Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על ווסת לחץ דלק...


רז לוי
שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יא אללה, כמה זיוני מוח. יש לך טורבו? יש לך קרבורטור?

V*Z=בתחת שלי.

 

אם זה כל כך מעניין אותך,למה אתה לא מתקין כבר ווסת וזה? זה לא פרוייקט סופרצ'ארג'ר.

 

יש לך רכב מוזרק? ווסת יתן לך תגובת דוושה הרבה יותר טובה. אני שמתי ווסת ונסעתי על 3.8 באר במקום 3 במקור. היה סבבה. מעל לזה סתם היה עודף דלק ומתחת לא היתה תגובה כמו שרציתי. זה הכל.

רוצה ווסת טוב? לך לכל חנות חלפים של פיאט וקנה ווסת של וובר אלפא ללנצ'יה דדרה 1800 או פיאט טמפרה 1800.זה איזה 400 שקל. בקצה הווסת יש כיפה קטנה מבדיל.תקדח אותה בעדינות ותוריד אותה-היא מכסה על בורג הכיוונון. חבר לך גם שעון לחץ,שתדע בכלל כמה לחץ יש לך.תעיף את הווסת המקורי וסע לשלום.זהו.חסל סדר זיבולים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

חבר'ה, צאו מזה, אחד מביא חישובים לא רלוונטיים לכלום, השני מתווכח על תפקידה של משאבת הדלק והשלישי מוצא ECU ברכבים עם קרבורטור... מה יהיה?

 

מוטי.

התכוונתי להראות שאין קשר ישיר בין לחץ לספיקה, שתי גדלים פיזיקלים שונים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה, המטרה היא "לשפר", הרי ברור שלהכניס יותר דלק עם ווסת בפיקים של שמונה ורבע באר כשארבעים ואחת מעלות בצל הולך לייצר מספיק כוח כדי להביא לסובארו אימפרזה 1600 אוטומטית רכבות בגלגול מרביעי ב-2250 סל"ד בעליה עם רוח גבית קלה.

 

חבר'ה, צאו מזה, אחד מביא חישובים לא רלוונטיים לכלום, השני מתווכח על תפקידה של משאבת הדלק והשלישי מוצא ECU ברכבים עם קרבורטור... מה יהיה?

 

מוטי.

בחור יקר מוטי

 

השטויות שאתה כותב ממש לא מענינות אף אחד !! רוח גבית סיבוב ימינה שמאלה , די ילד צא מזה.

יש פה דיון טכני ואתה סתם מכניס את האף שלך.

לך תלמד קצת פיזיקה וחזור לנהל פורום טכני.

הרמה שלך מתאימה לרמה של מכונאי ממוצע.

מהנדס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי ותומר הדר,הייתם מאמינים שכל הוויכוח האקדמי והמקצועי , הוא על פיאט אונו מנוע 100- פייר , קרבורטור!

מרק ניהנתי מאד לקרוא את תגובתך המקצועית ואת הנוסחה שנתת, כל הכבוד!

מהנדס לעתיד... למה יש לי הרגשה שאתה מועמד להיות חסום בהווה, ולא בעתיד?!

בברכת חג שמח!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בשביל מה כל הת'רד הזה?

 

צביקה-אם בכלל יש משהו שאתה חושב שניתן לעשות בשביל הבחור כדי שהרכב שלו יסע יותר טוב, תן לו את עצתך וגמרנו. הרי אתה "קצת" מבין קרבורטורים.

 

קבל תיקון.ראיתי שכבר בהתחלה ענית לו לעיניין.

 

ולכותב הת'רד- בבקשה ממך-אם יש לך אונו פייר,בבקשה אל תזיין את השכל על טורבואים, וסתים ושאר שטויות.(מה שכמובן גורר את התגובה "אבל יהיה לי בעתיד"-מה שגורר את התגובה- "אז תשאל כשיהיה לך") תלמד לכתוב כותרת כגון "האם עלי להחליף דיזה בקרבורטור" במקום לגרום לאנשים לריב עם עצמם. תכתוב בהתחלה איזה רכב יש לך -כי ככל הנראה הב.מ.וו שבתמונה רחוקה מלשקף את המציאות.

פעם, כשמישהו היה שם תרד סתמי כמו "מה ייתן לי טורבו",ישר היו שואלים אותו איזה רכב יש לו.אם הוא היה עונה שיש לו איזה קונטסה, לא היו טורחים לענות.

יום טוב.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בשביל מה כל הת'רד הזה?

 

צביקה-אם בכלל יש משהו שאתה חושב שניתן לעשות בשביל הבחור כדי שהרכב שלו יסע יותר טוב, תן לו את עצתך וגמרנו. הרי אתה "קצת" מבין קרבורטורים.

