Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הונדה סיויק, באזור המרכז.

מנוע "סוחב" לא רע בכלל, אבל אוכל הרבה שמן, במיוחד בנסיעות במהירות גבוהה ובעליות (רואים הרבה עשן מהאגזוז).

יום טוב לכולכם.

פורסם

ממליץ גם על מוסך "גחלת" ברחוב פלוטקין 3 ראשון לציון.

 

טלפון - 03-9692085.

 

בעל המוסך שמו אבי וייס, אפשר רק לבוא ולהתרשם מכמות הגביעים שיש לו שם על המדף מכל מירוצי

הENDURO שזכה בהם.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

"חץ מנועים" בחולון מרכיבים מנועים מיבוא במחירים סבירים - כדאי לבדוק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
"חץ מנועים" בחולון מרכיבים מנועים מיבוא במחירים סבירים - כדאי לבדוק.

האם כדאי לשפץ או להחליף מנוע? מה דעתכם? מצד אחד, המנוע אוכל הרבה שמן כמו שכתבתי. במיוחד רואים המון עשן מהאגזוז במהירות גבוהה ובעליות - חבל"ז... מצד שני, המנוע לא מתחמם או התחמם בעבר, ובכביש מישורי המנוע סוחב מעולה... מה דעתכם?

פורסם
האם כדאי לשפץ או להחליף מנוע? מה דעתכם? מצד אחד, המנוע אוכל הרבה שמן כמו שכתבתי. במיוחד רואים המון עשן מהאגזוז במהירות גבוהה ובעליות - חבל"ז... מצד שני, המנוע לא מתחמם או התחמם בעבר, ובכביש מישורי המנוע סוחב מעולה... מה דעתכם?

מנוע זה לא גרביים , מנועים מחליפים כאשר נסדק הבלוק , במקרה שלך ,מקסימום עושים אוברול.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
מתיי עשית טיפול גדול לאחרונה? כמה ק"מ הרכב גמע? כמה שמן זה הרבה שמן?
הרבה שמן זה ליטר וקצת ל-1000 ק"מ. הקילומטרא'ז של הרכב עומד על 225,000 ק"מ, עשיתי טיפולים רגילים של החלפת שמנים ופילטרים בזמן בשמתיים האחרונות. שמו שאמרתי, מנוע שורף המון שמן בעליות ובמהירויות גבוהות. בכביש מישורי הוא סוחב מצויין, מנוע שקט מאוד ולא מרעיש, אין סימנים של ערבוב בין שמן למים. מה דעתכם?
פורסם
באיזה סוג שמן אתה משתמש ובאיזו צמיגות?

זה כבר לא משנה איש, ניסיתי כל מיני סוגי שמנים בכל מיני צמיגויות. הבעיה רק הולכת ומחריפה.

פורסם

ניסית להחליף שמן ופילטר שמן ולשים שמן בצמיגות 15W40 או 20W50 של חברה מוכרת ואיכותית ?

 

לפי דבריך, הרכב מעשן במהירויות גבוהות וצורך שמן מעל הסביר,זה לא אומר שצריך להחליף מנוע.

 

באיזו צמיגות אתה משתמש כעת ואיזה סוג של שמן?

פורסם
ניסית להחליף שמן ופילטר שמן ולשים שמן בצמיגות 15W40 או 20W50 של חברה מוכרת ואיכותית ?

 

לפי דבריך, הרכב מעשן במהירויות גבוהות וצורך שמן מעל הסביר,זה לא אומר שצריך להחליף מנוע.

 

באיזו צמיגות אתה משתמש כעת ואיזה סוג של שמן?

20-50 של PRESTONE.

אבל גם בשמנים אחרים הבעיה הייתה קיימת. הבעייה היא בגומיות שסתומים או ברנינגים, השאלה היא האם שווה להשקיע באוברול למנוע או להחליף מנוע קומפלט.

פורסם

הבנתי.

 

אני אישית אם הייתי במצבך, הייתי ממשיך לנסוע עם האוטו כמו שהוא,כי סה"כ אוכל שמן,מעבר לזה הכל בסדר - חבל לזרוק כסף סתאם. זה לא שהמנוע מתחמם או שאתה נתקע איתו או שהוא לא סוחב טוב,הוא לא עושה לך בעיות,רק אוכל שמן SO WHAT.

 

אך אם ברצונך כן להשקיע אז עדיף להישאר עם המנוע שלך ולעשות אוברול כללי. ולהביא אותו למצב הכי טוב שאפשר, כלומר לא אוברול חאפר אלה מישהו מקצועי ביותר בעל ניסיון.

להביא מנוע אחר בלי לדעת מה הוא באמת עבר זה לקנות חתול בשק .

פורסם

בהרבה מקרים עלות החלפת מנוע משומש מיבוא זול וכדאי יותר משפוץ מנוע.

מוסכי הרכב מקושרים אל יבואני מנועים כאלו ותוכל לקבל מהם הערכות מחיר וכו'.

בחר מאלו שהומלצו לך פה ופנה אליהם.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שלום.

 

 

לדעתי יתכן שכול הבעיה נובעת מבעיה מהגומיות מובלי השסטומים ואין צורך למהר ולהסיק מסכנות.

אני מציעה לך ליצור איתי קשר בפרטי ואולי נוכל לעזור לך.

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...