Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סכום ההשקעה : 55,000

אופי הנסיעות : ביום יום נסיעות עירוניות (כ- 70 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות קצרות פעם בשבוע (כ- 120 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות ארוכות פעם בחודש (כ- 400 ק"מ)

גיר ידני, נפח מנוע מועדף 1600

חשבתי על סיאט איביזה,פולו ופיגו 306 או 206 (גבולית תקציבית)

 

האם יש המלצות מבין המכוניות הנ"ל והאם יש מכוניות אחרות שלא חשבתי עליהן?

 

חשובה לי ההנאה בנהיגה.

 

טויוטה יאריס. עם תיבה ידנית ומנוע 1.3 שיש לו נתונים כמו שלהרבה מכוניות היה עד לא מזמן מ1.6 - היא זריזה מאוד וחסכונית.

אכות הנהיגה (נוחות, התנהגות וכדומה) מצויינים, ומאכויות אמינות והרכבה אין מה לחשוש, זו טויוטה.

לטעמי, זו המכונית הכי מהנה לנהיגה בקבוצה כיום, אם כי 306 עדיין תהיה מהנה ממנה (כשהיא על הכביש, יש לציין...)

מהאיביזה והפולו הייתי יורד, הראשונה לא נוחה בעליל ולא מהנה לנהיגה, השנייה פשוט יקרה מדי.

ה206 שלא בגרסת ה1.6 איטית למדי, ובגרסת ה90 כ"ס לא ממש מתמודדת היטב מול היאריס, שיש לה מנוע עדיף למרות נחיתות הנפח.

 

אפשרויות נוספות:

 

סקודה פאביה (מרווחת, נוחה, מהנה)

רנו קליאו 1.6\1.4 16V (לא מהנה, נוחה, קצת צפופה לטעמי)

 

סכום ההשקעה : 55,000

אם תמצא לי יאריס במחיר הזה, אני קונה שתיים :roll:

 

אגב, פולו 1600 יכולה להיות דווקא קניה נחמדה ,

והטיפולים בצ'מפיון לא יותר יקרים מלובינסקי/קרסו/כל יבואן אחר אוכל צפרדעים.

הרכב אמין למדי, בעיית החלונות חשמל בטוח כבר נפתרה, הוא גם מצוייד באבזור מלא.

וגם ישאר באזור ה-15-20 אלף ש"ח עודף אם תקחי אחת כזאת מאזור 97-98

:wink:

 

יאריס שנת 2000 מנוע אלף ידנית עולה 54000

פורסם
סכום ההשקעה : 55,000

אופי הנסיעות : ביום יום נסיעות עירוניות (כ- 70 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות קצרות פעם בשבוע (כ- 120 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות ארוכות פעם בחודש (כ- 400 ק"מ)

גיר ידני, נפח מנוע מועדף 1600

חשבתי על סיאט איביזה,פולו ופיגו 306 או 206 (גבולית תקציבית)

 

האם יש המלצות מבין המכוניות הנ"ל והאם יש מכוניות אחרות שלא חשבתי עליהן?

 

חשובה לי ההנאה בנהיגה.

 

טויוטה יאריס. עם תיבה ידנית ומנוע 1.3 שיש לו נתונים כמו שלהרבה מכוניות היה עד לא מזמן מ1.6 - היא זריזה מאוד וחסכונית.

אכות הנהיגה (נוחות, התנהגות וכדומה) מצויינים, ומאכויות אמינות והרכבה אין מה לחשוש, זו טויוטה.

לטעמי, זו המכונית הכי מהנה לנהיגה בקבוצה כיום, אם כי 306 עדיין תהיה מהנה ממנה (כשהיא על הכביש, יש לציין...)

מהאיביזה והפולו הייתי יורד, הראשונה לא נוחה בעליל ולא מהנה לנהיגה, השנייה פשוט יקרה מדי.

ה206 שלא בגרסת ה1.6 איטית למדי, ובגרסת ה90 כ"ס לא ממש מתמודדת היטב מול היאריס, שיש לה מנוע עדיף למרות נחיתות הנפח.

 

אפשרויות נוספות:

 

סקודה פאביה (מרווחת, נוחה, מהנה)

רנו קליאו 1.6\1.4 16V (לא מהנה, נוחה, קצת צפופה לטעמי)

 

סכום ההשקעה : 55,000

אם תמצא לי יאריס במחיר הזה, אני קונה שתיים :roll:

 

אגב, פולו 1600 יכולה להיות דווקא קניה נחמדה ,

והטיפולים בצ'מפיון לא יותר יקרים מלובינסקי/קרסו/כל יבואן אחר אוכל צפרדעים.

הרכב אמין למדי, בעיית החלונות חשמל בטוח כבר נפתרה, הוא גם מצוייד באבזור מלא.

וגם ישאר באזור ה-15-20 אלף ש"ח עודף אם תקחי אחת כזאת מאזור 97-98

:wink:

 

יאריס שנת 2000 מנוע אלף ידנית עולה 54000

 

הבעיה זה לא המחיר אלא למצוא אחת....

פורסם
, לדוגמא , אם תמצאי 206 8 שסטומים ( עד 2001 ) 1600 הוא יהיה הרבה יותר חלש מהיאריס 1300 למרות נחיתות הנפח ,

 

מה זה השטות הזאת?

ליאריס 86 כ"ס.

ל 206 1.6 עם 8 שסתומים יש 90 כ"ס.

שני המנועים נודעים בגמישותם יחסית למנועי 1600 יפניים רגילים.

 

מבלי לטרוח לבדוק נתוני האצות ביניים של הצמד, אפשר לקבוע בוודאות שאתה כותב שטויות, ושה 206 עם 8 שסתומים לא הרבה יותר חלש מהיאריס 1.3, וכנראה שהוא אפילו חזק יותר על הנייר.

 

עם זאת, אני מסכים שבהחלט לא כדאי לפסול רכב כלשהו רק בגלל שאין לו נפח 1600, והיאריס 1.3 היא דוגמה נפלאה לכך.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...