Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרכים על פיאט קופה.


שתיל
שימו לב! השרשור הזה בן 6870 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רגע!

 

מזה, "נעבור הלאה"???

 

מה עם קופת החיסכון שלי???

 

 

_________________________________________

 

falou היקר

 

אמרתי נעבור הלאה!!!!!

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

_________________________________________

 

falou היקר

 

אמרתי נעבור הלאה!!!!!

 

בכבוד רב

אילן פ.

אה, סליחה!

 

הלך הכסף...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן זה פשוט מדהים איך לאורך כמה שבועות ניפחת פה כל כך הרבה אוויר לפיאט קופה, ובהודעה לפני האחרונה שלך אתה פשוט אומר : "מה בסה"כ אמרתי? שפיאט קופה מהירה בקו ישר?". תסלח לי אבל אמרת (והשתחווית) הרבה יותר מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן זה פשוט מדהים איך לאורך כמה שבועות ניפחת פה כל כך הרבה אוויר לפיאט קופה, ובהודעה לפני האחרונה שלך אתה פשוט אומר : "מה בסה"כ אמרתי? שפיאט קופה מהירה בקו ישר?". תסלח לי אבל אמרת (והשתחווית) הרבה יותר מזה.

גם בקו ישר- כל איוו או אסתי סטנדרטיות מצליפות בקופה בקלות מצחיקה.

חשבון פשוט וקל.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן זה פשוט מדהים איך לאורך כמה שבועות ניפחת פה כל כך הרבה אוויר לפיאט קופה, ובהודעה לפני האחרונה שלך אתה פשוט אומר : "מה בסה"כ אמרתי? שפיאט קופה מהירה בקו ישר?". תסלח לי אבל אמרת (והשתחווית) הרבה יותר מזה.

 

________________________________________-

 

חברי הפורום.

 

AUDI-BOY

 

הנדון: פיאט קופה 20 וי טורבו- והשלכות תגובותיי בת'רד.

 

 

אנא עבור בבקשה על כל התגובות שלי בשנית,ותראה לי היכן כתבתי מפורשות,

כי הפיאט קופה 20V טורבו-מתנהגת/אוחזת/תוקפת עיקולים ו/או פניות ,טוב

יותר מאסתיבו :?:

אין ולא היה ולא נברא,מעולם לא טענתי כך, יותר מכך תמיד הדגשתי,כי

הפיאט קופה 20V טורבו , חזקה יותר מאסתיבו, וזה בדוק.

בעיניין העיקולים והתנהגות-בין אסתיבו לקופה, אין לפיאט קופה סיכוי-כן וגם זה בדוק.

יותר מכך נהגתי על שתיהן-ואני יודע זאת על בשרי.

 

יש להכנס לפרופורציות /להבין מה שצריך/ולא להבין מה שאתם רוצים להבין.

הבדל ענק.קפיש :?:

שוב אני ודאי לא איזה ילד,ומעולם (תעברו על כל התגובות שלי ב CARSFORUM )

לא אמרתי דבר, שלא בדקתי, ו/או בחנתי,וראיתי ממקור ראשון,ו/או עברתי על בשרי.

כל דבריי המועלים על גבי הפורום, הם בדוקים, ומעומתים עם גורמים מוסמכים.

אין לי כל רצון להטעות כאן אף אדם, ובכלל אנו כאן ללמוד, לשמוע,ולהעביר חוויות.

אם טעיתי , או דבריי אינם מדוייקים/מובנים- אני מתנצל.מה גם שאני תמיד אשמח

להבהיר /להסביר דבריי בשנית. וכמובן לשמוע וללמוד מאחרים.

אין אדם שיש לו ידע אבסולוטי, ולא משנה מה השכלתו/תוארו/ידיעותיו.

תבינו מכל אחד אפשר ללמוד, וצריך לדעת/ללמוד לסנן דברים,וכן אם אפשר

להבין כי חלק מהנאמר,נאמר לעיתים בהומור-וחלק מחברי הפורום המכירים זה את זה

אישית,יודעים היכן מסתתר ההומור, לסנן/ללקט את העיקר.

