Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום

לאחרונה גיליתי ניזלת מים מהרכב חקרתי וחקרתי וראיתי שזה בא מהצינור שבין הרדיאטור לאיפה שהוא מתחבר ליוניט חום. קניתי צינור באתי להחליף היום, חשכו עיניי פירקתי את הצינור מהרידיאטור הכול בסדר

פירקתי אותי איפה שהוא התחבר ליוניט חום דרך פלאנג' והפלאנג' התפורר לי ביד(מישהו אמר חאפר בלי מים ירוקים??).

 

עכשיו צריך החליף את הפלאנ'ג, מה כדאי? חדש מקורי\תחליפי או משומש מפירוק?

כמה עולה חדש? (כמובן אם אתה יודע איציק :) )

האם צריך להיות אטם בין הפלאנג לאיפה שיושב שם היוניט חום??

כי לא היה אצלי, ואיזה אטם מומלץ??

 

הנה כמה תמונות למי שלא הבין על איזה חלק אני מדבר.

תמונה016.jpg

תמונה017.jpg

תמונה012.jpg

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

אני את שלי החלפתי לפני שבועיים...

 

חלק לא מקורי.. זה כולה חתיכת ברזל..

 

30 שקל ועובד מצוין.

 

האטם הוא התרמוסטט...

פשוט לחבר, להדק ברגים וזה הכל..

פורסם

חדש עולה בסביבות 25 שקלים כולל מע"מ.

 

ביחד עם זאת אני ממליץ להצטייד בגומיה חדשה לטרמוסטט (שקלים בודדים) ואם ממש איכפת לך - תחליף גם את הטרמוסטט על הדרך...

 

חשוב לנקות את שארי החלודה והריקבונות לפני שמניחים את הטרמוסטט במקום וסוגרים עם הפלנג' (פלנג' = מעבר מים). את הברגים להדק בזהירות יתרה ע"מ שלא ישברו...

 

לא לשכוח לבצע ניקוז אויר (בצע חיפוש בפורום) ואולי גם כדאי לשטוף את מערכת הקירור טרם מילוי מים לרדיאטור נקיים וחדשים שמתאימים לרכב (רצוי מקוריים של PSA).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כמה יעלה לי טרמוסטט חדש, אם אתה זוכר?

ואם אני קונה את הגומיה בלבד

לאיזה גומיה התכוונת?

לזאת שנמצאת על הטרמוסטט? ומה העלות שלה?

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

אורן , מה המצב

שמע טרמוסטט חדש עולה כ30 שקל בחדרה .

אני לפני חודש ביררתי בשיא מכללים

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

עידכון קטן:

החלק נקנה היום, הוחלף, נוקזו מים כמו ההסבר של איציק

ועובד טוב בלי נזילות שראיתי עד עכשיו

 

תודה לכולם והמשך שבת שלום

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

×
×
  • תוכן חדש...