Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב 5 מקומות עם אופציה נורמלית ל 6-7.

תקציב 30K.

קיבלתי הצעה לורסו 2010 עם 250,000 ק"מ או פיקאסו עם 140,000 ק"מ.

נוסע כ 30,000 ק"מ בשנה, בעיקר נסיעות עירוניות ובסופי שבוע נסיעות בינעירוניות.

מעוניין בראש שקט מבחינת טיפולים, וכמובן תחזוקה זולה וחסכוני בדלק, ובנוסף, הג'וק שלי - אני צריך רכב טוב בהאצות ביניים.....

מצידי להשתמש ברכב עד הטוטאלוס.

אשמח לשמוע מהמבינים בעם על הרכבים הנ"ל, או שיש לכם הצעה אחרת לתת לי?

תודה רבה

פורסם

הי
בסכום שאתה רוצה להשקיע ולקבל
"

עוניין בראש שקט מבחינת טיפולים, וכמובן תחזוקה זולה וחסכוני בדלק, ובנוסף, הג'וק שלי - אני צריך רכב טוב בהאצות ביניים.....

מצידי להשתמש ברכב עד הטוטאלוס."

לדעתי אין חיה כזו,
אתה צריך יותר מלהכפיל את התקציב שלך.

פורסם
לפני 57 דקות, llaavvii כתב:

הי
בסכום שאתה רוצה להשקיע ולקבל
"

עוניין בראש שקט מבחינת טיפולים, וכמובן תחזוקה זולה וחסכוני בדלק, ובנוסף, הג'וק שלי - אני צריך רכב טוב בהאצות ביניים.....

מצידי להשתמש ברכב עד הטוטאלוס."

לדעתי אין חיה כזו,
אתה צריך יותר מלהכפיל את התקציב שלך.

לא הובנתי נכון.

אני מדבר על השוואה בין 2 הרכבים האלה מתוך מבט של "מה התחזוקה יותר זולה?" "מה יותר חסכוני ולמי יש יותר מנוע זריז.

תודה

פורסם

אהלן,

 

נהגתי 5 שנים בשתי פיקאסו (בליסינג. אחת שלוש שנים ואחת שנתיים. אחת 2000 סמק ואחת 1.6 טורבו).

יש לרכב יתרונות רבים על פני ורסו, מכמה וכמה בחינות. אך לפי ניסיוני האישי שקט נפשי ואמינות הם בהחלט לא הצד החזק שלו...

(מכיוון שזה היה ליסינג, ומכיוון שהיא בילתה ככ הרבה במוסך - נהגתי כמעט על כל רכבי הסגמנט האחרים שהיו לחברה. כל פעם החליפו לי לרכב אחר...)

בהצלחה

  • אהבתי 1
פורסם

גם לוורסו בקלומטרג' הזה יש עלויות אחזקה, 

ונניח שהמנוע בסדר רכב זה לא רק מנוע יש לא מעט חלפים שמתבלים, משולשים, ציריות חלקי הגה וכו'
המנוע של הסיטרואן הרבה יותר זריז אבל התחזוקה השוטפת צריכה להיות הרבה יותר קפדנית וכן יהיו לך (כנראה) תקלות מידי פעם.

אז הערכה שלי תחזוקה זולה כנראה לא תראה בשני אלו הספציפיים שרשמת.

פורסם

כאחד שמחזיק גם סיטרואן כזאת, וגם טויוטה מזדקנת, אני יכול לומר שבפיקאסו תקבל המון יתרונות לעומת הורסו, אבל אם חשוב לך ראש שקט ואחזקה זולה אז לך על הורסו ללא ספק, למרות שברכב ישן יש הרבה בלאי, אבל מדובר בבלאי ברזלים ולא חלקים חכמים, מה שאומר עלויות זולות יותר, ובד"כ טווח זמן ארוך מאז שאתה מבחין בבלאי עד שזה מגיע למצב משבית.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...