Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרכים על פיאט קופה.


שתיל
שימו לב! השרשור הזה בן 6886 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הזד איקס 16-וי מכונית נחמדה מאד עם היגוי מעולה וחד אבל שכבר יצאת להיגוי יתר בפיאט יכולתה להחזיק את ההחלקה יותר זמן ובזוויות חריפות יותר

ה306 היתה קצת מאכזבת אחרי הסיטרואן אולי בגלל שהחלפתי את הצמיגים ל16 אינץ{החלפתי בשתהן} ,היגוי היתר היה פתאומי יותר וקצת יותר פראי

ירדתי לסוף דעתך, אני חושב.

 

בפיאט ניתן היה "לשים אותה על הצד" ובעזרת הדיפרנציאל להחזיק אותה בהחלקה מלאה של כל הגלגלים הרבה זמן ובקלות יחסית (כי שני הקדמיים מפרפרים באופן אחיד). אממה, צריך להיכנס מהר לפניה כדי לקבל את האפקט ולבצע פרובוקציה נכונה ומחושבת מראש. זה לא תרגיל שאתה יכול להחליט עליו תוך כדי פנייה. ב-ZX גם במהירויות נמוכות וגם ללא תכנון מראש העברת משקל לא נורא חריפה היתה שולחת את הזנב החוצה. מוזר לי מה שכתבת על ה-306 לעומת ה-ZX, כי אני דווקא מצאתי את ה-ZX כיותר snappy, בעוד ה-306 היתה פרוגרסיבית (ה-306 היא בעיני שלדת ההנעה הקדמית הטובה מכולם). האיזון שלה פשוט פנומנלי בעיניי, ומהירות התגובה והפרוגרסיביות שלה ברמה שלא מצאתי אלא ב-BMW. מאוד יכול להיות ששינוי מידת הצמיגים הפך את שלך לעצבנית יותר.

 

 

תראה, עיקר מה שהפריע לי בקופה זה שהורגש שהאף כבד מאוד, מה הפך אותה ללא רגישה (יחסית)להעברות משקל. האף כבד היה טוב מהבחינה הזו שהוא באמת שמר על נטייה בסיסית לתת היגוי דווקא ולכן את היגוי היתר הפך ללא פראי, אבל ההיענות (responsivness) להעברות משקל היתה לא מי יודע כמה. המהירות הנדרשת לקבל סחיפה מלאה היתה גבוהה מדי ברב הזמן שלי על הכביש. כדי לעשות זאת אני הייתי זקוק להרבה כביש והרבה פנוי.

עניין של טעם וסגנון, אני מניח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סופ-סופ מישהוא מבין בכל אופן אמרתי אם אתה יודע מה אתה עושה,כן האף כבד לכן בעזיבת דוושה המשקל הקדמי עוזר להחליק את הזנב אבל מצד שני מקשה על יציאה מתת היגוי ראה התאונה שהיתה לי

 

ה-16 וי זד איקס הרבה יותר חדה מוולקן עם הגה קצר יותר והיא קלה מאד לשליטה לעומת הפיאט אבל גם בגלל שהכל קורה לאט יותר ראה עינין המהירות שדברת עליו והתרוץ המטופש שלי למכירת הקופה כי אמרתי שהמגבלות שלה גבוהות מדי ליום יום ועל זה נאמר........

אידיוט,אידיוט,אידיוט

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוות דעתי מבוססת על היותי בין מקבלי הקופה הראשונים בארץ עם הקופה 16 סה"כ-47 אלף קמ שהוחלפה הקופה 98 20 סה"כ-33 אלף קמ ,כאמור שתהן חדשות מהחברה.

 

ה16 היא מכונית יותר קיצונית ליום יום,צריכת דלק גבוהה יחסית,התנהלות כבדה מאד בעיר בטח שאם מזגן-{כל סיביק תיתן לך אבק עד 50 קמש}ההגה כבד ובכלל המכונית מאד "פיזית"בתחושה אתה כל הזמן מרגיש מה קורה עם כל צמיג וצמיג וההגה כל כך טוב שאתה מרגיש כאילו אתה יושב על הסרן הקידמי בין הגלגלים,הדיפרנציאל הקידמי מאפשר כניסה לפניות תחת כוח והאצה מטורפת משיא הפנייה החוצה,ברקסים חזקים משלימים את התמונה והאוטו "מתארגן" לפנייה תחת בלימה חזקה ללא התרגשות מיוחדת,