 

יותר מכך,אנא כבדו איש את רעהו.

 

 

*sti05 אמרת שתיצור איתי קשר טלפוני ביום א'-להזכירך,היום כבר יום ב' - :wink:

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

________________________________________-

 

חברי הפורום.

 

AUDI-BOY

 

שוב אני ודאי לא איזה ילד,ומעולם (תעברו על כל התגובות שלי ב CARSFORUM )

לא אמרתי דבר, שלא בדקתי, ו/או בחנתי,וראיתי ממקור ראשון,ו/או עברתי על בשרי.

כל דבריי המועלים על גבי הפורום, הם בדוקים, ומעומתים עם גורמים מוסמכים.

אין לי כל רצון להטעות כאן אף אדם, ובכלל אנו כאן ללמוד, לשמוע,ולהעביר חוויות.

אם טעיתי , או דבריי אינם מדוייקים/מובנים- אני מתנצל.מה גם שאני תמיד אשמח

להבהיר /להסביר דבריי בשנית. וכמובן לשמוע וללמוד מאחרים.

אילן, אני מכבד אותך מאוד ומעריך את הידע והתרומה שלך לפורום (למרות סיגנון הכתיבה הלעיתים מבלבל שלך) ובכל זאת בעניין הויכוח הענייני לגבי שוויה היחסי של הפיאט בקופה בערכים של היום אתה ממשיך ועומד על דעתך, ללא מתן שום נימוק הגיוני ו/או סביר לתיזה שהצגת. למרות מצג השווא שאתה יוצר אתה לא רק שלא מוכן להודות בטעויות אתה נהנה לחזור עליהן שוב ושוב מבלי לתת לעובדות לבלבל אותך.

 

בכבוד רב

 

עפר

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר, זה חסר טעם, הבן אדם משוחד ומסרב להודות שכבר מזמן עבר זמנה של גברת פיאט קופה והיא פינתה את הפודיום לטובות, מהירות, אוחזות, חזקות ומהנות ממנה.

אני בעצמי משוגע על פיאט קופה אבל אין מקום להשוואה לצמד הפסיכו נינג'ה המדובר- האסתי פשוט מהירה באופן בליסטי והאיוו מהנה ובעלת מגבלות כשל מכונית על (שני הציטוטים מ-car&driver).

הפיאט יפה יותר זה הכל. נכון, היא גם מהירה, חזקה ואפילו מאד אך זה לא העניין, היא פשוט מפסידה כאן ובענק.

אילן, אין צורך לחזור על זה, אבל אעשה זאת שוב, מאד מעריך אותך ודעתך רק חבל שאתה לא אובייקטיבי.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר, זה חסר טעם, הבן אדם משוחד ומסרב להודות שכבר מזמן עבר זמנה של גברת פיאט קופה והיא פינתה את הפודיום לטובות, מהירות, אוחזות, חזקות ומהנות ממנה.

אני בעצמי משוגע על פיאט קופה אבל אין מקום להשוואה לצמד הפסיכו נינג'ה המדובר- האסתי פשוט מהירה באופן בליסטי והאיוו מהנה ובעלת מגבלות כשל מכונית על (שני הציטוטים מ-car&driver).

הפיאט יפה יותר זה הכל. נכון, היא גם מהירה, חזקה ואפילו מאד אך זה לא העניין, היא פשוט מפסידה כאן.

אילן, אין צורך לחזור על זה, אבל אעשה זאת שוב, מאד מעריך אותך ודעתך רק חבל שאתה לא אובייקטיבי.

רק עכשיו שמתי לב שה-STI נמכרה.

אפשר לדעת למה?

 

לגבי 330 ידנית, אל תשכח לבדוק תדיר את ה-trade in של קמור.

