Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

שמחתי לקרוא את ההסבר המפורט שלך לגבי סוגי התחנות.

אני גר באיזור תל אביב. אשמח לדעת היכן יש תחנות מסוג ג' או ד'.

 

יואל :roll:

 

 

התחנות המדוברות של פז(למעט אחת) הינן בבעלות פרטית.

 

אני אסביר:

ישנן 4 סוגי מפעילים בתחנות:

א.בעלים של תחנה שגם מתפעלים אותה וגם קונים את הדלק-הם קשורים בהסכם תפעול מול אחת מחברות הדלק וקונים ממנה דלקים אך לא מחוייבים לקנות רק ממנה..

ב.עצמאים שקונים את הדלק מפז אך התחנה לא שייכת להם - הם יכולים לקבוע את מחיר הדלק ולהתנהל כמעט עצמאית לחלוטין(בדומה לאלה מסעיף א').

ג.מנהלי תחנות עצמאים(כמוני) שקשורים בחוזה ניהול מול פז והדלק הוא לא שלהם(הם לא קונים אותו אלא רק אחראים על שיווקו הסופי ללקוח).

ד.מנהלים שכירים של חברת פז.

מן הדברים הנ"ל עולות המסקנות הבאות:

1.למפעילים א' ו ב' יש אינטרס כלכלי מובהק למהול את הדלק ויש להם גם את היכולת לעשות זאת.

2. למפעילים ג' ו ד' אין אינטרס ואין גם יכולת(בגלל אמצעי בקרה מתקדמים) למהול דלק.

לכן:ברשימה המצורפת כל(למעט אחת) התחנות של פז מנוהלות ע"י מפעילים א' ו ב'!

אני חוזר על מה שרשמתי בעבר:מצאו תחנה אחת קבועה שאתם סומכים עליה נסו גם לדעת מי מנהל/מפעיל התחנה וכך תרוויחו דלק נקי וטוב.

בברכה

ג'ורג'

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

pasparto

 

תודה רבה על המידע! איך אפשר לברר לאיזה סוג שייך מנהל התחנה? בטח אי אפשר לבוא ופשוט לשאול, נכון?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אפשר לשאול את מנהל התחנה, או שאפשר להתקשר לחברה ולבקש את המידע.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שמתי לב שברשימות לא מופיעות כמעט תחנות דלק בצפון ובכלל באיזור הגוש חיפה והקריות, עכו,נהריה וכו' האם זה בגלל שאין מהילות או בגלל שאין ביקורת?


×
×
  • תוכן חדש...