 

ולכותב הת'רד- בבקשה ממך-אם יש לך אונו פייר,בבקשה אל תזיין את השכל על טורבואים, וסתים ושאר שטויות.(מה שכמובן גורר את התגובה "אבל יהיה לי בעתיד"-מה שגורר את התגובה- "אז תשאל כשיהיה לך") תלמד לכתוב כותרת כגון "האם עלי להחליף דיזה בקרבורטור" במקום לגרום לאנשים לריב עם עצמם. תכתוב בהתחלה איזה רכב יש לך -כי ככל הנראה הב.מ.וו שבתמונה רחוקה מלשקף את המציאות.

פעם, כשמישהו היה שם תרד סתמי כמו "מה ייתן לי טורבו",ישר היו שואלים אותו איזה רכב יש לו.אם הוא היה עונה שיש לו איזה קונטסה, לא היו טורחים לענות.

יום טוב.

 

לכל עוני השירשור באשר הם

מבט קצת יותר מדוקדק בשאלה או נסיון אמיתי להבין אותה היה מעלה את ההבנה הבאה :

הבחור פשוט שואל שתי שאלות - כלומר

1. האם יש השפעה להחלפה של ווסת לחץ דלק על הביצועים, או מה ההשלכות

2. האם ברכב עם קרב' החלפה של דיזה תיתן שיפור

 

 

סה טו.

 

קריאה של שאלות אחרנות מאת רז היתה יכולה ללמד שהוא כנראה כן מחזיק את ה318IS שנמצאת בסמלון.

 

 

אגב, מכל התשובות, התשובה של תומר שבאמת כתב מה ההשפעות על ווסת לחץ דלק לימדה אותי משהו.

כל השאר היו או הסברים תיאורטיים על הבדלים בין לחץ וספיקה או שטויות.

 

ולתומר - האם תוכל לפרט למה דווקא בלחץ שציינת הגעת לביצועים אופטימליים? איך מדדת?

 

 

תודה

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתומר הדר שלום רב!

הרשה לי להחמיא לך בפומבי על הכתיבה המעניינת שלך בכל הנושאים בפורום, ובעיקר

בתגובה הנוכחית שכתובה מעלי, מאד נהנתי לקרוא אותה, וכמובן שאני מסכים איתך ,ועם כל מילה ,

ואני בטוח שרבים מחברי הפורום מסכימים איתי, כל הכבוד!

ואתה מורשה לצטט אותי בחתימה, ולמחוק את החתימה בנושא אהרונוביץ]

 

 

 

 

 

 

(לתומר על שעשית לי את הפורום, וגורם הנאה להיות פעיל בה ,בהערכה רבה ! צביקה 18/10/05)

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחור יקר מוטי

 

השטויות שאתה כותב ממש לא מענינות אף אחד !! רוח גבית סיבוב ימינה שמאלה , די ילד צא מזה.

יש פה דיון טכני ואתה סתם מכניס את האף שלך.

לך תלמד קצת פיזיקה וחזור לנהל פורום טכני.

הרמה שלך מתאימה לרמה של מכונאי ממוצע.

אתה אמיתי? :shock:

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחור יקר מוטי

 

השטויות שאתה כותב ממש לא מענינות אף אחד !! רוח גבית סיבוב ימינה שמאלה , די ילד צא מזה.

יש פה דיון טכני ואתה סתם מכניס את האף שלך.

לך תלמד קצת פיזיקה וחזור לנהל פורום טכני.

הרמה שלך מתאימה לרמה של מכונאי ממוצע.

הרמה שלך מתאימה לאחד שיהיה מהנדס בעתיד !!!

 

תגיד ? יש מצב שתיתן תשובות רק בעתיד ? אתה יודע... כשתהיה מהנדס .

 

שלא תבין , אתה בסדר , אבל כאחד שרק לומד ועוד לא "משהו" בתכלס... אתה לא מעניין

 

אני אשמח לראות אותך בעתיד בפורום , נותן עצות .

 

לא רק , יש לי אריקה 1.45 אוטוטו ואני אשמח לעצות איך להגדיש אותה . יש לי סטייה להגדיש אריקות .

 

פעם הגדשתי אריקה אבל זה לא נחשב , כי היא היתה עולה חדשה מבריטניה... כוסית לא נורמלית !!!

 

( למה לעלות מבריטניה לכאן ? עזוב , לך תבין בריטים )

 

ונחזור לנושא :

 

במידה ואני רוצה להגדיש אריקה עם מנוע 1.85 על יחס דחיסה 1:8

 

קוטר בוכנה 81.5

 

קדח 80

 

ראש עם קאמשאפט 285

 

אני רוצה לדעת מה פלוס מינוס אמור להיות הורנר פולי המכוונן ?

 

קידום , איחור ?

 

וכמה מעלות הקידום או האיחור ?

 

אני לא מבין בזה כלום פשוט , אז אם תוכל תעזור לי . בבקשה .

