Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין במגבר 6/5 יציאות.

כרגע עומדים על הפרק 2 מגברים: JBL GTO-755.6 או ORION 7005.

 

רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון איתם/מי עדיף/תחליפים/שווים משהו?

 

תודה,

תומר.

פורסם

אוריון ברור.

חוצזה למה לא PPI שהם הרבה יותר טובים, או PHASE , או JL AUDIO ???

בכל מקרה תמיד עדיף שני מגברים , כלומר 4 ערוצים + מונו כיוון שאז לכל אחד יש ספק נפרד שלא צריך לספק להכל כח , כיוון שלרוב כרשא סאב עובד יש ככל שהתדר נמוך יותר וחזק יותר יש משיכה עצומה של כח , ולכן כדי לא לפגוע בצלילות של הרמקולים מומלץ להפריד.

אין כזה דבר כבל עבה מדיי...:shock:

פורסם
אוריון ברור.

חוצזה למה לא PPI שהם הרבה יותר טובים, או PHASE , או JL AUDIO ???

בכל מקרה תמיד עדיף שני מגברים , כלומר 4 ערוצים + מונו כיוון שאז לכל אחד יש ספק נפרד שלא צריך לספק להכל כח , כיוון שלרוב כרשא סאב עובד יש ככל שהתדר נמוך יותר וחזק יותר יש משיכה עצומה של כח , ולכן כדי לא לפגוע בצלילות של הרמקולים מומלץ להפריד.

...וזו ידידי, אחת התשובות היותר מיותרות שנשמעו על גבי הפורום...

מה זה צריך להביע??

איך קבעת ש PPI יותר טובים, או כל מגבר אחר לצורך העניין?

ולמה אוריון כזה ברור כבחירה ראשונה?

ומה זה הקשקושים האחרים...?

אורי - לך תשתפשף קצת בתחום (בוא נאמר כ 5 שנים של התבוננות ונסיון, טוב?) כי אין לך מושג

על מה אתה מדבר, ולכן במקרים כאלו עדיף שלא תייעץ לאף אחד.

 

לפותח ההודעה:

לא לרבים יש נסיון עם הרכיבים הנ"ל, אולם מדובר בשני דגמים הקרובים מאוד לנתונים המוצהרים,

ולכן רצוי שתבחר את זה שמתאים לך מבחינת:

1.פונקציונאליות (קרוסים/היפוכי פאזות וכו'...)

2.תאימות למערכת הקיימת/עתידית

3.כספית

4.פיזית

 

גל

פורסם

גל עכשיו ביגלל שתקפת את אורי{שכן צודק (אולי לא בהכול)} tomerw חושב שדווקא אתה צודק (?)(גם הגיע זמן שאנשים יענו פה בצורה קצת פחות מעליבה וצינית בעיקר אלה שחושבים שהמציאו את הגלגל, מטרת הפורום עזרה ולא פריקת תיסכולים, כול אחד שעונה פה חושב שהוא "מבין על")

פורסם

פריקת תסכולים?

נראה לי שהיחיד שפורק זה אתה...

אתה זה שפותח כאן הודעה, שלא עוזרת יותר מדיי (או בכלל) לפותח התר'ד.

חוץ מזה, אם היית טורח להבין את מה שרשמתי, היית רואה לבד שאני לא מדבר על צודק או לא...

אני אמרתי שאני צודק? :?

פורסם
...וזו ידידי, אחת התשובות היותר מיותרות שנשמעו על גבי הפורום...

מה זה צריך להביע??

איך קבעת ש PPI יותר טובים, או כל מגבר אחר לצורך העניין?

ולמה אוריון כזה ברור כבחירה ראשונה?

ומה זה הקשקושים האחרים...?

אורי - לך תשתפשף קצת בתחום (בוא נאמר כ 5 שנים של התבוננות ונסיון, טוב?) כי אין לך מושג

על מה אתה מדבר, ולכן במקרים כאלו עדיף שלא תייעץ לאף אחד.

