

סלבו בדיקתך היא בדיקה"יקרה" מאד שתגרום לשריפת משאבת הדלק עקב חוסר קירור( משאבת הדלק מתקררת כל זמן שהיא טבולה בדלק, ברגגע שהיא נחשפת לאוויר היא מתחממת, ונשרפת, עלותה מאות שקלים, האם זה כדאי לך????

וזאת מבלי להתייחס ללכלוך השוקע בתחתית הטנק , שנשאב עקב תדלוק מהקרקעית!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

טעות טעות ושוב טעות...

 

בכל אוטו המנורה הזאת שונה... בדוק בספר רכב!!!

 

ואם אתה רוצה למדוד כמה האוטו שלך עושה לליטר פשוט מאוד תדלק פול, אפס את האודומטר (מודד קילומטרז')

בתידלוק הבא שלך תדלק שוב פול נגיד נשעת 350 קילומטר מהתידלוק האחרון חלק את המספר הנ"ל במספר הליטרים המדוייק וכך תדע ביוק כמה האוטו שלך עושה לליטר

 

ככה אני עושה כל מילוי דלק ויוציא לי על סייוויק מודל 2002 10.5 קמ"ל

למרות שבנתוני יצרן זה אחרת

Polo 2012

פורסם

אכן אין צורך במנורת האזהרה ע"מ למדוד צריכת דלק.

 

ברכבים שאני בדקתי (קורולה 98, פוקוס 2001, לנטיס 1.8 שנת 2002(?), קורולה 2002, מזדה3 2005) הכמות בהידלק הנורה היתה 10 ליטר.

 

הבדיקה היא פשוטה, מחכים להידלק הנורה, מתדלקים מייד עד הסוף, נניח שנכנסו 45 ליטר - בודקים בספר הרכב ומוצאים שמיכל מלא=55 ליטר, משמע נשאר 10 בהידלק הנורה.

 

ולגבי נזק למשאבת דלק - אתם בטוחים? אני הבנתי שהבעיה היא רק בנסיעה עם כמות באמת זעומה, ותדלוק בהידלק הנורה (מיד כשהיא נדלקת) עדיין משאיר מספיק דלק כדי שהמשאבה תתקרר...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
מה שכן קח בחשבון שבמפלס התחתון ישנו ליכלוך רב אשר יגרום לפילטר הדלק להסתם, למשאבה להתאמץ מאוד.

זאת לא הבעיה, הבעיה היא שהדלק מקרר את המשאבה.

אם אין דלק המשאבה מתחממת יותר

פורסם
אכן אין צורך במנורת האזהרה ע"מ למדוד צריכת דלק.

 

נכון מאוד סע 100 ק"מ ותדלק שוב כך יהיה לך קל לחשב .

 

מה אתה רוצה לדעת ? טווח נסיעה של האוטו על מיכל מלא ? או צריכת דלק ?

 

תחליט ! שמור על משאבה טבולה ומקוררת ואל תינוק מתחתית המיכל , מלא (ג'יפה)

פורסם
המשאבה לא שואבת תמיד מהתחתית? אם לא אז מה מרים ומוריד את פיית השאיבה לפני גובה הדלק?
המשאבה לא חייבת להיות בתחתית כדי לשאוב משם. יש לה צינורית אל התחתית.

ודרך אגב, בלי קשר, כדי להעלות ולהוריד פייה לפי גובה נוזל משתנה - נהוג להשתמש ב ---> מצוף.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אכן אין צורך במנורת האזהרה ע"מ למדוד צריכת דלק.

 

ברכבים שאני בדקתי (קורולה 98, פוקוס 2001, לנטיס 1.8 שנת 2002(?), קורולה 2002, מזדה3 2005) הכמות בהידלק הנורה היתה 10 ליטר.

 

הבדיקה היא פשוטה, מחכים להידלק הנורה, מתדלקים מייד עד הסוף, נניח שנכנסו 45 ליטר - בודקים בספר הרכב ומוצאים שמיכל מלא=55 ליטר, משמע נשאר 10 בהידלק הנורה.

 

ולגבי נזק למשאבת דלק - אתם בטוחים? אני הבנתי שהבעיה היא רק בנסיעה עם כמות באמת זעומה, ותדלוק בהידלק הנורה (מיד כשהיא נדלקת) עדיין משאיר מספיק דלק כדי שהמשאבה תתקרר...

ויל, אתה סותר את עצמך באותה הודעה...

פורסם

שלום לכולם !

 

משאבת הדלק לא תינזק ,אם נוסעים כשהמנורה דולקת.

 

נכון, שכשהיא טבולה בדלק היא מתקררת יותר. אבל גם זרימת הדלק ,סופחת את החום

מהמשאבה.כשמדברים על חום צריך להבין,שהיצרן לקח בתיכנון את הנסיעה על נורה

דולקת.(אני לא מתייחס לשאיבת ג"יפה). ברור שבארצות חמות, רצוי שהמשאבה תהיה

טבולה בדלק,אבל לא צריך להגזים.

בסוברו קרבורטור,המשאבה נמצאת בתא המנוע(לא טבולה בדלק)ובכל זאת היא לא

מתחממת.את הקירור היא מקבלת מזרימת הדלק.

רז,לא ניתקלתי במשאבה שזזה ע"י מצוף.המצוף שייך לשעון הדלק.

בכל אופן אם יש סידור כזה,אנא עדכן.

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...