הקופה מאד שימושית ביום יום אם מקום ל-4 נוסעים ומטען צודק 100% ואם אתה סנובורדיסית אז הקופה תסיע שלושה גולשים לחרמון על ציודם בפחות משעתיים ללא מאמץ מיוחד.ברייס שנערך ביציאה מהרמזור של צומת מורשה בכיוון כ"ס עם ימאאה ר- 750 האופנוע לקח עד שתי פניות האס הגדולות של תע"ש שם הקופה חלפה אותו במעל -190 קמש.אני לא רוצה לפתוח ת'פה מה מעוללת פיאט קופה "משופרת" לאופנועים

ה-20 עודנה יותר המתלים רכים יותר וההגה מהיר יותר אבל קל וקצת חסר את החדות של הקודמת, המנוע מדהים מדהים מדהים כח בכל מצב גם בעיר עם המזגן ,האצות ביינים מידיות ומטורפות ומהירות שיוט של למעלה מ-240 קמ"ש כל היום ,תיצרוכת דלק כמו 1600 ממוצעת ואיכות משופרת של תא הנוסעים.הברקסים קצת רגישים וננעלים די זריז.

החלקות זנב קלות לביצוע ואם אתה יודע מה אתה עושה זה ההנעה הקידמית הכי אחורית שאני מכיר ושחוויתי אבל תת ההיגוי שם אורב ללא זהיר כמו שאני גיליתי בלילה אחד תוך נסיון אבוד מראש לקחת פנייה בצומת-טי במאה קמש ועשיתי הכרות אינטימית עם המדרכה ממול שגבתה שני גלגלים וסרן אחורי שבור.

לסיכום אוטו מדהים ולנהג אמיתי אם מראה פרארי אין מה להשוות לקליאו ספורט 306 ושאר ירקות בבקשה להשתחוות-מסכים ב 100% כי רק לשבת באוטו אפילו בפקק זה משהו מיוחד מישהוא כבר אמר -פרארי לעם או כמו שגרמי אמר -"פעם אחרונה שנהנתי ככה במכונית איטלקית, היא עלתה 140 אלף פאונד וקראו לה פרארי"על ה-16 ו"גם אפילו אם פיאט היו שמים מנוע של טרקטור מקדימה עדיין ההיתי מעדיף אותה על המתחרות" על ה-20 ג'רמי אמר-ג'רמי יודע :wink:

נ.ב-בדיחה-כשאני קניתי את הקופה הראשונה היא עלתה לי 139.900 שח כולל עור וזה ידידי falou,שווה ערך היום ל כ- 350,000 ש"ח ד'היום- קפיש :?: . הלהיט באותה תקופה היתה הגולף וי-ר שבלי עור ועם פחות כח ואיבזור ומראה של גולף 1400 עם גאנטים עלתה 145.000 שח ואנשים קנו גולף!!!! שיצאתי ממרכז המסירה של פיאט ברחוב הלח"י ברג וביקשתי לפנות ימינה התנועה פשוט עצרה מלכת ואז תפסתי בבת אחת איך מרגיש מישהוא שנוסע בפורש או 350ז ....לא נעים ובהחלט חוויה מביכה אבל זה היה אז ב1995-היום כבר לא ממש ישימו לב לקופה . ועוד איך שמים היום לב לקופה

 

לך על זה

 

___________________________________

 

ולעיניננו

 

מקרא-אסתיבו= STI & EVO.

 

לא סתם רובי,מחפש עד היום פיאט קופה-וטוען כי זו המכונית הטובה ביותר שהיתה לו

פשוט ,כי עד היום אף ספורטיבית-כן כולל אהובתכם אסתיבו ושות' וכו'...לא עומדת מולה.

לא פעם ציינתי,כי בהילוכים גבוהים/מהירויות שיוט, האסתיבו תעלמנה הרחק הרחק הרחק טוב הבנתם-הרחק מאחור., ואם בפניות עסקינן,אז עד שאסתיבו תגענה לשם,הפיאט קופה כבר עברה מזמן את הפניה.

 

רבותי לשמחתי גם אני נהגתי על פיאט קופה גם ב 16V, וכן ב 20V.

לחבר שלי היה בו זמנית את שתיהן. מה גם שלאחר זמן הוא שיפר את ה-16V

והיא היתה "בלתי מוסברת" כל ספורטיבית שנחשבה חזקה מאסתיבו ועד פורשה

(לא לא 911 טורבו -כי לא יצא לנסות )פשוט לא יכלו לה , ואני לא מדבר רק על 100-0,אלא האצות ביניים ומהירויות.

