Jump to content

יונתן652

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יונתן652

  1. אחי אתה צריך לנקות פילטר למזגן בבית כל חצי שנה יש מקומות שממליצים כל חודש בגלל שימוש בכל השנה, אז תחשובשהרכב שלך סובב זיהום אוויר גבוה מאוד של הרבה רכבים, המוסכניק שלי לא עושה את זה ואבאנשלי כועס עליו עכשיו חחחחח
  2. מתברר שיש לי 2009 גם 😅
  3. טוב חברים נראה טוב מאוד, אני רק צריך לקנות בארץ את הדברים ולהבין איפה המכלול של זה כי זה שונה בחלק מהרכבים לי יש 3 ACTIVE 2008 ומראים בחלק מהאתרים שזה בנוסע ליד הנהג או מאחור בנוסעים וחלק במכסה מנוע . תודה על הכל
  4. . מגיע עד לבית או לקיוסקים ליד? הזמנת באתר הזה? הספריי יעודי זה רק אצל המזגנאי זה מסובך לשים?
  5. היי, רוצה להחליף פילטר למזגן מאזדה 3 , יש חלפים לא מקוריים המקוריים עולים הרבה יותר. האם החליפי טוב? יש ריח שהמזגן עובד חלש האם אפשר לנקות עוד מכלולים ולשים במוסך (לשלם יותר ולקבל יותר) או שרוב הסיכויים שהבעיה בפילטר הישן ?
×
×
  • תוכן חדש...