Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

וויליס - ששימש מהמשטרה עד המכבסה. רק לא ברור לינפשרבמספר הרישוי המוזר (4 ספרות?) והשלט של גרמניה המזרחית (DDR).

 

ובעניין מספרים - במדינות אירופיות רבות רכבי אספנות נושאים לוחיות רישוי בצבעים המקוריים שהיו כאשר עלו לכביש. אולי הגיע הזמן להחזיר את הכתום לרכבים עד שנות ה-70?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, sperial כתב:

רק לא ברור לי פשר מספר הרישוי המוזר (4 ספרות?)

 

הלוחית הייתה 5 ספרות, 02290.

 

בסביבות שנת 2000 (אם או בלי קשר לבאג 2000) קרה איזה שינוי במערכת המספרים, וכל האפסים "המקדימים", אלה שבתחילת המספר-  הושמטו, וכך יצא "שנולדו" לוחיות בנות 4, 3, ויש גם אחת עם שתי ספרות (טנדר פורד שמספרו 50 שהיה עומד ברמת השרון).

 

הרכבים שקיבלו "אפסים" בתחילת לוחיות הזיהוי היו מסחריים בלבד. לא תמצא מכוניות פרטיות עם לוחיות זיהוי כאלה. 

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 1
  • מעניין 6

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
בתאריך 19.8.2025 בשעה 10:54, eladns כתב:

image.png.8db7747c35d9e44e7c4953a23a53cbdb.pngimage.png.5ee46059926209a4f649a932d2b9e80b.pngimage.png.ac75a0dc9830fd581800adee98ce3a7c.png

MG F! שיואו זה כל כך נדיר לראות את הרכב הזה היום...

וזה בהתחשב לעובדה שזה בכלל היה אחד מהפרסים של תוכנית המנויים של מפעל הפיס אי שם ב-1998...

23-7.thumb.jpg.cb75f2ef4a0c80c94d841b2d4930dbe7.jpg

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

פורסם
לפני כשעה, yo-av-minus כתב:

רכב הליסינג הראשון שלי, אלו שלפניו היו רכוש החברה או רכבים בשכירות, היו ימים.

גם אצלי, בשנת 2001 קיבלתי כזו בצבע זהב

פורסם
לפני שעתיים, yohai71 כתב:

לחלקכם (רובכם?) זה כנראה לא רכב מיוחד למרות גילו: 

אלא שמדובר בגרסת יבואן מקביל:

:-)

הדגם Ⅎ ƐᘔƐ ɐpzɐɯ היה הרבה יותר מוצלח

 

  • מצחיק 7
  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 3 שעות, yohai71 כתב:

לחלקכם (רובכם?) זה כנראה לא רכב מיוחד למרות גילו: 

20250820_175037.thumb.jpg.dbb36e648f96a90a669a93b0d70b711d.jpg

 

20250820_175024.thumb.jpg.98fd08912f5d58ac8d639509f883952b.jpg

 

אלא שמדובר בגרסת יבואן מקביל:

20250820_175053.thumb.jpg.a3450cf375f59a18057d38885c3153e7.jpg

:-)

מייבוא מקביל מאיפה? אוסטרליה the land down under?

  • מצחיק 2

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

פורסם
לפני 19 שעות, נתנאל - Net כתב:

MG F! שיואו זה כל כך נדיר לראות את הרכב הזה היום...

וזה בהתחשב לעובדה שזה בכלל היה אחד מהפרסים של תוכנית המנויים של מפעל הפיס אי שם ב-1998...

23-7.thumb.jpg.cb75f2ef4a0c80c94d841b2d4930dbe7.jpg

היו מפוזרות בקניונים ברחבי הארץ ליד דוכני פיס גדולים. בלי גדר או מחסום,פשוט מונחות להן באמצע הקניון.

היו ימים...

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...