Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרגל נסיעה:

פז'ו 405, 1.6 ידנית.

מודל 90', יד רביעית, 199K ק"מ.

טסט לשנה

חלונות חשמל קדמיים, הגה כוח, מזגן מקפיא.

מצב מכני טוב (מטופלת בליטל, טיימינג לפני כ-1,000 ק"מ, פלגים לפני 4,000, יחד עם כיסוי למפלג עקב עמידה ממושכת בגשם חזק - מחלה ידועה של 405), צמיגים חדשים, קוני צהובים.

הכל עובד (לוח מחוונים, חלונות חשמל, אורות, מאותתים, מפשיר אדים, תאורת פנים וכו').

דורש תיקון:

- דלת ימנית אחורית נעולה תמידית

- משאבת שפריצרים לא עובדת

- שתי נקודות חלודה בשלבים מוקדמים על הגג

 

להתניע ולנסוע, אמינה מאוד.

 

7,000 ש"ח - אולי גמיש.

עם המכונית ימסר סט קפיצי הנמכה 35 מ"מ של אייבאך ל-405, חדשים בקופסא, לא הותקנו מעולם.

 

בנוסף - סט חישוקי 15 שירד מ-306S16. נראים מצוין. על אחד יש שריטה, לא משהו קטסטרופלי בכלל. המחיר בקרשים - 700 ש"ח, ועקב כך לא ניתן למיקוח.

 

 

 

עדכון:

במסגרת הטסט טופלו גם הבלמים (אחוריים).

 

המחיר צלל, ועומד על 4,500 ש"ח.

 

עקב חוסר התעניינות בחישוקים, הנ"ל ימסרו עם המכונית ללא תוספת תשלום.

 

ז'תומרת: 405 + חישוקים של S16 + קפיצי הנמכה של אייבאך = 4,500 ש"ח.

ברינג און דה סבבה

×
×
  • תוכן חדש...