Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בספטמבר הקרוב אני מתכננת לטוס לאירופה (עוד לא בטוח איזו ארץ) לשבועיים בערך. אחת מהתכניות שאני והחבר'ה שאני אמורה ליסוע אתם העלינו היא שכירת רכב באירופה ולעשות בו את הטיול. ועכשיו לשאלה - מאיזה גיל אפשר להוציא רישיון בינלאומי (א אילא ועה זה 21, אבל אני רוצה להיות בטוחה), ובאילו ארצות אני יכולה לנהוג עם הרישיון הבינלאומי \בלעדיו.

 

תודה

 

יוליה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אם אני לא טועה רישיון בינלאומי ניתן להוציא מהרגע שנגמרת לך תקופת המלווה. אבל לדעתי ברוב מדינות אירופה כבר ניתן לנהוג עם רישיון ישראלי..



 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

ועכשיו לשאלה הנובעת - מאיזה גיל אני יכולה להשכיר רכב באירופה?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

דובר על זה בעבר...

 

 

בעיקרון רוב החברות (הגדולות לפחות) משכירות לאנשים בני 21 או 24 לפחות...

 

אומנם, ייתכן כי ישנן חברות קטנות יותר שישכירו גם לנהגים צעירים יותר אך התשלום יהיה בהתאם

פורסם

ז"א שיש לי 2 ברירות - או ליסוע עם אנשים מעל גיל 21 שישכרו את הרכב - או לוותר על רעיון הרכב השכור...

 

תודה רבה! עזרתם לי מאוד, אבל לצערי, אני בת 18 וכפי שנראה מהדברים לא יהיה באפשרותי לשכור רכב.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם ומיצטער על ההקפצה פשוט ניראה לי שזה קשור לנושא.

אצלי בעיקרון אותו הסיפור רק עם עוד 2 שאלות:

1. מהן המדינות שבהן תקף רישיון ישראלי עפ''י האמנות

2. באם זהו לא רכב מושכר אלא רכב של קרובים\חברים\מישפחה בחו''ל האם צריך ביטוח מסויים, או שעוד דברים נלווים שעלי לדעת

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

1) לפי מיטב ידיעתי ברוב מדינות אירופה מכירים ברשיון נהיגה בינלאומי.

שלא תבין לא נכון, אתה לא יכול לנסוע עם רשיון נהיגה ישראלי לחו"ל.

אתה צריך ללכת לממסי ולהוציא רשיון נהיגה בינלאומי בעלות של כ 13 ש"ח אם אני לא טועה,

ולקחת אותו ביחד עם הרשיון הישראלי.

 

2) בקשר לביטוח זה כבר כל מדינה והחוקים שלה. אתה תצטרך לברר עם הקרובים מה כלול אצלהם

בביטוח.

 

 

ליותר פרטים:

http://www.memsi.co.il/fr_travel_international.html

פורסם

בקשר לרישיון

http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CT/.p/5_0_9F/.d/0?PC_7_0_CT_subject=index.jsp?subject=HE_RISHUI_210#7_0_CT

כתוב הכל בנוגע לאיזה מדינות מותר עם ישראלי מה כמה ואיך וכתוב לאן צריך בינלאומי (עדיף לדעתי בכל מקרה כי בין כה עלותו נמוכה)

 

בקשר לרכב לדעתי עדיף לרדת מזה, יטחנו אותך במחיר וספק אם יסכימו, חוץ מזה חלק החוויה בחול לדעתי לפחות זה גם לראות את התחבורה ציבורית (שלא כמו בישראל לצערי)

 

בפורומים של למטייל ידעו לענות לך הרבה יותר טוב ממני וגם אף ימליצו לך על סוכנות טובה לך, שם המקצוענים

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

רכב בחו"ל ניתן להשכיר מגיל 24, ומגיל 21 בתוספת תשלום לחברת ההשכרה.

 

הרישיון הישראלי לא תקף בחו"ל, למרות כל מה ששר התחבורה הנכבד שלנו מספר.

אני מציע לקרוא את ההודעה הזאת מהפורום הטכני לפני שקופצים לחו"ל בלי רישיון.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=88159

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...