 

אם הבנתי נכון-כפי שטענת שאתה רובי בין הראשונים שרכשו פיאט קופה בארץ-אז אכן בתחילה הראשונים רכשו את המכונית במחיר חדירה לשוק, ומיד אח"כ המחיר קפץ ל 150,000 ש"ח.

ותודה על טיפ המספרים של הקופה טורבו בישראל.

 

*ובעיניין מי יותר חזקה:

FIAT Coupe 20V Turbo vs ALFA 147 GTA

 

אז אומר כבר עכשיו -וזה מוכח-כלומר בדוק.

 

ה....FIAT Coupe 20V Turbo, חזקה יותר מאלפא 147GTA -ואתם רשאים לצטט אותי.

כן גם חזקה יותר מאינטגרלה(אחחח), מ - מיצובישי EVO 8, מסובארו אימפרזה STI.

בקיצור : נדירות המכוניות בארץ שהן חזקות מ הפיאט קופה 20V טורבו-ואני מדבר על סטנדרטית. בתנאי שהיא מתוחזקת בקפידה ובמצב תצוגה.

 

הודעה

 

בימים אלה מתעתד לקום,מועדון FIAT Coupe 16V/20V TURBO.

כל מי שמכיר/יודע/שמע/בעלים של פיאט קופה טורבו-אנא צרו קשר בה"פ.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכן לראות איך פיאט קופה משפילה אופנוע...למשל את האופנוע שלי!

למען הבהירות:גם לי הייתה פיאט קופה,כך שאני יודע:shock:

בכל מקום בכל שעה...

ג'ורג'

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכן לראות איך פיאט קופה משפילה אופנוע...למשל את האופנוע שלי!

למען הבהירות:גם לי הייתה פיאט קופה,כך שאני יודע:shock:

בכל מקום בכל שעה...

ג'ורג'

falou- כל מילה בסלע! כן ירבו חברים כמוך!

 

אהלן גו'רג'...לא צריך אופנוע כדי להכות פיאט קופה... כל "אסתיוו" תעשה את זה בקלות יתירה ומעוררת גיחוך. לצערי אני מציע לך להתרגל לשטויות הגמורות ולעתים גובלות בטמטxx שנכתבות כאן מעל דפי הפורום או שפשוט תתעלם :)

 

אילן,

אם כבר האסתי או איוו מפסידה לקופה אז זה בקו ישר בלבד - היא לא.

יכולות האסתי או האיוו לצורך העניין בפניות/סיבובים הן בגדר תופעה על טבעית. לא פיאט קופה ושום מכונית אחרת מסוגלת לשחזר/להעתיק יכולות אילו. לא רק שהפיאט מפסידה שם היא מבויישת עד כלות. ומזל שלא ניסית את ה-911 טורבו (אני מניח שהיא היתה מפסידה לפיאט קופה:roll: ). אני מניח שמזל גדול שלא ניסית למבורגיני דיאבלו או פרארי F50 מול הקופה... זה כבר מוגזם ...יתירה מכך, ואלוהים עדי שאני מעריץ את המכונית שנקראת פיאט קופה, אך זו אינה מכונית ספורט כלל ולא מתיימרת להיות כזו. זו-GT נינוחה למהדרין (ציטוט מ-car&driver) ולא צריך להיות מבין גדול- מספיקה נסיעה אחת קצרה. אני פורש מהדיון הדבילי הזה שלא לומר מגוחך. :) כל טוב. אני מכבד אותך אילן מאוד אבל אתה משוחד וממש לא אובייקטיבי, זה כ"כ ברור לעין יותר מהשמש שזורחת עכשיו כי מה שאתה כותב פשוט גובל ב...

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.ב-בדיחה-כשאני קניתי את הקופה הראשונה היא עלתה לי 139.900 שח כולל עור וזה ידידי falou,שווה ערך היום ל כ- 350,000 ש"ח ד'היום- קפיש :?:

אילן, קולגה יקר,

אני אשמח לדעת איך אתה הגעת לזה ועוד יותר אשמח לפתוח אצלך קופת חיסכון. אם אתה נותן ריבית ראלית שנתית של 10% על כל הסכום (הקרן+הריבית שנצברה) כל שנה במשך תשע שנים (בקירוב, למעשה אתה נותן יותר), בהן סה"כ עליית המדד היתה 39% (לערך), אתה נותן את העיסקה הכי משתלמת בארץ.

