Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חשד למצבר שעומד לסיים את חייו - דרושה המלצה.


Fix_It_Again_Ton
שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרגע יש לי ברכב מצבר של שנפ 62 או 63 אמפר, מתאריך ייצור 08\03

עד לפני שבועיים הייתי נוסע כל יום לעבודה עם הרכב, לפני כשבועיים הרכב עמד 5 ימים,לאחר 5 ימים אני מנסה להניע,עד עכשיו הוא הניע כמו גדול מכה ראשונה, לקח לו משהו כמו 5 סטארטרים עד שהוא הניע,סטארטרים ארוכים....

הרכב הניע לי , נסעתי איתו כמה ימים,מיום שישי אני בחופש,הרכב עמד 3 ימים , אני בא להניע ושוב פעם הוא לא מניע ישר,רק אחרי כמה סטארטרים,מין תחושה שהסטארטר עובד לאט-כאילו עושה טובה שהוא מסתובב,לקחתי רב מודד ומדדתי לאחר הנעה המתח על המצבר מראה לי 13.8 וולט בלחיצה על הגז,כשאני מכבה,אחרי כמה דקות אני מדדתי והמתח מראה לי 12.4 וולט,האם המצב תקין?

חשוב לציין שאחרי שאני מניע פעם אחת,ההנעה השנייה כבר בציק הוא מניע לי.

האם המצבר לקראת סוף חייו והוא לא מחזיק טעינה לאורך זמן כמו שצריך?

האם שנתיים למצבר של שנפ זה סביר (אצל אבא שלי המצבר החזיק 5 שנים).

איזה מצבר כדאי לקנות? מה הכי כדאי ?

והאם ישנם הבדלים בין 60 אמפר ל 62 אמפר ל 63 אמפר = כולם נכנסים אצלי.

ודבר אחרון,הייתי היום בחנות מפעל של שנפ ,יש להם שם מצברים מקוריים של שנפ ויש להם מצברים עם שם אחר שנראים אותו הדבר כמו השנפ ,רק מפס ייצור שונה של שנפ(מוטבע עליהם שנפ) והם יותר זולים ב 100 ש"ח ויש עליהם חצי שנה אחריות במקום שנה שיש לשנפ המקורי.

בנוסף יש להם שם מצבר גרמני משהו שהוא יותר יקר ב 50 ש"ח משנפ וכתוב עליו 450 אמפר לעומת 350 של השנפ, בקיצור מה עדיף?

תודה לכל העונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתחים שמדדת נשמעים בסדר, למרות שאני לא מומחה בנושא.

בכל מקרה - מה שתיארת קורה לעיתים קרובות ברכבים שיש בהם צרכני זרם סמויים - מה נשאר "דלוק" כאשר אתה מכבה את הרכב? אולי מסך של רדיודיסק עם הרבה תאורה? אולי האזעקה? משהו אוכל קצת יותר מדי זרם ומרוקן לך את המצבר בעמידה, וכדאי למצוא מה זה.

שנתיים זה סביר אבל הוא בהחלט יכול להחזיק יותר.

אני ממליץ על שנפ - אני מרוצה מהם, ולגבי כל הסוגים מומלץ לקנות את הרגיל (לא סתם לשני יש רק חצי שנת אחריות) ולא יודע למה התכוונת במצבר הגרמני (350 אמפר?!?) אבל בכל מקרה שנפ הרגיל הוא אחלה. ההבדל בין 60 ל-63 אמפר לא כזה משנה - תקנה מה שמיועד/מתאים לרכב שלך ושעולה פחות אלא אם כן יש לך צרכני זרם (מאוד) כבדים ברכב.

 

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהרכב כבוי יש רק אזעקה ואימובילייזר=שני לדים מהבהבים, לגבי צרכנים סמויים, אין כאלה ,הרדיו מנותק ,אני לוקח את הפאנל איתי.

אגב, מה עם מצברים כגון טודור וכאלה שנמכרים באייס והום סנטר - הם שווים משהו?

 

המצבר הגרמני הוא אמור להיות בעל זרם הנעה יותר חזק- כתוב עליו 450 אמפר,על השנפ כתוב 350 או 380 אמפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצבר שלך קצת מרוקן

13.8 בהתנעה זה לא כל כך טוב(אלא אם האוטו עמד בשמש והמצבר חם)

ככל שטמפרטורת המצבר עולה -מתח הטעינה יורד

בבוקר כשקריר מתח הטעינה צריך להראות 14+

 

תבדוק מפלס אלקטרוליט ואם חסר תוסיף מים מזוקקים בלבד עד שהם יכסו את הלוחיות אך לא לעבור את קו הסימון

 

בעיקרון שנפ מצברים טובים

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה לבדוק אם מחברי המצבר מהודקים היטב.

אבל האמת היא שבכל מקרה אני ממליץ על החלפה. למצברים האלו יש נטייה ללכת חודשיים אחרי תום האחריות. כאילו יש שם בפנים פצצת זמן מכוונת היטב. בכל פעם שהתלבטתי אם הלך המצבר, גיליתי זאת סופית כשאני תקוע איפהשהו. אז חבל לנסות לגרד עוד חודש, ופשוט כדאי להחליף עכשיו.

במוסך שלי טוענים שיש לשנפ שתי סדרות, כנראה שהכוונה למה שראית בעצמך. הם אמרו לי לא לגעת בזולה יותר.

ולגבי גדלי המצברים - כל כמה שנים משנים קצת את הגדלים. וכל פעם שאני שואל, אומרים לי שהרכב שלי חייב מידה שונה ממה שאמרו פעם קודמת. כמספר הנשאלים כך מספר התשובות.

בשורה התחתונה, גיליתי שלא משנה מה היה ברכב, תמיד הוא הולך אחרי שנתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתח בסדר.זה לא נראה לי הסטארטר-לחבר שלי הייתה לא מזמן אותה בעייה עם האוטו-אחרי תקופה ללא הנעה המצבר פשוט מתרוקן,המתח יורד,ואז הוא צריך טעינה די ארוכה כדי לחזור לעצמו.ההמלצה שלי-כשאתה יודע שלא תנהג ברכב כמה ימים תנתק את הפלוס מהמצבר.זה יעשה פלאים,וזה מניסיון.מקווה שעזרתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצבר הוחלף היום על הבוקר לאחר מדידה של 12.2 וולט בלבד.

לאחר סקר שווקים,נכנסתי לאוטו דיפו וקניתי מצבר 80 אמפר ,של חברת טודור,שנה אחריות ב 400 ש"ח (50% הנחה).

נכנס אצלי ברכב בול = אותו גודל בדיוק כמו השנפ 63A המעאפן שהיה לי.

שנפ אני בחיים לא קונה יותר.

הרכב מניע בנגיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...