Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה רכב היית בוחר לשרים בכנסת ???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ועכשיו ברצינות -

 

לחברי הכנסת מגיע לא יותר מאשר מאזדה ליסינג.

טוב, אני ארשה להם לבחור פוקוס.

 

לשרים - משפחתית גדולה - מאזדה 6, מונדיאו, סיטרואן C5 (בעצם לא, זה אוטו צרפתי) בכל מקרה "לא צריך יותר בארץ" ו"אין איפה לנצל את האוטו". הם אשמים, שיסבלו.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

על משקל ההצעה של Boxer (הם אשמים, שישלמו), נדמה לי שיש לי הצעת פשרה טובה

למדי.

 

הם יכולים לקבל איזה רכב שהם רוצים, והם לא ישלמו עליו כלום מלבד את המיסים

לקופת המדינה שמשלם כל אדם מהישוב שרוכש רכב זהה, ואת עלות הטיפולים \ חלפים

שלא נכללים באחריות.

פורסם

הם רוצים קדילאק? שיקנו מהכסף שלהם, ויש להם.

 

תעשה לי טובה :mad:, זה רכב משוריין שהוא גם יצוגי ולא סתם קאדילק שנתנו להם כי זה רכב מפואר. ומה לעשות אין הרבה רכבים פשוטים שיש להם דרישה לשיריון ואו מתאימים לשיריון (יש לקחת בחשבון גם את קיבולת המשקל של רכב משוריין ואת הצורך במנוע חזק בשביל להזיז אותו). נכון אפשר היה לתת להם רכב משוריין ויצוגי זול יותר כמו ב.מ.וו 330 או פאסאט אבל בגלל כל הקטע של האנטי גרמני מבחינת הרכבים של חברי הכנסת והשרים אז זה לא אקטואלי.

 

אנשים יש לכם ריגשי נחיתות רציניים. אם נבחרי הציבור שנבחרו לייצג אותנו (חלקם בנאמנה ובכבוד ולצערי חלקם לא) לא היו בכנסת ואו בממשלה אז הם בכלל לא היו זקוקים להגנה. אתם באמת רוצים שהם יסעו ברכב רגיל ושנצטרך כל שבוע לשים ממלא מקום לשר/ח"כ שנרצח?, תהיו מציאותיים ותצאו מהבועה.

 

אכן צריך להיות קיצוץ מלמעלה כמו לדוגמא קיצוץ בתקציב לשכות השרים והפסקת הביזיון של שימוש בבתי מלון (שיקימו "אכסניה" באזור משרדי ההמשלה בה תהיה אבטחה קבועה ואת כל השירותים הנדרשים במקום לפזר מליונים בבתי מלון), אבל אל תעשו סיפור בגלל דבר שהוא אלמנטרי ונחוץ.

פורסם
אני חושב ש-106 ראלי היא הבחירה הנכונה.

 

ואתה חושב שהם יצליחו להיכנס לתוכה? :lol:

 

א. יבגני צודק, מישהו כמו שאול יהלום צריך אוטובוס.

ב. גם ככה השרים חושבים שהחוק לא חל עליהם וטסים הרבה מעל המהירות המותרת :evil:

106 ראלי רק יגביר את התופעה :wink:

 

שיקנו אופניים וזהו

פורסם
הייתי נותן להם את המכונית של מיסטר בין :lol:

או פיאט 127 עם מאוור קטן.

 

מה ??? אתה מצפה ששאול יהלום יכנס למיני מינור ??? הוא יותר גדול מהאוטו !!!!

פורסם

שרים מקבלים 30K לחודש ואין להם בהוצאות...

אז הם יכולים לקנות איזה רכב שבא להם...

ואם כבר לתת להם רכב אז שישלמו עליו את כל ההוצאות חוץ ממחיר הקנייה של

הרכב...

דלק למשל שיכאב להם קצת בכיס...(כמה עושה וולוו 1:7 )

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
שרים מקבלים 30K לחודש ואין להם בהוצאות...

אז הם יכולים לקנות איזה רכב שבא להם...

ואם כבר לתת להם רכב אז שישלמו עליו את כל ההוצאות חוץ ממחיר הקנייה של

הרכב...

דלק למשל שיכאב להם קצת בכיס...(כמה עושה וולוו 1:7 )

חברי כנסת מקבלים 30 אלף.

שרים מקבלים 40+...

פורסם

אם כבר חסכון... 406 דיזל

 

אגב בתוכנית הכלכלית של 1985 החליפו את כל הוולוואים בפיג'ו 505

 

כך שיש תקדים...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני לא מבין אותכם.

אני גם שונא את רוב חברי הכנסת, אבל סך הכל הם מייצגים אותנו!

לכו תרדו על חברת החשמל, על הבנקים, ועל כל הבני זונות האחרים.

חצי ממשכורות הענק במדינה הם מקומבינות ותפקידים

שמזכירה ב 3000 בחודש יכלוה לעשות.

מי שירושלמי, ואני לא יודע איך זה במקומות אחרים,

יודע איזה בית זונות יש בעיריה עם המשכורות.

ובקיצור:

LADA- LADALADALADA :

:evilbat:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...