Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השמן הנ"ל יתאים - מאזדה 3 2010 1.6 ?

 

יש למישהו ניסיון עם השמן הזה / היצרן הזה?

 

פעם אחרונה שהחלפתי במורשה שמו לי דלקול 5W/30 A5

 

תודה!

 

 

פורסם

לא מכיר את השמן שציינת, אבל הקסטרול a5 יחסית נפוץ לשימוש לבעלי מאזדות

https://www.autostore.co.il/product/שמן-castrol-magnatec-5w30-a1-5l-html/

לא בטוח שאתה צריך 5 ליטר, יכול להיות שגם 4 מספיק והוא עולה 135 מה שמקטין את הפער לטובת הקסטרול. 

אישית הייתי קונה את הקסטרול. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

1. השמן הזה בסדר. יצא לי להשתמש בו למנוע 2 ליטר מאותה סדרה כמו שלך.

2. אתה אכן לא צריך 5 ליטר, 4 יספיקו (יש אותו באריזה של 4 ליטר בפחות מ-100₪).

  • מעניין 1
פורסם

תודה!

 

הסיבה שאני רוצה לקנות 5 ולא 4, זה כדי שישאר לי שמן למילוי אם צריך, ואני רואה שצריך

המדיד מראה שהשמן בקו התחתון, שזה די מוזר, כי עשיתי החלפת שמן באוגוסט האחרון כולל פילטר

אני לא רואה סימנים של נזילת שמן מתחת לרכב, אז האופציה שנשארה היא שהרכב אוכל שמן, שזה לא טוב...

 

 

פורסם

אם מאוגוסט המדיד ירד ממקסימום למינימום, המצב לא נורא. כמובן שיותר כיף כשהוא נשאר באותו המפלס לאורך שנה שלמה, אבל ליטר לכמה חודשים (בהנחה ונסעת מרחק סביר בתקופה הזו), זה ממש לא סוף העולם. זו גם לא כמות שתראה סימנים מתחת לרכב. יש לך הזעות מסביב למנוע? אולי באזור מכסה השסתומים?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

נסעתי מאוגוסט ועד עכשיו 6000 ק"מ

 

לא ראיתי הזעות מסביב למנוע, וגם לא באיזור מכסה השסתומים.

אבל זה מוזר, כי ברכב הקודם שלי - מאזדה לאנטיס לא היתה תופעה כזאת

בדרך כלל השמן היה נשאר תמיד במקסימום עד החלפת השמן הבאה.

 

נראה לי שעדיף להוסיף עכשיו עוד שמן מאשר לחכות חצי שנה לטיפול הבא... עד אז כבר כנראה לא ישאר שמן

פורסם

אה, ללא ספק להוסיף ולא לחכות. אני רק אומר שטכנית, צריכת שמן של עד ליטר ל-1000 ק"מ (ואתה רחוק משם) נחשבת ל-"עזוב אותך, פשוט תשלים שמן ותמשיך לנסוע, הכל טוב". יש יצרניות שמבחינתן זה מצב תקין לחלוטין גם ברכב חדש (רנו, יכול להביא צילום מספר נהג).

 

מיקום נוסף שהשמן יכול ללכת אליו זה הפלאגים (אם כן, אז התיקון זה החלפת אטם מכסה שסתומים, פרוצדורה לא יקרה).

 

כמובן שיכול גם להיות שהוא נכנס לתוך המנוע דרך הבוכנות ונשרף. קשה לבחון את העניין כשהרכב מולך, ועל אחת כמה וכמה דרך האינטרנט :)

פורסם (נערך)

לא שמעתי על התוספת RC, אבל בכל הקשור ל-API, אתה צריך שהאות אחרי S תהיה זהה או תבוא אחרי האות שנדרשת עבור המנוע שלך.

 

אז אם נדרש אצלך API SM, אתה יכול להשתמש ב-SM, SN, SP וכו'. אני מנחש ש-RC זה תת-סטנדרט של SP - אולי לא מתאים למנועים שדורשים משהו אחר מ-SP, אבל להערכתי, עבור המנוע שלך יהיה בסדר גמור.

 

עריכה 2: RC זה חסכון במשאבים: https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/eolcs-categories-and-classifications/oil-categories#tab-gasoline. לא חושב שזה משפיע על התאמה למנוע שלך.

עריכה אחרונה על ידי chrono
תקן API SO לא קיים, כפי שחשדתי
  • אהבתי 1
פורסם

השמן הזה אני משתמש בו יותר מ 20 שנה במגוון רכבים והוא בסדר גמור.

לא מוצא סיבה להשקיע יותר ויש לו חוות דעת טובות משיטוט שעשיתי באינטרנט.

יש לו את כל התקנים שאני צריך והוא מוגדר כסינטטי מלא אבל לדעתי הוא חצי סינטטי.

השמן מיוצר בדרום קוריאה.

לדעתי הוא טוב יותר מכל השמנים תוצרת הארץ.

 

אני מזמין מאוטו סנטר כמות שמאפשרת משלוח חינם.

 

שמן לתיבת הילוכים אני שם רק מקורי.

פורסם
לפני 5 שעות, levy כתב:

השמן הזה אני משתמש בו יותר מ 20 שנה במגוון רכבים והוא בסדר גמור.

לא מוצא סיבה להשקיע יותר ויש לו חוות דעת טובות משיטוט שעשיתי באינטרנט.

יש לו את כל התקנים שאני צריך והוא מוגדר כסינטטי מלא אבל לדעתי הוא חצי סינטטי.

השמן מיוצר בדרום קוריאה.

לדעתי הוא טוב יותר מכל השמנים תוצרת הארץ.

 

אני מזמין מאוטו סנטר כמות שמאפשרת משלוח חינם.

 

שמן לתיבת הילוכים אני שם רק מקורי.

אתה מתכוון ל-KIXX ?
 

×
×
  • תוכן חדש...