אתה יודע מה, בעולם

 

140 אלף ש"ח של 96 במונחים של היום זה כ-200 אלף ש"ח.

אלא אם אתה יכול להראות לי חישוב רציונאלי אחר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירדתי לסוף דעתך, אני חושב.

 

בפיאט ניתן היה "לשים אותה על הצד" ובעזרת הדיפרנציאל להחזיק אותה בהחלקה מלאה של כל הגלגלים הרבה זמן ובקלות יחסית (כי שני הקדמיים מפרפרים באופן אחיד). אממה, צריך להיכנס מהר לפניה כדי לקבל את האפקט ולבצע פרובוקציה נכונה ומחושבת מראש. זה לא תרגיל שאתה יכול להחליט עליו תוך כדי פנייה. ב-ZX גם במהירויות נמוכות וגם ללא תכנון מראש העברת משקל לא נורא חריפה היתה שולחת את הזנב החוצה. מוזר לי מה שכתבת על ה-306 לעומת ה-ZX, כי אני דווקא מצאתי את ה-ZX כיותר snappy, בעוד ה-306 היתה פרוגרסיבית (ה-306 היא בעיני שלדת ההנעה הקדמית הטובה מכולם). האיזון שלה פשוט פנומנלי בעיניי, ומהירות התגובה והפרוגרסיביות שלה ברמה שלא מצאתי אלא ב-BMW. מאוד יכול להיות ששינוי מידת הצמיגים הפך את שלך לעצבנית יותר.

 

 

תראה, עיקר מה שהפריע לי בקופה זה שהורגש שהאף כבד מאוד, מה הפך אותה ללא רגישה (יחסית)להעברות משקל. האף כבד היה טוב מהבחינה הזו שהוא באמת שמר על נטייה בסיסית לתת היגוי דווקא ולכן את היגוי היתר הפך ללא פראי, אבל ההיענות (responsivness) להעברות משקל היתה לא מי יודע כמה. המהירות הנדרשת לקבל סחיפה מלאה היתה גבוהה מדי ברב הזמן שלי על הכביש. כדי לעשות זאת אני הייתי זקוק להרבה כביש והרבה פנוי.

עניין של טעם וסגנון, אני מניח.

לאריני וטארקיני עדיין לומדים לבצע את מה שאתה כותב כאן.....

אני משוכנע שאתה ACE.... אבל קמצוץ של צניעות חסר כאן.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה....FIAT Coupe 20V Turbo, חזקה יותר מאלפא 147GTA -ואתם רשאים לצטט אותי.

כן גם חזקה יותר מאינטגרלה(אחחח), מ - מיצובישי EVO 8, מסובארו אימפרזה STI.

בקיצור : נדירות המכוניות בארץ שהן חזקות מ הפיאט קופה 20V טורבו-ואני מדבר על סטנדרטית. בתנאי שהיא מתוחזקת בקפידה ובמצב תצוגה.

 

 

ואני אוסיף ואתם יכולים לצטט אותי בתנאי שלהם (אוו8 STI ודומיהם) אין אוויר בצמיגים.

אין ספק שהתרד הזה ממחיש למה נחוצה צנזורה באינטרנט, פשוט מבלשטים כאן בלי הכרה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בדקתי מיאוץ של איוו מול קופה (כי אין לי לא את זה ולא את זה..) אבל . בשתיהם יצא לי לנהוג (אומנם נסיעה קצרה בהחלט) , התחושה הייתה שהפיאט חזקה יותר מהאיוו! אבל זאת רק תחושה.

בקו הישר הפיאט ריגשה אותי הרבה יותר מהאיוו , אולי כי ציפיתי הרבה מהאיוו...

לגביי הסיבוב , אותו STAGE עם האיוו האדומה ביחד עם כתב רכב , גרמה לי להבין טוב מאוד ששום הנעה קידמית (כן גם פיאט קופה וכן גם 106 ראלי וכן גם GTI6 וכו'...) לא תתקרב לביצועים ולאדרנלין שנתנה לי אישית אותה איוו מסמיקה...

באותם עליות בכניסה ליער אשתאול האיוו אחזה בחוזקה תחת כוח וכשכושי זנב מסיביים ביציאה תחת כוח!

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3500 ש"ח לפני מע"מ במוסך מרכזי. הם טוענים שצריך להוציא מנוע בשביל להחליף קלאץ'. במחיר הזה הייתי עושה שיפוץ גיר ומנוע במנטה שלי ...

אין לי מה להוסיף לתרד הזה בעניין הפיאט קופה כי הכל כבר נאמר אבל רק דבר אחד שהפריע לי.

