Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי לעבוד על עגורן צריח


דובצע

פוסטים מומלצים

IMG_0558.jpeg

 

אז בשעה טובה הגיע טכנאי רציני. עושה פה עבודה יסודית מול כול המנופים שמסביב אני מפסוט גם בגלל הבטיחות אבל גם כי זה מחזיר את האמון באנושות כי כשאתה במקום של עצלנים ועקומים זה הורס גם אותך

ומקום בריא בריא גם לך

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 799
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

אגב הוא אמר שאצלנו זה האתר הכי מסובך שיש להם מבחינת החפיפות

אני חושב בגלל שהבניה פה על צלע הר אז הבניינים יותר קרובים ולכן החפיפות פה יותר משמעותיות

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים אז היום מנוף 1 שלנו התנגש בכבל של מנוף 5 מדניה מהסיבה ששינוי מיקומים באנטי קוליז׳ן (שעשה פה הטכנאי שבוע שעבר) יכול להשפיע לרעה על חפיפות אחרות 

 

ועוד עניין אני יבקש אתר אחר כי אני אוהב פה כמה דברים ו״מסתדר״ עם כמה בעיות אבל את השימחת חיים שלי אני לא מוכר בשום מחיר-היום אני עובד חלק מהזמן עם אתת וחלק מהזמן עם וואן האחראי של הסינים-עם האתת הכול פיקס ועם וואן לא-לבן אדם יש הערות על העבודה שלי אבל הקו האדום הוא שלפעמים ההערות לא נכונות זאת אומרת הוא מחפש אותי מה שניקרא-כמובן ההיסטוריה פה שהוא פיטר את האתת הכי טוב שלו שהיה תענוג לעבוד איתו וגם פיטר 2 מנופאים שעבדו במנוף שלידי מסבירה את הסיפור

אני ילך למקום אחר וימשיך לישמוח ולשמח

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיש אזור חופף בין 2 מנופים או יותר הוא מועד לתאונות-המנוף הגבוה מוריד כבל בשטח הזה והמנוף הנמוך מסתובב ועם הזרוע ״אוסף״ את הכבל הזה

 

זה דבר שקורה. אם זה בעוצמה נמוכה המנוף הנמוך יעצור ויסתובב מהצד השני. אם זה בעוצמה גבוהה אז אני לא יודע עד כמה זה מסוכן אבל זה מסוכן. וגם יכול להרוס את הכבל

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אומר שהטכנאי פיקשש משהו? או לא בהכרח?

יש נוהל מסודר מה סדר הפעולות לביצוע בעת התנגשות (נגיעה ללא נזק)?

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, דובצע כתב:

כשיש אזור חופף בין 2 מנופים או יותר הוא מועד לתאונות-המנוף הגבוה מוריד כבל בשטח הזה והמנוף הנמוך מסתובב ועם הזרוע ״אוסף״ את הכבל הזה

 

זה דבר שקורה. אם זה בעוצמה נמוכה המנוף הנמוך יעצור ויסתובב מהצד השני. אם זה בעוצמה גבוהה אז אני לא יודע עד כמה זה מסוכן אבל זה מסוכן. וגם יכול להרוס את הכבל

 

אה. חששתי כבר מאסון דניה 2 או משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, tinoki כתב:

זה אומר שהטכנאי פיקשש משהו? או לא בהכרח?

יש נוהל מסודר מה סדר הפעולות לביצוע בעת התנגשות (נגיעה ללא נזק)?

היו פה טכנאים לא משו. הוא בכיר וותיק - אני לא טכנאי אבל מההיתרשמות שלי הוא לא עשה עבודה עד הסוף כי בשביל זה הוא היה צריך לעלות על עוד מנופים (או שהיו צריכים להביא עוד טכנאים) ואמר לעצמו נגיע שוב כשמישהו ידווח על בעיה

 

הסיבוך הוא שנגיד המנוף שלי חופף עם 3 מנופים-אז במנוף שלי הם מוגדרים ב3 נקודות. 

עכשיו נלך למנוף מספר אחד מתוכם ונגיד הגדירו אותו מטר יותר קרוב אלי-במציאות הוא מטר רחוק יותר אז הוא לא יתקע בי ואפילו המערכת תעצור אותו מטר רחוק יותר כי למערכת מוגדר שהוא קרוב יותר. 

״וכולם מרוצים״  

אממה בנתיים נוספו מנופים ויש סטיות במיקום ב2 פרמטרים חשובים 1 רחוק/קרוב. 2 ימין/שמאל אז גם אם תיקח 2 מנופים תכוון שיעמדו אחד מול השני והם יהיו מסודרים במיקום———אתה יכול להיסתבך עם המנופים מסביב שעד עכשיו לא ניתקעו ועכשיו ששינית הם כן ניתקעים

 

אם מההתחלה היו עושים עבודה מושלמת אז היה קל להמשיך ככה

במצב עכשיו זה בלאגן מתמשך

 

 

אם אני חושש מפגיעה-נגיד למשל מנוף בא אלי במהירות ואני מבין שהוא לא רואה אותי ואין מערכת אנטי קוליז׳ן שתעצור אותו אני צריך להוריד כבל הכי מהר כדי שכשיתקע הכבל לא ימתח. המצבים מהקל לחמור 1 הכבל שלי באויר בלי מיטען 2 הכבל שלי באויר עם מטען 3 הכבל קשור למיטען שמונח על הריצפה 4 הכבל עם מטען בגובה נמוך ומהפגיעה הוא יכול להתנדנד וליפגוע באנשים או בדברים אחרים שזה מסוכן לאנשים ואו יכול לעשות נזקים

לפני 24 דקות, taranta כתב:

אה. חששתי כבר מאסון דניה 2 או משהו

מה היה באסון?-אני שמעתי על כמה אסונות בכללי אבל לא יודע איזה מהם ניקרא אסון דניה

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שעדיין לא המציאו יחידת בקרה "רב מנופית" ששולטת על כמה מנופים יחד,

לפחות ברמה של התרעה, או אפילו מאפשרת פעולה חופפת בסגנון של רמזור.

