Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות על מזגן


itaysk
שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני נוהג בגולף 97. בלי בקרת אקלים או משהו כזה יש את המד טמפ' יש את המד עוצמה ויש את הכפתור AC.

שתי שאלות:

הפגיעה בצריכה ובביצועים קורים רק כשאני לוחץ על AC (מפעיל את הקומפרסור?) נכון?

זה משנה אם אני נוסע נגיד על שלושתרבעי קור (בטמפ') במקום על פול קור מבחינת צריכה וביצועים?

 

תודה לעונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירחמיאל, רחמים! כל הודעה שלך שורפת את העיניים!

אז גם לי יש שאלה, אז בעצם אם מפעילים את המזגן על העוצמה המירבית או המנימלית צריכת הדלק תיהיה זהה בערך?(בלי לחשב את זה שבגלל שהמאורר מסתובב מהר יותר אז יותר חשמל וזה אומר יותר התנגדות של האלטרנטור)

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדחס יעבוד אולי יותר זמן (בהפסקות יותר קטנות) אבל כמו שכתבו - כשהוא עובד אז הוא עובד וזהו. אין לו דרגות.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאתה מפעיל את המזגן בבית זה משנה אם אתה שם על קירור ועל 16 מעלות או על 24 מעלות?

(לא!!!) המדחס בחוץ עובד וזה מה שחשוב! אותו דבר באוטו

כל עוד המזגן עובד

לא משנה עם על חום או על קור או על ונטה 1234

כל עוד המדחס עובד הוא מכביד ובעצם צורך יותק דלק

זה הכל

אל תסתבך יותר מדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאתה מפעיל את המזגן בבית זה משנה אם אתה שם על קירור ועל 16 מעלות או על 24 מעלות?

האת שכן. יש הבדל גדול מאוד בצריכת החשמל בין 23 מעלות ל16

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שהעוצמת קירור חזקה יותר ככה המדחס יעבוד יותר = צריכת דלק גבוהה יותר.
מה זה הבולשיט הזה? כשאתה מפעיל את המדחס אתה מפעיל את הקלאץ(של המדחס) שבעצם מחבר את המדחס למנוע וגם אם תפעיל רק את המדחס (דבר שאי אפשר בלי לשנות חיבורים )

ללא המאווררים הצריכת דלק תהיה זהה , לגבי הניתוקים של המדחס זה כבר קשור לטרמוסטט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליצחק קמצנים קטנים לא נוסעים עם מזגן דולק!

קמצנים גדולים יותר נוסעים באוטובוס!

קמצנים גדולים יותר... הולכים ברגל, ומרוויחים גם בריאות וגוף אתלטי!

ולירחמיאל בבקשה ממך עבור לפונט שחור, יש לי תביעה נגדך בבית המשפט, הרסת לי את העיניים בבקשה!!!!!

באהבה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...