 

תמיד יש חרושת שמועות בנושא עלויות האחזקה המטורפות של הקופה.אין ספק שזה רכב יקר לאחזקה אבל לא צריך להגזים.

אני החלפתי קלאץ' לפני 3 ימים והחלק עצמו עולה 1400 ש"ח אחרי מע"מ במרכזי(כמובן ללא עבודה) אז לא הבנתי איך הגעתה ל 3500 ש"ח:roll: .

וממש אבל ממש לא צריך להוציא מנוע בשביל להחליף.סה"כ פרוק סטנדרטי של הגיר והרכבתו חזרה בדיוק שעתיים עבודה.

רועי

coupe turbo 16v

ibiza turbo 20v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה....FIAT Coupe 20V Turbo, חזקה יותר מאלפא 147GTA -ואתם רשאים לצטט אותי.

כן גם חזקה יותר מאינטגרלה(אחחח), מ - מיצובישי EVO 8, מסובארו אימפרזה STI.

בקיצור : נדירות המכוניות בארץ שהן חזקות מ הפיאט קופה 20V טורבו-ואני מדבר על סטנדרטית. בתנאי שהיא מתוחזקת בקפידה ובמצב תצוגה.

 

 

ואני אוסיף ואתם יכולים לצטט אותי בתנאי שלהם (אוו8 STI ודומיהם) אין אוויר בצמיגים.

אין ספק שהתרד הזה ממחיש למה נחוצה צנזורה באינטרנט, פשוט מבלשטים כאן בלי הכרה.

יש מביני דבר שטוענים הקופה חזקה מ-911 טורבו.

:)

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו נפלתם על הראש :?::?::?::?:

 

קצת הומור-רבותי קצת הומור. אני לא התחלקתי על השכל.

 

לא אמרתי שפיאט קופה לוקחת 911 טורבו-נו באמת.

 

ובודאי שבעיקולים ובפניות ושאר מסלולים, האסתיבו-מכות את הקופה בע-נ-ק.

 

אני דברתי על האצות-ובזה הפיאט קופה טורבו לוקחת-זהו.

 

obershad- אנא אל תזלזל -מה זה אם לא היה להם אוויר בצמיגים :?:

תשמע/תראה/הסכט ולמד:

פיאט קופה 20V TURBO, חזקה יותר (בקו ישר -בסדר?)

מ:אסתיבו & אלפא 147GTA-וזה בדוק.

 

בואו נעבור הלאה

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מה להוסיף לתרד הזה בעניין הפיאט קופה כי הכל כבר נאמר אבל רק דבר אחד שהפריע לי.

 

תמיד יש חרושת שמועות בנושא עלויות האחזקה המטורפות של הקופה.אין ספק שזה רכב יקר לאחזקה אבל לא צריך להגזים.

אני החלפתי קלאץ' לפני 3 ימים והחלק עצמו עולה 1400 ש"ח אחרי מע"מ במרכזי(כמובן ללא עבודה) אז לא הבנתי איך הגעתה ל 3500 ש"ח:roll: .

וממש אבל ממש לא צריך להוציא מנוע בשביל להחליף.סה"כ פרוק סטנדרטי של הגיר והרכבתו חזרה בדיוק שעתיים עבודה.

רועי

אני רשמתי את המחיר של החלפת קלאץ. איך הגעתי לזה? כנס לכל מוסך מורשה ותשאל כמה יעלה לך להחליף קלאץ בקופה שלך ותראה שזו ההצעת מחיר שתקבל ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאריני וטארקיני עדיין לומדים לבצע את מה שאתה כותב כאן.....

אני משוכנע שאתה ACE.... אבל קמצוץ של צניעות חסר כאן.

אם אתה מתקשה להבין את הניסוח שלי אני אשמח להסביר לך מה שלא מובן. בקשר "לצניעות", כתוב שהמהירות שנדרשת על מנת לנצל את הקופה היא מעבר ליכולתי כנהג, אם זו לא ענוות רוח אני לא יודע ענוות רוח מהיא.

 

בכל מקרה, אני מעוניין להתנצל בפניך אם אתה מרגיש מאויים ו/או לא ראוי ו/או לא מספק. אני לא רוצה להיות אחראי לחרדת הביצוע של איש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נעבור הלאה

 

בכבוד רב

אילן פ.

רגע!

 

מזה, "נעבור הלאה"???

 

מה עם קופת החיסכון שלי???

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6886 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...