Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקראת קניית רכב קיבלתי תוצאות בדיקת קומפיוטסט שנעשתה לפני כחודש עבור הרכב שאני מתכוון לרכוש.

 

בבדיקה רשום:

 

מנוע (לא תקין) : בלוק מנוע = תצרוכת שמן מהצילינדרים

תיבת הילוכים (לא תקין) :  תיבת הילוכים אוטומטית = נקישות יתר

מערכת בלמים (לא תקין) : בלמים קדמיים = בדוק \ תקן צלחות דיסקים קדמיים

 

הרכב עשה עד עכשיו 138 אלף קילומטר

 

1)מה משמעות תוצאות הבדיקה, האם יש תקלה חמורה בממצאים ?

2)האם 138 אלף קילומטר לרכב משנת 2019 הם המון או שזה סביר (הרכב הוא מהשכרה)

 

תודה

 

פורסם

138 אלף זה הרבה מעל הממוצע, בטח כשמדובר ברכב מהשכרה שהשחיקה גבוהה מהרגיל.

מנוע ותיבת הילוכים לא תקינים, אישית הייתי מתקדם לרכב אחר. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלושת הנקודות זה פחות או יותר כסת"ח.  שלא תוכל לתבוע אותם אם כן יהיה משהו.

 

בכל מקרה :

- צריכת שמן לא תוכל ממש לבדוק עד שהרכב יהיה אצלך - אלא אם אתה רואה עשן לבן סמיך יוצא מהמפלט - ועל זה אני מניח אפילו מכון הבדיקה היה עולה.

- "נקישות יתר" בתיבת הילוכים - לך למוסך המתמחה ברכב עם הרכב שיבדוק.  אני בספק שיש משהו.

- בלמים - לך למוסך כל שהוא שיעיף מבט.

 

אתה רוכש מסוחר (וטרייד אין זה סוחר) או מאדם פרטי?  מי הזמין את הבדיקה?  אם המזמין הוא הסוחר - ממש אין מה להתייחס אליה.  אם המזמין הוא מי שחשב לרכוש את הרכב והתחרט - אז *אולי* היא סבירה.  בכל מקרה - תצטרך לקחת לבדיקה משלך.

 

בפני עצמו, מהק'מ היחסית גבוה לא הייתי מתרגש - כל עוד זה משוקלל היטב במחיר, ובדיקה שאתה הזמנת יצאה סבירה.

פורסם

למה לקנות רכב עם נתונים כאלו?

יש הרבה 3 פרטיות ביד 2 - יד ראשונה או אפס קילומטר במקור.

בשרשור אחר רשמו לך להרחק ממגרשי רכב..

לא מדובר ברכב נדיר שבשבילו אתה צריך להתפשר..

מחלות הדגם מוכרות : מותחן רצועת אביזרים הידראולית בעלת אורך חיים קצר שגורמת לרעשים לאחר שהשמן של הבוכנה פורץ החוצה. משולשים ותושבות בולמים שמשמעים רעשים. ותושבות מנוע/גיר שגורמים לנקישות בשילוב הילוכים (במיוחד הילוך אחורי ובהאטה לפני עצירה).

שאלת גם על רעש בהתנעה קרה - תקין לחלוטין. 

מציע לך לחזור ליד 2 ולבחור רכב פרטי עם היסטורית טיפולים מתועדת כראוי.

  • רעיון טוב! 2

Mazda CX5

Škoda FABIA

×
×
  • תוכן חדש...