Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מנסה לשוחח עם הפוגע. מסביר לו בנחמדות את המצב ושאין לכם רצון או עודף כסף להחליף רכב. יכול להיות שבמסגרת השיקולים שלו הוא יסכים לשלם על תיקון ללא מוערבות שמאי וביטוח כדי להימנע מתשלום השתתפות עצמית, שאולי היא אינה נמוכה אצלו, ופרמיה גבוהה יותר בשנים הקרובות.

גם אם הוא יסכים לשלם חלק מעלות התיקון, זה אולי לא צודק אבל בהתחשב בחלופה יכול להיות שאם הפער לא משמעותי, מבחינתכם זה יהיה המעשה החכם. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

2pac, עייפתי.

נתת עצה גרועה, והיה חשוב לי למנוע מפות"ש מללכת לפיה. אתה מוזמן להמשיך לחשוב אחרת. שום בית משפט לא יפסוק פיצוי שגבוה משווי הרכב.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם (נערך)
בתאריך 8.2.2023 בשעה 01:16, 2pac כתב:

לפות"ש חשוב שהרכב לא יורד מהכביש לכן זו עצה מעולה. אתה אומר שבבימ"ש הוא יפסיד כלומר לא יקבל גרוש- על מה אתה מסתמך?

חשוב לי לא לצאת עם לשון בחוץ 

הרכב עם מנוע פצצה סוחב בעליות כמו גיבור מזגן חדש  וילונות גגון רכב עבודה על מלא  רק החלק האחורי ניזוק  לתקן  זה יעלה בסביבות 4k

טיפה החכמתי ובכן ללוח לוי יצחק אין אפילו המחירון על הרכב וביד 2 מופיע 3100 

לתקן את הרכב זה לשים עליו 4000 לפחות 

עכשיו אני רק שואל :הרי עם 3000 אין מה לקנות בשוק הרכב של היום ואם נדווח שהנזק היה 4000 הביטוח ידרוש הורדה מהכביש .... מה נשאר לתבוע מהם 1500 שח? איך עוקפים את המחסום 

אז אני מבין ממה שהאנשים החכמים כאן כתבו שלא נעים אבל כן נקבל או 1500 שח לתיקון או 3100 (ליתר דיוק 2790 הפחתת הגרט )וזהו עצוב

אם למישהו יש חידוש עבורי אשמח מאוד

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם (נערך)

המצב פשוט וחבל לסבך אותו 

 

חברת הביטוח מעניין לה את הטוסיק .

 

היא רוצה לשלם כמה שפחות . או הנזק בפועל או שווי הרכב מינוס 10% עבור  הגרוטאה שנשארת בידיך הנמוך שביניהם

 

לכן

אם הפוגע מוכן לשלם את עלות הנזק מבלי להפעיל ביטוח מה טוב

רוצה להפעיל ביטוח שלו אם כל המינוסים בכך כפי שתואר באחת ההודעות ,  חברת הביטוח תשלם כאמור את מה שכתבתי למעלה.

 

ועוד המלצה אחת תפנה ליצחק לוי ותבקש ממנו הערכה של רכב כמו שלך אולי יעריך גבוה מיד 2 

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 6 שעות, ישה כתב:

עוד המלצה אחת תפנה ליצחק לוי ותבקש ממנו הערכה של רכב כמו שלך אולי יעריך גבוה מיד 2 

אין שם מחירון לרכב הנ"ל מרוב שהוא ישן...

פורסם

ישה מתכוון שתפנה ליצחק לוי בבקשה להערכה פרטנית של הרכב. העניין שזה עולה כמה מאות שקלים, ולפי רוח השרשור, זה לא מה שאתה תרצה לבצע.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
בתאריך 9.2.2023 בשעה 10:47, yuvk כתב:

2pac, עייפתי.

נתת עצה גרועה, והיה חשוב לי למנוע מפות"ש מללכת לפיה. אתה מוזמן להמשיך לחשוב אחרת. שום בית משפט לא יפסוק פיצוי שגבוה משווי הרכב.

כמו שכתבת - אתה לא משפטן אבל גם לא בעל הבנת הנקרא. אני לא כתבתי שבית משפט יפסוק יותר משווי הרכב.

פורסם (נערך)
בתאריך 7.2.2023 בשעה 07:55, 2pac כתב:

הדרך הנכונה היא לתקן את הרכב בלי הערכת שמאי ולתבוע את הפוגע על סמך הקבלה מהמוסך.

הבנת הנקרא? קרא שוב את כל הפוסט. הנזק מוערך ב-4000. שווי הרכב - 3000.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם (נערך)

עדכון:

שמאי העריך את שווי הרכב  ב 3600 שח וכשפנינו עם הדוח לחברת ההשכרה של הנהג הפוגע מה מתברר ? 

שהצד ג שלהם דורש השתתפות עצמית של 5000 שח מה זה אומר שעד 5000 שח אתה בכלל לא מכוסה בקיצור הנהג הפוגע ישלם מכיסו את הסכום הנל

סתם כדאי ללמוד מזה לקח כשאתם שוכרים רכב בארץ או בחו"ל שימו לב מהם נתוני הביטוח ומה סך ההשתתפות עצמית שלכם במקרה של תביעה חלילה 

לסיום :אני רק מקווה בשבילו  שלא דפקו אותו גם בחובה כי יש לנו גם תביעות של הוצאות פינוי של 2 אנשים באמבולנס אחד לבית חולים העמק +השבתה של  ימי עבודה של שבוע +טיפולי פיזיוטרפיה

זה נשמע בקטנה אבל יכול להכיע בקל ל 8000 ש"ח

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם

נזקי גוף אתה תובע את ביטוח החובה שלך

 

לא קשור לנהג שפגע בך

  • מעניין 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני שעתיים, ידני כתב:

שמאי העריך את שווי הרכב  ב 3600 שח וכשפנינו עם הדוח לחברת ההשכרה של הנהג הפוגע מה מתברר ? 

שהצד ג שלהם דורש השתתפות עצמית של 5000 שח מה זה אומר שעד 5000 שח אתה בכלל לא מכוסה בקיצור הנהג הפוגע ישלם מכיסו את הסכום הנל

אתה אמור לקבל ממנו גם את עלות השמאי.

  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני כשעה, ישה כתב:

נזקי גוף אתה תובע את ביטוח החובה שלך

 

לא קשור לנהג שפגע בך

בטוח? נשמע יותר הגיוני שהפוגע משלם זאת 

נניח שאין ביטוח מי משלם ? הפוגע נכון ? ביטוח סה"כ אומר שלא תצטרך להתמודד עם תביעות לבד  ככה ההגיון אומר

פורסם

אין "הגיון".

 

ביטוח החובה הוא חיה שונה מביטוחי הרכוש. אתה תובע את הביטוח שלך. אם אתה לא מבוטח - למשל הולך רגל - אתה תובע את הביטוח של הפוגע. אם הפוגע לא ידוע או לא מבוטח בביטוח חובה תובעים גוף שנקרא "קרנית" שחלק מתשלומי ביטוח החובה עובר אליו והוא מכסה נפגעים כאלה, ועשוי לתבוע את הפוגע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

יש היגיון. בתאונה בין שתי מכוניות פרטיות ה"אשם" יהיה ב-50% רכב א' וב-50% רכב ב'. חברות הביטוח לא יבזבזו משאבים בלריב על "איזה נהג אשם". כל מבטח משלם את נזקי מבוטחיו. 
בתאונה בין מכונית ואופנוע למשל, זה שונה (הסכם חצייה).

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...