 

לפותח ההודעה:

לא לרבים יש נסיון עם הרכיבים הנ"ל, אולם מדובר בשני דגמים הקרובים מאוד לנתונים המוצהרים,

ולכן רצוי שתבחר את זה שמתאים לך מבחינת:

1.פונקציונאליות (קרוסים/היפוכי פאזות וכו'...)

2.תאימות למערכת הקיימת/עתידית

3.כספית

4.פיזית

 

גל

אני מתבייש לרשום ,להגיב ולהימנות עמך באותו פורום.

תקרא את ההשתלחות חסרת רסן( שנובעת כנראה מבורות ) שרשמת ותבין על מה אני מגיב.

 

ולענייננו,פיצול מגברים הינו דבר מוכר ,שכיח ואף רצוי.

סט-אפ של מגבר מונו+מגבר 4 ערוצים ,תמיד ינתן לשדרוג אחד הרכיבים,מה שלא ניתן

לומר על מגבר של 5 או 6 ערוצים).

או אולי נחשוב על מצב אחר,

במצב clipping (נובע מסאבוופר ,לצורך הדוגמא) בערוצי הסאב, הפרדת המגברים בסט-אפ

של מונו+4 ערוצים תמנע נזק מתמשך לרמקולים.

ZZR

פורסם
אני מתבייש לרשום ,להגיב ולהימנות עמך באותו פורום.

תקרא את ההשתלחות חסרת רסן( שנובעת כנראה מבורות ) שרשמת ותבין על מה אני מגיב.

 

.

אז אל תרשום, תגיב, או תמנה עימי בפורום.

ולענייננו, גם לך לא יזיק להתיישר שה תמים שכמוך... :roll:

פורסם

חבר'ה לא לריב! :)

 

הנכון הוא, שאין כאן עניין של צודק או לא צודק, גם אורי וגם גל הביעו דעה, רק שגל פירט והסביר יותר.

הדבר המשותף שנובע מכל התגובות (הענייניות) הוא שעדיף פשוט עוד מגבר ברוב המקרים.

חיפשתי מגבר 5 יציאות מכיוון שיש לי כבר מגבר אחד (JBL 4 יציאות) שמחובר לקומפוננט רוקפורד מקדימה ולפיוניר 350 מאחורה. אני מעוניין להוסיף סאב ובגלל שאני לא מי יודע מה מרוצה מהסאונד של ה- JBL (היה לי קודם מגבר של רוקפורד, שמעו הרבה יותר נקי) חשבתי כבר באותה מכה להחליף אותו ולשים במקומו מגבר שייתן לי מענה לכל המכלול.

פורסם

(גל שלח את אורי להשתפשף "קצת" (5שנים) והוא משופשף?)

(ניתקלתי באורי בפורום אחר שבו הוא היה גם עונה לפעמים כמו גל, אבל פה ניראה לי שהוא השתנה אז גל גם לך אתן הזדמנות שנייה :wink: )

 

ולענייננו:

1.אם היה לך jbl ולא היית מרוצה מהסאונד שלו אז גם מהחדש לא ניראה לי שתהיה מרוצה.

2.לי ניראה שאתה צריך מגבר 2 ערוצים טוב לקומפוננט + מגבר מונו בלוק לסאב(ים).

3.אני את האוריון לא האהבתי. (אולי במבחן עיוור הוא יהי המגבר האהוב עלי????)

4.תן תקציב.

פורסם

בוא נגיד, סאב 1000 שקל משהו בסגנון KICKER COMP VR

 

ומגבר... לא יודע... אני ממש רוצה איזה טרייד על ה- JBL שלי.. לקחת איזה מגבר אחר במקומו ועוד מגבר חדש 2 ערוצים/מונובלוק לסאב.

 

כמה ייתנו לי על ה- JBL לדעתכם? עבד כולה איזה חודשיים...

פורסם

אני מתאר לעצמי שהוא מדבר על ה75.4 מכיוון שהוא דיבר על מגבר 4 ערוצים, וגם כי הוא דיי נפוץ אבל יכול להיות שאני טועה :)

 

אם באמת מדובר ב75.4, אני מאמין שתוכל למכור אותו באיזור ה700-900, ואולי אף יותר למישהו שאינו בקיא כל כך במבצעים ואוהב שמות :)

×
×
  • תוכן חדש...