Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

Screenshot_2024-05-05-00-02-00-593_org.mozilla.firefox.thumb.jpg.0ee7d91eeb1a60e37504a594edd35558.jpgScreenshot_2024-05-04-23-59-29-529_org.mozilla.firefox.thumb.jpg.a45a35dd1eefb07a75606b3233c65966.jpgהיי,

רוצה להחליף פילטר למזגן מאזדה 3 , יש חלפים לא מקוריים המקוריים עולים הרבה יותר.

האם החליפי טוב? יש ריח שהמזגן עובד חלש האם אפשר לנקות עוד מכלולים ולשים במוסך (לשלם יותר ולקבל יותר) או שרוב הסיכויים שהבעיה בפילטר הישן ?

עריכה אחרונה על ידי יונתן652
הוספת תמונות
פורסם

מסנני מזגן חלופיים זולים הם הימור די בטוח לאיכות נמוכה. אמנם שום נזק לא יגרם לרכב אבל יכולת הסינון וניטרול הריחות ירודה. איך לזהות אותם  - בדרך כלל הם יהיו  MADE IN ROC /MADE IN CHINA.

מצד שני מסנני מזגן מקוריים אמנם איכותיים אבל יקרים. ההמלצה שלי לבחור תחליפי במחיר ביניים אבל מיצרן אירופאי/יפאני איכותי. יש הרבה אפשרויות

ראה למשל כאן :

https://cars245.com/en/catalog/car-mazda.5063.17671/4166.filters/4188.cabin-air-filter/

 

הבא בחשבון שריח לא טוב יכול גם לנבוע לא רק ממסנן ישן/גרוע אלא מהצטברות בקטריות בתעלות המיזוג. גם לזה יש פתרון של ספריי יייעודי. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

.

לפני 58 דקות, orankohn כתב:

מסנני מזגן חלופיים זולים הם הימור די בטוח לאיכות נמוכה. אמנם שום נזק לא יגרם לרכב אבל יכולת הסינון וניטרול הריחות ירודה. איך לזהות אותם  - בדרך כלל הם יהיו  MADE IN ROC /MADE IN CHINA.

מצד שני מסנני מזגן מקוריים אמנם איכותיים אבל יקרים. ההמלצה שלי לבחור תחליפי במחיר ביניים אבל מיצרן אירופאי/יפאני איכותי. יש הרבה אפשרויות

ראה למשל כאן :

https://cars245.com/en/catalog/car-mazda.5063.17671/4166.filters/4188.cabin-air-filter/

 

הבא בחשבון שריח לא טוב יכול גם לנבוע לא רק ממסנן ישן/גרוע אלא מהצטברות בקטריות בתעלות המיזוג. גם לזה יש פתרון של ספריי יייעודי. 

מגיע עד לבית או לקיוסקים ליד? הזמנת באתר הזה?

הספריי יעודי זה רק אצל המזגנאי זה מסובך לשים?

עריכה אחרונה על ידי יונתן652
פורסם

הזמנתי , כמו רבים וטובים בפורום הזה מהאתר הזה. מגיע בחבילה לסניף דואר קרוב. עשוי/עלול לקחת עד חודש. 
לגבי הספריי- אפשר לשים לבד. 

דוגמא , ראה כאן :

https://www.marmos.co.il/items/4891596-תרסיס-חיטוי-למזגן-רכב-QUICK-FRESH-מסיר-ריחות-אנטיבקטריאלי-100-מ-ל-WURTH-וירט-גרמניה-W-rth?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw3NyxBhBmEiwAyofDYQgZpP5upKRagTuAgjoAsgBHrPo0MpPOcf32N9ULfygehveUuIH89hoCXvIQAvD_BwE

פורסם (נערך)

לדעתי תחפש את המק"ט שמתאים לך וחפש באוטוסטור של חברת MAHLE [תכנס לאחד מהמוצרים ויש לך קישור לקטלוג] או בSOLO מחזיקים MANN [ע"פ מספר רכב. תבדוק שזה באמת מתאים]. מחירים בדר"כ סבירים. אני מניח שעם המשלוח מחו"ל האתרים הנ"ל יהיו זולים יותר.

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם

טוב חברים נראה טוב מאוד, אני רק צריך לקנות בארץ את הדברים ולהבין איפה המכלול של זה כי זה שונה בחלק מהרכבים לי יש 3 ACTIVE 2008 ומראים בחלק מהאתרים שזה בנוסע ליד הנהג או מאחור בנוסעים וחלק במכסה מנוע .

תודה על הכל

×
×
  • תוכן חדש...