כשמנוף אחד יוצא מהשטח החופף השני מקבל אישור להיכנס וכן הלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, דובצע כתב:

מה היה באסון?-אני שמעתי על כמה אסונות בכללי אבל לא יודע איזה מהם ניקרא אסון דניה

 

https://he.wikipedia.org/wiki/קריסת_חניון_הברזל

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, BoazB11 כתב:

מעניין שעדיין לא המציאו יחידת בקרה "רב מנופית" ששולטת על כמה מנופים יחד,

לפחות ברמה של התרעה, או אפילו מאפשרת פעולה חופפת בסגנון של רמזור.

כשמנוף אחד יוצא מהשטח החופף השני מקבל אישור להיכנס וכן הלאה.

זה האנטי קוליז׳ן. יש אנטנת רדיו והמנופים ״מדברים״ בינהם אבל להגדיר זה הסיפור

 

נגיד התחיל באתר עבודה עם 2 מנופים והגיע טכנאי עשה שהם לא מתנגשים אבל את המיקומים קצת זייף

אחר כך הגיע מנוף שלישי אז שינו את הבערך שגם הוא לא יתנגש 

אחר כך הגיע מנוף רביעי ואחר כך הורידו את מנוף 1 ואחר כך הוסיפו את מנוף חמש……

הבערך בסוף מזמבר את כולם

כי כשמישהו יתנגש ותגיע ותסדר אותו מול מי שהיתנגש פגעת בכול השאר והמיקום שיוגדר הוא טעות על טעות ואתה כבר לא מוצא ידיים ורגלים זה הסיפור פה

לפני שעתיים, ArikB כתב:

זה לא קשור למנופים-זה המהנדס-אבל זה אותה דונה

אתה מזכיר לי סיפור ליפני המנוף עבדתי שיפוצים עם קבלן חסיד בבית שמש הוא עשה הכנה לניברשת לבית כנסת ששוקלת המון=חור בתיקרה-הלחים איקס מברזל והלחים אליו את המוט ברזל שעליו יבריגו את הניברשת -יענו כמו רגל של מאוורר הפוכה-היו לי ספקות קשים אך הניברשת לא תיקרוס 😂ואז הבן אדם אומר לי אתה יודע איזה מהנדס חתם לי על העבודה?ההוא שבנה את וורסאי (האולם חתונה שקרס) אני אומר לו אתה בטח מסתלבט הוא אומר לי לא המהנדס חזר לעבוד חופשי

הבנת את זה מר ברוך

 

עריכה אחרונה על ידי דובצע
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הגיע טכנאי מאדר עגורנים-שזה החברה של האנטי קוליז׳ן ועלה על מנוף 2 + טכנאי שהיה בוידאו ועשו הגדרות-יצא שאצלנו הכול מכוון והבעיה בהגדרות במנוף החדש של דניה. אמרו לי לנסות לגעת בו לאט ואכן נגעתי 😅אז הם אמרו הם יגיעו כמה טכנאים ויהרגו במרכאות את הבעיה

 

הגיע גם טכנאי של ר א שזה החברה של מנופי ג׳אסו בארץ. עבר לי על כול המנוף שימן כבל ואמר שהכול בסדר (הרגשה הרבה יותר טובה) ישלח לי חשמלאי לסדר את הוישרים שלי שלא עובדים -עוד מעט חורף-

 

בגזרת העבודה סבבה. הקצב עולה כי מתחילים קומות וצריך להיזהר לא ליפגוע באנשים ופיגומים(שזה העדיפות הראשונה) ובכלל לא ליפגוע בקירות 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.9.2024 בשעה 16:09, דובצע כתב:

אבל להגדיר זה הסיפור

😂

המוטיב הישראלי זהה, בהייטק/תעשייה/ממשלה/בתי ספר - לא רוצים/מוכנים לעשות עבודה טובה ויסודית פעם אחת, אז מנסים פעמיים "בערך יהיה בסדר" ובפעם השלישית מעסיקים את כל טכנאי העולם ואשתו בעלות משולשת...

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, hans כתב:

המוטיב הישראלי זהה, בהייטק/תעשייה/ממשלה/בתי ספר - לא רוצים/מוכנים לעשות עבודה טובה ויסודית פעם אחת, אז מנסים פעמיים "בערך יהיה בסדר" ובפעם השלישית מעסיקים את כל טכנאי העולם ואשתו בעלות משולשת...

אתה צודק הביאו מכונאים שעשו טעויות. אבל יש קאץ׳

מנוף 7 של דניה שהקימו לא מזמן הוא התברר כשורש הבעיה הם כיוונו אותו לא טוב ולמכונאים שלנו של אדר מנופים הם אמרו שאצלהם הכול מכוון ואין בעיות-עצלנים רוצים שקט תעשייתי

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...