בכל מקרה אם אתה מחפש ספורטיבית לך על 325/328 קופה מהדור הקודם (E36). כמכונית לנהג הן עדיפות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן, אני מכבד אותך מאוד ומעריך את הידע והתרומה שלך לפורום (למרות סיגנון הכתיבה הלעיתים מבלבל שלך) ובכל זאת בעניין הויכוח הענייני לגבי שוויה היחסי של הפיאט בקופה בערכים של היום אתה ממשיך ועומד על דעתך, ללא מתן שום נימוק הגיוני ו/או סביר לתיזה שהצגת. למרות מצג השווא שאתה יוצר אתה לא רק שלא מוכן להודות בטעויות אתה נהנה לחזור עליהן שוב ושוב מבלי לתת לעובדות לבלבל אותך.

 

בכבוד רב

 

עפר

 

לכבוד

falou/עפר

 

1.תודה.

 

2.אני מבסס את טענותי, ביחס למחיר האלפא GT(הבררה עדין לא כאן-אז היה יותר ראלי)

להזכירך, מחירה (3.2V6)בארה"ק , נכון להיום 27/6/05 - עומד על:

348,550 ש"ח -כולל אביזרי רישוי,איתורן, ואם נכניס ביטוח ושלל מיסים

מחיר הרכב על הכביש יעמוד על 359,000 ש"ח.בתנאי שהביטוח עושה לך הנחה כלשהי :wink:

הפיאט קופה השתייכה לאותה הקטגוריה,לכן בהתבסס על מכונית כמו האלפא GT,

שהינה באותו הסיגמנט,גם מבחינת מחיר- אפשר להסיק,כי מחיר הפיאט קופה 20V טורבו

,לו היתה מיוצרת כיום-כמובן לאחר שדרוג ומתיחת פנים ועוד', לו חשקה נפשך בקופה

היית נאלץ להפטר מסכום דומה למוזכר לעיל.

זו כוונתי.

*אתה מודע למחיר האלפא GTV, לפני שהיא ירדה מפס-הייצור?

בוא ואגלה לך: מחיר ה GTV בבריטניה עמד על 212,760 ש"ח,שזה 26,595 פאונד.

לו הGTV 3.2V6 24V היתה מיובאת ארצה, לדעתי מחירה היה חוצה את קו ה300K

 

מקווה שהבהרתי עצמי

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק עכשיו שמתי לב שה-STI נמכרה.

אפשר לדעת למה?

 

לגבי 330 ידנית, אל תשכח לבדוק תדיר את ה-trade in של קמור.

בכל מקרה אם אתה מחפש ספורטיבית לך על 325/328 קופה מהדור הקודם (E36). כמכונית לנהג הן עדיפות.

ה-STI היתה מדהימה, היה עליה קיט פרודרייב 305 כ"ס.

צריכת הדלק היתה לא הגיונית :)

בכל מקרה זו לא הסיבה ...

באחד מביקורי בחו"ל יצא לי לנהוג על M3 ולסתי פשוט נפלה לרצפה.

ה-330 CI זה הדבר הכי קרוב שאפר לקנות בארץ. אני יודע שיש גם M3 בישראל אבל ידי לא משגת וגם אם היתה לא הייתי קונה.

ידוע לי שהדגמים הישנים של BMW מהנים יותר אך אני כבר שבע שלא לומר מקיא את התחושות של נוקשות יתירה והתחושה של הסתימות שעומדות לעוף בין העברות ההילוכים. במיוחד מרגיד זה כל מני ילדים ולעיתי אפיו מבוגרים עם משפחתם באוטו... מנסים ללחוץ איתך בזמן שאתה סתם נוהג רגוע.

330 מדהימה ומשלבת את הטוב שבכל העולמות.

נוחות, הנאה, התנהגות... וגם אם בא לך ללחוץ קצת או לשייט ב-160 ועדיין לדעת שיש המון רזרוות של כח...הקודמות סגפניות לטעמי ומכוערות.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר, זה חסר טעם, הבן אדם משוחד ומסרב להודות שכבר מזמן עבר זמנה של גברת פיאט קופה והיא פינתה את הפודיום לטובות, מהירות, אוחזות, חזקות ומהנות ממנה.

