Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט אונו לא מניע...


Robert
שימו לב! השרשור הזה בן 6826 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב לכולם !

 

שאלה למבינים בלבד !

 

רכב מסוג פיאט אונו 70S 1,400, שנת יצור 1993, עמד משהו כמו שנה וחצי, ולא מניע...

 

מערכת הדלק היא קרבורטור, וניסינו עם צ'וק וכל מיני, וקצת בדחיפה...(לא היה שיפוע ולא הייתה תגבורת)

 

דלק - יש ! (מגיע לפילטר וממלא אותו)...

מצבר טוב + כבלים - יש ! (נתנו הכל)...

 

הסטרטר מסתובב יפה, והכל נראה בסדר גמור...לא נגעו ברכב בכלל בזמן שהוא עמד...!

 

השאלה היא : האם מישהו נתקל במצב דומה, עם רכב דומה, ו\או פשוט יודע מה עושים במצבים כאלה ? (מה התהליך, מה צריך לבדוק) ?

 

תודה מראש לכולם, סוף שבוע נעים !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תפרק את ארבעת הפלאגים ותנקה אותם. במידת הצורך החלף אותם בחדשים.

 

לעוד מידע בנושא ראה מקרה שקרה לי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=68525

 

עריכה: לרכב שעמד תקופה ארוכה מומלץ להחליף נוזל בלמים, נוזל קירור ושמן מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, עוד רעיונות אולי...?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלא פקק של בקבוק בדלק , פרק את מסנן האוויר,ושפוך דלק ישירות לקרבורטור!

אזהרה: הרחק את פניך מאזור הקרבורטור , בעת ההדלקה, או את פני חברך או אנשים , בקרבת הרכב בעת ניסיון ההתנעה! אם הרכב מראה טימני התנעה, או מניע וכבה, לאחר מספר שניות, יחכן ומאגר

הדלק בקרבורטור יבש, כניסת הדלק לקרבורטור, נתקלת בקשיים, ויש לפרק/לנקות / לשפץ קרבורטור! רצוי ומומלץ לפני ניסיון התנעה ראשוני לאחר זמן כה רב, להחליף שמן ומסנן שמן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי אותו מצב האוטו שלי עמד חצי שנה בלי שנגעו בו



פשוט מה שעשיתי היתנעתי את האוטו אם כבלים

ועמדתי בסביבות רבע שעה 20 דקות כאשר שני הרכבים מונעים ומחוברים עם כבלים

אחרי זה נסעתי איזה חצי שעה עם האוטו הטענתי תמצבר והאוטו הניע מעולה אחרי זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל- sugarcoma1984:

 

התנעת הרכב בעזרת כבלים לא תעזור במקרה הזה, מכיוון שפותח השרשור רשם שהסטרטר מסתובב יפה!

אם הסטרטר מסתובב= המצבר תקין.

 

מה שקרה לך כנראה, הוא שבכלל לא היה סטרטר בעת ניסיון ההתנעה (לא היתה תגובה בכלל), אז היה נדרש הנעה עם כבלים ונסיעה של 20 דק על מנת לטעון את המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמה, אם היית קורא את הודעת הפתיחה שלי, היית מבין ששמתי לו מצבר אחר - מרכב שהרגע נסע !

ובנוסף, כיוון שכל נסיון מחליש את המצבר, חיברתי לו כבלים טובים מוולוו מונעת עם מצבר חדש !

 

צביקה, תודה רבה, אתה צודק במאה אחוז לגבי השמן\פילטר שמן...

 

סוף שבוע נעים לכולם !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלא פקק של בקבוק בדלק , פרק את מסנן האוויר,ושפוך דלק ישירות לקרבורטור!

אזהרה: הרחק את פניך מאזור הקרבורטור , בעת ההדלקה, או את פני חברך או אנשים , בקרבת הרכב בעת ניסיון ההתנעה! אם הרכב מראה טימני התנעה, או מניע וכבה, לאחר מספר שניות, יחכן ומאגר

הדלק בקרבורטור יבש, כניסת הדלק לקרבורטור, נתקלת בקשיים, ויש לפרק/לנקות / לשפץ קרבורטור! רצוי ומומלץ לפני ניסיון התנעה ראשוני לאחר זמן כה רב, להחליף שמן ומסנן שמן!

בברכה

צביקה

צביקה ערב טוב!

ברשותך אציע קודם לבדוק, ניצוץ.

 

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורוול 1984 קרא בעיון את בעיתו של פותח השרשור, והתייחס בהתאם , גם לתגובתו של ידידנו סטיו, לפני שאתה מגיב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שיש ניצוץ בפלגים. אים יש תבדוק סדר הצתה

ואים אין כנראה שהלך המודול

(לפיאט אונו יש מחלה הולך להם כול הזמן מודול הצתה.)

מזדה 323F 92 טורבו :onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה ערב טוב!

ברשותך אציע קודם לבדוק, ניצוץ.

 

בברכה דוד.

תודה תודה ! יבדק במקביל !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שיש ניצוץ בפלגים. אים יש תבדוק סדר הצתה

ואים אין כנראה שהלך המודול

(לפיאט אונו יש מחלה הולך להם כול הזמן מודול הצתה.)

איפה הוא יושב ואיך הוא נראה ? :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה הוא יושב ואיך הוא נראה ? :wink:
רוברט מודול ההצתה יושב על כנף רכב שמאל, (צד הנהג), אך אני מציע בשלב זה לעזוב את המודול,

ולהתחיל כשלב ראשון בבדיקת ניצוץ מאחד המצתים, על ידי שליפת אחד מחוטי ההצתה, ותוך כדי

ניסיון התנעה בעזרת חבר, לבדוק האם ניצוץ מקפץ בין החוט לפלג( לא לבדוק בין החוט לראש המנוע, או למקום מאורק, כדי למנוע נזק למודול!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלאג בשלב הזה צריך להיות מוברג עד הסוף לתוך תא השריפה ? כרגיל ?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6826 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...