Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סכום ההשקעה : 55,000

אופי הנסיעות : ביום יום נסיעות עירוניות (כ- 70 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות קצרות פעם בשבוע (כ- 120 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות ארוכות פעם בחודש (כ- 400 ק"מ)

גיר ידני, נפח מנוע מועדף 1600

חשבתי על סיאט איביזה,פולו ופיגו 306 או 206 (גבולית תקציבית)

 

האם יש המלצות מבין המכוניות הנ"ל והאם יש מכוניות אחרות שלא חשבתי עליהן?

 

חשובה לי ההנאה בנהיגה.

פורסם

הייתי מוסיף את ה106 לרשימה

גם פיאסטה יכולה להיות אופציה חביבה (למרות מראה אפור משהו).

 

אם כי שתיהן חלושות יותר. (אלא אם תמצאי 106XS)

 

ה306 רכב מהנה, לזאב מהפורום היתה אחת כזו 1.8 ידנית והוא היה מאוד

מרוצה מהרכב (כיום נוהג ב206GTI אם אתה רוצה לשאול אותו ישירות בה"פ)

 

 

 

גיא.

פורסם
סכום ההשקעה : 55,000

אופי הנסיעות : ביום יום נסיעות עירוניות (כ- 70 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות קצרות פעם בשבוע (כ- 120 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות ארוכות פעם בחודש (כ- 400 ק"מ)

גיר ידני, נפח מנוע מועדף 1600

חשבתי על סיאט איביזה,פולו ופיגו 306 או 206 (גבולית תקציבית)

 

האם יש המלצות מבין המכוניות הנ"ל והאם יש מכוניות אחרות שלא חשבתי עליהן?

 

חשובה לי ההנאה בנהיגה.

 

טויוטה יאריס. עם תיבה ידנית ומנוע 1.3 שיש לו נתונים כמו שלהרבה מכוניות היה עד לא מזמן מ1.6 - היא זריזה מאוד וחסכונית.

אכות הנהיגה (נוחות, התנהגות וכדומה) מצויינים, ומאכויות אמינות והרכבה אין מה לחשוש, זו טויוטה.

לטעמי, זו המכונית הכי מהנה לנהיגה בקבוצה כיום, אם כי 306 עדיין תהיה מהנה ממנה (כשהיא על הכביש, יש לציין...)

מהאיביזה והפולו הייתי יורד, הראשונה לא נוחה בעליל ולא מהנה לנהיגה, השנייה פשוט יקרה מדי.

ה206 שלא בגרסת ה1.6 איטית למדי, ובגרסת ה90 כ"ס לא ממש מתמודדת היטב מול היאריס, שיש לה מנוע עדיף למרות נחיתות הנפח.

 

אפשרויות נוספות:

 

סקודה פאביה (מרווחת, נוחה, מהנה)

רנו קליאו 1.6\1.4 16V (לא מהנה, נוחה, קצת צפופה לטעמי)

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
סכום ההשקעה : 55,000

אופי הנסיעות : ביום יום נסיעות עירוניות (כ- 70 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות קצרות פעם בשבוע (כ- 120 ק"מ)

נסיעות בין עירוניות ארוכות פעם בחודש (כ- 400 ק"מ)

גיר ידני, נפח מנוע מועדף 1600

חשבתי על סיאט איביזה,פולו ופיגו 306 או 206 (גבולית תקציבית)

 

האם יש המלצות מבין המכוניות הנ"ל והאם יש מכוניות אחרות שלא חשבתי עליהן?

 

חשובה לי ההנאה בנהיגה.

 

טויוטה יאריס. עם תיבה ידנית ומנוע 1.3 שיש לו נתונים כמו שלהרבה מכוניות היה עד לא מזמן מ1.6 - היא זריזה מאוד וחסכונית.

אכות הנהיגה (נוחות, התנהגות וכדומה) מצויינים, ומאכויות אמינות והרכבה אין מה לחשוש, זו טויוטה.

לטעמי, זו המכונית הכי מהנה לנהיגה בקבוצה כיום, אם כי 306 עדיין תהיה מהנה ממנה (כשהיא על הכביש, יש לציין...)

מהאיביזה והפולו הייתי יורד, הראשונה לא נוחה בעליל ולא מהנה לנהיגה, השנייה פשוט יקרה מדי.

ה206 שלא בגרסת ה1.6 איטית למדי, ובגרסת ה90 כ"ס לא ממש מתמודדת היטב מול היאריס, שיש לה מנוע עדיף למרות נחיתות הנפח.

 

אפשרויות נוספות:

 

סקודה פאביה (מרווחת, נוחה, מהנה)

רנו קליאו 1.6\1.4 16V (לא מהנה, נוחה, קצת צפופה לטעמי)

 

סכום ההשקעה : 55,000

אם תמצא לי יאריס במחיר הזה, אני קונה שתיים :roll:

 

אגב, פולו 1600 יכולה להיות דווקא קניה נחמדה ,

והטיפולים בצ'מפיון לא יותר יקרים מלובינסקי/קרסו/כל יבואן אחר אוכל צפרדעים.

