Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט אונו לא מניע...


Robert
שימו לב! השרשור הזה בן 6826 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן בהחלט!

יש לשלוף, ובזהירות ,את חוט ההצתה בלבד ממקומו, ולהרחיק אותו מרחק כסנטימטר, מכובע הפלג!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני אבדוק קודם ניצוץ, אח"כ אוציא את הפלגים ואנקה אותם, אחזיר אותם למקום, אמזוג פקק של בקבוק מלא דלק לתוך הקרבורטור, ואנסה להניע...משם כבר נראה...

 

תודה רבה לכל העוזרים ושיהיה לכם אחלה סוף שבוע...!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק סטיו ,התקלת אותי, רגע לפני הקידוש , וארוחת הערב!

אם כי בשבילי זה מודול הצתה, ושיקפצו כולם!

בברכת חג שמח

שנה טובה

צום קל

ולא לשכוח להזיז את השעון במוצאי שבת ,לשעון חורף, דקה לא לפני שעה 2:00 אחרי חצות!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה, חשבתי דווקא שמזיזים את השעון ב-0:00 בלילה במוצ"ש...

 

*שאלה מהירה, בשביל שאני אוכל להתארגן בהתאם, בפיאט אונו הקוטר של הפלגים הוא 16 או 21 מ"מ ?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשלב זה אין צורך שתפרק את הפלג במקומו, למרות שבכל מקרה רצוי שיהיה ברשותך, שתי בוקסות לפתיחה, גם 16 וגם 21!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלאג בשלב הזה צריך להיות מוברג עד הסוף לתוך תא השריפה ? כרגיל ?

 

תודה.

כן,כן.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה פותח פלאגים ומודול ואללא יוסטור,תתחיל מהקל,תנסה ל"פמפם",ז"א תוך כדי הנסיונות התנעה שמישהו יחסום את כניסת האויר לקרבורטור לסירוגין,יחסום ישחרר יחסום ישחרר,אם המנוע מתחיל לאט לאט להשתעל הוא ידלק ,אם לאחר כמה נסיונות זה לא עבד אז תבדוק הצתה.

 

ככה הצלחנו להניג סיטרואן דיאן ישנה שעמדה כשנה,פימפמנו עד שבום המנוע נדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה פותח פלאגים ומודול ואללא יוסטור,תתחיל מהקל,תנסה ל"פמפם",ז"א תוך כדי הנסיונות התנעה שמישהו יחסום את כניסת האויר לקרבורטור לסירוגין,יחסום ישחרר יחסום ישחרר,אם המנוע מתחיל לאט לאט להשתעל הוא ידלק ,אם לאחר כמה נסיונות זה לא עבד אז תבדוק הצתה.

 

ככה הצלחנו להניג סיטרואן דיאן ישנה שעמדה כשנה,פימפמנו עד שבום המנוע נדלק.

לא נכון!

הדבר הראשון,כשמנוע לא מניע, בודקים ניצוץ.

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שהמנוע ביום בהיר אחד הפסיק להניע,המנוע עמד כמה זמן,הוא צריך קצת דחיפה כדי להידלק.

 

איך קוראים לספר החוקים הזה שכתוב שצריך לבדוק ניצוץ קודם?!

 

למה שיתחיל מהקשה לפני שינסה פעולה שלוקחת חצי דקה?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים בהחלט עם דוד מזר ראשית ניצוץ, ולאחר מכן דלק, אם שני הפרמטרים הנל לא קיימים, אין טעם לדחוף, אים טעם לפמפם , אים טעם לתופף ואין טעם לנגן ולשיר!

סייטרואן דיאן זה לא פיאט אונו עם מחשב הצתה !

יש ללכת מהקל לכבד, ובהתאם לכך לשלול דברים מסויימים, ולשקול בהיגיון את הצעד הבא!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שהמנוע ביום בהיר אחד הפסיק להניע,המנוע עמד כמה זמן,הוא צריך קצת דחיפה כדי להידלק.

 

איך קוראים לספר החוקים הזה שכתוב שצריך לבדוק ניצוץ קודם?!

 

למה שיתחיל מהקשה לפני שינסה פעולה שלוקחת חצי דקה?!

שם הספר!

 

ידע,נסיון,והגיון.

 

בדיקת ניצוץ, היא "הקשה" מי קבע?

 

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חלאס ניצחת,שיבדוק ניצוץ קודם.

 

כל ת'רד ויכוח.

לספר החוקים קוראים: ידע וניסיון רב, וותק במקצוע, שיטת מן הקל לכבד, מהיגיון וניסיון שחוברים יחדיו,

ומהסברה שאומנם כל מנועי הרכב , בכל השנים עיקרון הפעולה שלהם דומה, אך איתור תקלות במכוניות שונות דומה, אך שונה!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6826 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...