Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לא מעט מודעות עם נתונים מצוינים בעשרות אחוזים מתחת למחירון, ועדיין עומדות למכירה חודשים ארוכים.

ברור שזה נובע מהסטיגמה ולהבנתי בגרסה ידנית דווקא נחשבת אמינה ונותנת תמורה טובה.

 

אז מצד אחד החיסכון בקנייה משמעותי, ואפשר ליהנות מרכב שנתון גבוה במחיר ממש נמוך.

מצד שני, שכשהגיע הזמן למכור כנראה שאחטוף את אותה ירידת ערך, אבל לא הייתי רוצה למצוא את עצמי תקוע חודשים עד שאצליח למכור.

 

מה אתם חושבים?
הייתם לוקחים את הסיכון בשביל התמורה הגבוהה במחיר נמוך?
או מעדיפים להימנע מכאב הראש?

 

image.thumb.png.2e569fba86fe642103be80eebe1d27bd.png

פורסם

יש לי הרבה ניסיון עם קליאו קודמות.

אבא שלי חובב את הרכב.

 

דור 3 1.6 אוטומטי. רכב די מבאס וכבד ואיטי. וגם לא חסכוני. אבל אמין ונוח.

דור 4 ידני 0.9 טורבו. אחלה רכב עם מזגן מזעזע.

דור 4 1.2 טורבו גיר רובוטי. צואה של רכב מבחינת אמינות. הגיר מועד לפורענות והמנוע גרוע יותר. שאר המכלולים סתם לא אמינים. זוועה.

דור 5 לא היה לי. נהגתי שבועיים (פעמיים שבוע) על כזו באירופה מושכרת. 1.0 ליטר ידנית. בחיי שזה יופי של רכב. אבל זה היה שכור ולא יודע לגבי האמינות.

היה שלב ששקלתי לקנות.

 

כאן בפורום שמעתי על האמינות של הרכב דברים טובים.

 

לפני 13 דקות, the Batman כתב:

אז מצד אחד החיסכון בקנייה משמעותי, ואפשר ליהנות מרכב שנתון גבוה במחיר ממש נמוך.

מצד שני, שכשהגיע הזמן למכור כנראה שאחטוף את אותה ירידת ערך, אבל לא הייתי רוצה למצוא את עצמי תקוע חודשים עד שאצליח למכור.

 

כאן אתה טועה וחושש לשווא. 

ככל והרכב אמין אז מוניטין מפוקפק וירידת ערך זה יתרון למי שקונה אותו משומש. וה"רווח" בעת הקניה צפוי להיות גדול מה"הפסד" בעת המכירה. כי חולף הזמן והשווי יורד.

 

לגבי ידני אל תדאג. הביקוש מאוד נמוך אבל ההיצע מזערי. יש מי שמחפש ידניות. לא זה מה שמקשה למכור את הרכב וככל שהוא יתיישן זה יתרון כי ברכבים ישנים מחפשים אמינות.

 

בקיצור, אם אין בעיות אמינות זו רכישה טובה מאוד. בהסתייגות אחת. רק ככל ואתה לא מתכנן למכור מהר תוך שנה שנתיים.

 

ככל שהרכב צפוי להיות אצלך יותר זמן ככה תרוויח יותר מהמוניטין המפוקפק בקניה ותפסיד פחות במכירה.

פורסם

רק אבהיר שהעובדה שהיא עומדת שנה בודאי מטרידה.

לבדוק היטב כמו תמיד.

 

ייתכן שעלתה ללוח כשעדיין באחריות.

 

הודעתי הראשונה היתה בהנחה והרכב תקין, מתוחזק ושהמנוע הזה לא רקוב כמו ה 1.2

פורסם

בוא נגיד שצרפתי ועוד ידני לא תורמים להרבה אנשים שיתקשרו למוכר או סוחר במקרה הזה.

או שיש משהו. הייתי מבקש דוח סליקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מתעלק על השרשור 

 

מה דעתכם על הקליאו החדשה עם מנוע TCe אחד ליטר 90 כ"ס שמשודכת לתיבה רציפה CVT.

יצא למישהו לנהוג על השילוב הזה ? מה הדעה על המחיר ? הבנתי שאפשר להוציא גימור טכנו ב 116K

פורסם

היתרון (שקיים לקונה של הרכב כמשומש) של מוניטין מפוקפק ומחיר מתרסק יפגע מאוד במי שקונה מהסוכנות.

 

אני לא יודע איך הגיר שלהם. יש מה לחשוש...

 

רכב לשקול לקנות רק אם מתכננים להחזיק להרבה שנים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...