אני בעצמי משוגע על פיאט קופה אבל אין מקום להשוואה לצמד הפסיכו נינג'ה המדובר- האסתי פשוט מהירה באופן בליסטי והאיוו מהנה ובעלת מגבלות כשל מכונית על (שני הציטוטים מ-car&driver).

הפיאט יפה יותר זה הכל. נכון, היא גם מהירה, חזקה ואפילו מאד אך זה לא העניין, היא פשוט מפסידה כאן ובענק.

אילן, אין צורך לחזור על זה, אבל אעשה זאת שוב, מאד מעריך אותך ודעתך רק חבל שאתה לא אובייקטיבי.

 

לכבוד

sti05

 

1.תודה.

 

2.תשמע/תראה אני לא מרובע עד כדי כך- משוחד :shock::?:

כן אמרתי לא פעם בפרהסיה -כן אני מעריך מאוד את הפיאט קופה 20V טורבו-זו לא בושה.

וחוזר שנית האסתיבו על מסלול/עיקולים וכו', מהירה ותביס את הפיאט קופה טורבו.

אך לכשהכביש יפתח, כלומר ישורת-הפיאט קופה 20V טורבו, ביכולתה לסגור את הפער....

שלא לדבר באם הן מאיצות יחד...האסתיבו יצטרכו להשתמש במשקפת-פריט חובה לבעלי

אסתיבו המתגרים בבעלי פיאט קופה 20V טורבו.

 

עוד יגיע יגיע עוד יגיע היום המיוחל....ותראו שחור ע"ג כביש שצדקתי.

אנסה להפעיל קשרים(בירחוני הרכב)אולי יצא משהו-רק בכדי להוכיח ת'נקודה הזו.

ובל נשכח להוסיף לעימות את האלפא 147GTA.

 

זוג איטלקיות מול נינג'ות יפניות. איטליה מול יפן.

 

ALFA 147GTA & FIAT Coupe 20V Turbo

 

vs

 

MITSUBISHI LANCER EVO 8

SUBARU UMPREZA STI

 

מעניין הא :?:

 

:idea: אני רוצה לראות איזה ירחון רכב ירים ת'כפפה. :shock::roll:

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכבוד

falou/עפר

 

1.תודה.

 

2.אני מבסס את טענותי, ביחס למחיר האלפא GT(הבררה עדין לא כאן-אז היה יותר ראלי)

להזכירך, מחירה (3.2V6)בארה"ק , נכון להיום 27/6/05 - עומד על:

348,550 ש"ח -כולל אביזרי רישוי,איתורן, ואם נכניס ביטוח ושלל מיסים

מחיר הרכב על הכביש יעמוד על 359,000 ש"ח.בתנאי שהביטוח עושה לך הנחה כלשהי :wink:

הפיאט קופה השתייכה לאותה הקטגוריה,לכן בהתבסס על מכונית כמו האלפא GT,

שהינה באותו הסיגמנט,גם מבחינת מחיר- אפשר להסיק,כי מחיר הפיאט קופה 20V טורבו

,לו היתה מיוצרת כיום-כמובן לאחר שדרוג ומתיחת פנים ועוד', לו חשקה נפשך בקופה

היית נאלץ להפטר מסכום דומה למוזכר לעיל.

זו כוונתי.

*אתה מודע למחיר האלפא GTV, לפני שהיא ירדה מפס-הייצור?

בוא ואגלה לך: מחיר ה GTV בבריטניה עמד על 212,760 ש"ח,שזה 26,595 פאונד.

לו הGTV 3.2V6 24V היתה מיובאת ארצה, לדעתי מחירה היה חוצה את קו ה300K

 

מקווה שהבהרתי עצמי

 

בכבוד רב

אילן פ.