 

עוד משהו , חזרה של השמן מהטורבו

 

עדיף ישירות לקרטר או שעדיף לעשות ירידה ישר לבלוק ? ( קדיחה )

 

ותעשה לי טובה , לא בה"פ , תן לכולם לדעת .

 

עוד משהו , אם אני מביא T-3 ( טורבו )

 

נכון לקאמשאפט ולמעלות , בכמה גדישה הטורבו כבר לא ייתן מספיק כמות אוויר ?

 

יש לי השגות לגבי זה , אני אשמח ליד מכוונת .

 

אם תוכל לפי הנתונים הנ"ל להגיד לי גם מתי יכנס הטורבו במלואו לפעולה , אני ממש אשמח .

 

ושאלה אחרונה ?

 

לא נעים לי , פשוט

 

אני מרגיש שאני מעמיס עליך יותר מדי...

 

אני פשוט מוגבל בתקציב , זה יעבור 9700 ש"ח ?

 

טורבו יש לי מהמשאית של אבא , הוא התקלקל , אז הוא לא צריך אותו . אני אקח אותו אליי...

 

ככה שטורבו לא צריך לקנות !!!

 

אינטרקולר אני אבנה מראדיאטור שיש לי בצד :-D

 

תודה !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרמה שלך מתאימה לאחד שיהיה מהנדס בעתיד !!!

 

תגיד ? יש מצב שתיתן תשובות רק בעתיד ? אתה יודע... כשתהיה מהנדס .

 

שלא תבין , אתה בסדר , אבל כאחד שרק לומד ועוד לא "משהו" בתכלס... אתה לא מעניין

 

אני אשמח לראות אותך בעתיד בפורום , נותן עצות .

 

לא רק , יש לי אריקה 1.45 אוטוטו ואני אשמח לעצות איך להגדיש אותה . יש לי סטייה להגדיש אריקות .

 

פעם הגדשתי אריקה אבל זה לא נחשב , כי היא היתה עולה חדשה מבריטניה... כוסית לא נורמלית !!!

 

( למה לעלות מבריטניה לכאן ? עזוב , לך תבין בריטים )

 

ונחזור לנושא :

 

במידה ואני רוצה להגדיש אריקה עם מנוע 1.85 על יחס דחיסה 1:8

 

קוטר בוכנה 81.5

 

קדח 80

 

ראש עם קאמשאפט 285

 

אני רוצה לדעת מה פלוס מינוס אמור להיות הורנר פולי המכוונן ?

 

קידום , איחור ?

 

וכמה מעלות הקידום או האיחור ?

 

אני לא מבין בזה כלום פשוט , אז אם תוכל תעזור לי . בבקשה .

 

עוד משהו , חזרה של השמן מהטורבו

 

עדיף ישירות לקרטר או שעדיף לעשות ירידה ישר לבלוק ? ( קדיחה )

 

ותעשה לי טובה , לא בה"פ , תן לכולם לדעת .

 

עוד משהו , אם אני מביא T-3 ( טורבו )

 

נכון לקאמשאפט ולמעלות , בכמה גדישה הטורבו כבר לא ייתן מספיק כמות אוויר ?

 

יש לי השגות לגבי זה , אני אשמח ליד מכוונת .

 

אם תוכל לפי הנתונים הנ"ל להגיד לי גם מתי יכנס הטורבו במלואו לפעולה , אני ממש אשמח .

 

ושאלה אחרונה ?

 

לא נעים לי , פשוט

 

אני מרגיש שאני מעמיס עליך יותר מדי...

 

אני פשוט מוגבל בתקציב , זה יעבור 9700 ש"ח ?

 

טורבו יש לי מהמשאית של אבא , הוא התקלקל , אז הוא לא צריך אותו . אני אקח אותו אליי...

 

ככה שטורבו לא צריך לקנות !!!

 

אינטרקולר אני אבנה מראדיאטור שיש לי בצד :-D

 

תודה !

מנועי CVH טובים רק כדי לעשות שולחנות!

דחוף בפנים קוזי ודיפרנציאל! שלושה ימי עבודה עם רתכת ויש לך מפלצת דריפטים...:-P

 

אה...תכין אפוקסי.

אומרים שבלוק CVH 1800 מתפוצץ לא פחות טוב מCVH 1600.

 

"תומר!!! גדשתי אתמול אפס שמונה!!! עם אינטרקולר ענק מקדימה!!! הבאנו ל WRX רכבת מטוררררפת! ואז העלינו לבאר!!!! ואז הבלוק התפוצץ..."

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ואני רוצה להגדיש אריקה עם מנוע 1.85 על יחס דחיסה 1:8

 

קוטר בוכנה 81.5

 

קדח 80

 

ראש עם קאמשאפט 285

 

ותעשQUOTE]

 

בוקר

 

הנתונים שמסרת אינם הגיונים.

המירווח בין קוטר הבוכנה לקדח שווה 1.5 מילימטר ? מה יש לך מיקסר ?

חזור עם נתונים מדוייקים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...