הרכב אמין למדי, בעיית החלונות חשמל בטוח כבר נפתרה, הוא גם מצוייד באבזור מלא.

וגם ישאר באזור ה-15-20 אלף ש"ח עודף אם תקחי אחת כזאת מאזור 97-98

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הכיוונים של כל המכוניות הם 1600 והתקציב 55K כלומר היאריס שהוצעה לא רלוונטית.

בכל מקרה אני רואה שהכיוון הולך לפיג'ו 306 או 206 (1600!) אבל בואו נגיד שאם אמצא איביזה במצב טוב או פולו 1600 גם אותם אבדוק ..

 

אז עכשיו אם אתם רואים 306 למכירה תזכרו שאני מחפשת .. 1600 8)

 

יום כתום לכולכם , בילבי

פורסם

מה שמנסים להגיד לך פה זה שנפח המנוע לא מהווה פאקטור של גודל לעומת כח , לדוגמא , אם תמצאי 206 8 שסטומים ( עד 2001 ) 1600 הוא יהיה הרבה יותר חלש מהיאריס 1300 למרות נחיתות הנפח , זה לא פאקטור של סוחב בעליות או משהו כזה בניגוד למה שניתן להאמין, לכן אני מציע לך ממש לא לפסול על הסף מכוניות בעלות נפח קטן יותר , במיוחד שרובן זריזות כמו בעלות הנפח היותר גדול , במיוחד כשהאוטו קומפקטי יותר.

המשוואה לא אומרת גודל = כח...

 

( חוץ מבאמריקאיות בנפחים של 5000 ומעלה :) )

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

למרות שיש לי צרפתייה אני הייתי הולך על יפנאית בגלל האמינות ואכן היאריס נראת לי אופציה מציינת אך קצת יקרה.

פורסם

אני מעדיפה לא לקנות רכב מהשכרה - פסלנו את הפיאסטה.

הצעות ל306 יתקבלו בברכה , ולאחר הסבר שקיבלתי .. גם מעל נפח של 1600

פורסם

אני מאוד מרוצה מה 306 שלי

היא מאוד נוחה וההגה פשוט משדר לי כמו שצריך !

 

יש לי מנוע 1800 ואני יכול להגיע ל 1/14-15 בשיוט (100-110) (נבדק מס' פעמים)

פורסם
אני מאוד מרוצה מה 306 שלי

היא מאוד נוחה וההגה פשוט משדר לי כמו שצריך !

 

יש לי מנוע 1800 ואני יכול להגיע ל 1/14-15 בשיוט (100-110) (נבדק מס' פעמים)

 

 

אני מאוד מרוצה מה 306 שלי

היא מאוד נוחה וההגה פשוט משדר לי כמו שצריך !

 

יש לי מנוע 2000 ואני יכול להגיע ל 95 אגורות לקילומטר בעיר (10-60) (נבדק יותר מדי פעמים)

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
הכיוונים של כל המכוניות הם 1600 והתקציב 55K כלומר היאריס שהוצעה לא רלוונטית.

בכל מקרה אני רואה שהכיוון הולך לפיג'ו 306 או 206 (1600!) אבל בואו נגיד שאם אמצא איביזה במצב טוב או פולו 1600 גם אותם אבדוק ..

 

אז עכשיו אם אתם רואים 306 למכירה תזכרו שאני מחפשת .. 1600 8)

 

יום כתום לכולכם , בילבי

 

בעברי הלא רחוק היתה לי איביזה 1600 (יש לציין 75 כ"ס)

 

ברצוני להבהיר שכרגע ברשותי 106 1400 אם 75 סוסים שנראים הרבה יותר צעירים מהסוסים של האיביזה, זאת אומרת כושר נשימה טוב בסל"ד גבוה.

 

ברצוני לציין כי הפיג'ו 106 יותר מהנה לנהיגה ואם אתם נוסעים לנסיעות ארוכות לא יותר מ 2,3 אנשים אז גם זה רכב מעולה שלדעתי עדיף מהאיביזה היתרון שלו שהוא גם בדרך כל שהיא הוא חיסרון זה הגודל.

 

אני רוצה להפנות אותך לרגע שיש כרגע למכירה 106 GTI ב 55 אלף למכירה בפורום

מנוע 1600 16 שסתומים שזה לדעתי רכב מומלץ ביותר.

 

מקווה שעזרתי.

 

נ.ב

 

לפני שקניתי את ה106 ראיתי 306 XR שזה גם רכב מאוד טוב אבל אני מרוצה מהבחירה שלי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

רכב חביב שראיתי ליד המכללה. נהגת ד"א

 

306 XR, ידנית, כחולה (יש בעיות של צבע שרוף, לא ראיתי חלודה).

3 דלתות, שנת 95, יש סן-רוף.

אם אני לא טועה זה 1600.

051-344744

 

שימי לב לחלון האחורי, משהו נראה לי בו מוזר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...