1. בבקשה

 

2. מה שכתבת זה שמחירה של פיאט קופה 16VT היה שווה בערכים של היום 350 אלף ש"ח, ובגלל זה נמכרו מעט יחידות, כאשר למעשה "הגליק " הגדול מאחורי הקופה זה שהיא נתנה עיצוב + ביצועים בסדר גודל שלא היה כמוהו לפניה ולא אחריה ברמת המחיר הנ"ל. איך היא עשתה את זה? פשוט, הישענות על מכלולים קיימים ויחסית פשוטים של הקונצרן (טיפו ומנוע ישן של לנצ'יה). האלפא GT מבוססת כבר על מכללים יקרים יותר ומכוונת גבוה יותר מבחינת מיצוב.

 

הטענה שאם היו מייצרים מכונית כזו כיום היא היתה עולה 350 אלף ש"ח היא כבר היפוטתית לחלוטין. אם היו מייצרים היום פיאט קופה היא היתה מבוססת על המשפחתית של פיאט ועולה... נכון... כ-200 אלף ש"ח. אבל מה לעשות ופיאט כבר לא מייצרת קופה זולה וביצועיסטית מתחת לאלפא קופה של התקופה. היא מייצרת רק קופה יוקרתית להתחרות עם סדרה 3 קופה (לפיאט לא היו שום מתחרים בכינון ישיר)

 

אם אתה רוצה להעריך מה היתה שווה קופה היום, תוך כדי התייחסות לכל ההבדלים הכלכליים (מדד, שערי מטבע) הרלוונטים לכלכלה של היום לעומת זו של לפני 9 שנים אתה יכול פשוט לחשבו על סמך הפער האחוזי ממחיר משפחתית קבוצה שתיים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע לי שהדגמים הישנים של BMW מהנים יותר אך אני כבר שבע שלא לומר מקיא את התחושות של נוקשות יתירה והתחושה של הסתימות שעומדות לעוף בין העברות ההילוכים. במיוחד מרגיד זה כל מני ילדים ולעיתי אפיו מבוגרים עם משפחתם באוטו... מנסים ללחוץ איתך בזמן שאתה סתם נוהג רגוע.

330 מדהימה ומשלבת את הטוב שבכל העולמות.

נוחות, הנאה, התנהגות... וגם אם בא לך ללחוץ קצת או לשייט ב-160 ועדיין לדעת שיש המון רזרוות של כח...הקודמות סגפניות לטעמי ומכוערות.

Tell me about it.

ה-330 אכן פנטסטית. מתורבתת מדי לטעמי (היגוי יתר אמיתי דורש הרבה כביש והרבה מהירות), אבל מצויינת. דרך אגב ה-E36 קופה הסטנדרטית לא נוקשה (אם כי אכן מינימליסטית באבזור, אבל איזו תנוחת ישיבה חלומית). אם יש מכונית מההיסטוריה שהייתי מוכן לחטוף בחזרה היום זו זו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Tell me about it.

ה-330 אכן פנטסטית. מתורבתת מדי לטעמי (היגוי יתר אמיתי דורש הרבה כביש והרבה מהירות), אבל מצויינת. דרך אגב ה-E36 קופה הסטנדרטית לא נוקשה (אם כי אכן מינימליסטית באבזור, אבל איזו תנוחת ישיבה חלומית). אם יש מכונית מההיסטוריה שהייתי מוכן לחטוף בחזרה היום זו זו.

עוד סיבה שלא אקנה E36 היא התדמית (עם זה אני עוד יכול להתמודד אך יותר גרוע המצב המזוויע של המכוניות הללו ביד שניה שלא לדבר שביעים שמינית...מי סופר.)

אם אתה מכיר / יודע על אחת במצד טוב אשמח לשמוע על כך.

:)

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Tell me about it.

. דרך אגב ה-E36 קופה הסטנדרטית לא נוקשה (אם כי אכן מינימליסטית באבזור, אבל איזו תנוחת ישיבה חלומית). אם יש מכונית מההיסטוריה שהייתי מוכן לחטוף בחזרה היום זו זו.

 

falou

 

אם יש מכונית מההיסטוריה (בהקשר לסדרה -3 ) שהייתי מוכן לחטוף בחזרה היום

זו ה-325i E30, ו/או M3 E30.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6870 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...