Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: צ'רי טיגו 8 פרו - נהיגת התרשמות קצרה


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גירסה מקוצרת לסקירה המקוצרת מראש, של נהיגת ההתרשמות בטיגו 8 פרו

 

ותיקי קוראינו, וגם אלו שהצטרפו רק לפני שבוע, זוכרים בוודאי את ההשקה של מותג צ'רי ושלושת הדגמים החדשים שהחלו בייבוא, שתוארה כאן בפירוט רק בשבוע שעבר. גם בפודקאסט 'דרייב' התייחסנו ארוכות לדגמי החברה, כשאחת התובנות המידיות היא שדגם הטיגו 8 פרו, בו יש שבעה מושבים, עומד להיות להיט עקב המחסור העצום ברכבי שבעה מקומות.

 

כבר למחרת ההשקה התחילו התכתבויות בנושא עסקאות ליסינג לדגם זה, וכך מצאתי את עצמי מאחורי ההגה של הטיגו 8 פרו, לתת את החותמת להזמין את הרכב בעסקאות ליסינג.

 

20221115_131552.jpg.605e1e1b341085e9283351e78f3ee17a.jpg

 

עד שיגיע (או לא יגיע) הטיגו 8 פרו למבחן ארוך וממצה, אני רושם כאן רשמים בסיסיים שעלו לי מההתרשמות הקצרה, ניסיתי לדחוס בה קצת מכל דבר.

 

העיצוב החיצוני נאה, גנרי משהו, לא יהיה מרהיב בעיני איש, וגם לא ירגיז אף אחד.

מושב הנהג נוח, עם כיוונונים חשמליים ושלושה זיכרונות. ההגה מתכוונן פנימה והחוצה, ולגובה. במהרה ניתן להתמקם היטב מול ההגה. מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי עם אפשרויות תצוגה שונות, ובמרכז הדשבורד צג מולטימדיה, כרגע רק עם אפל-קארפליי. 

 

הקונסולה המרכזית מעניינת יותר ממה שנראה בהצגה הסטטית. ממש מתחת לפתחי המיזוג נמצא מסך תצוגה והפעלה למערכת המיזוג, עם מתגים פיזיים בנוסף למתגי המגע. 

המרווח  במושב האחורי טוב. אם לוקחים אותו במקסימום לאחור, מתקבל מרווח מעולה. בכזה מקרה לא יהיה מקום לרגלי הנוסעים במושבים 6 ו 7. המושבים בשורה השלישית נפתחים מרצפת תא המטען, כלפי מעלה. המרווח כמקובל בקבוצת הג'יפונים בעלי שבעה מקומות. 

 

20221115_131724.jpg.30edf8475b5ebdcf32fe633de0382b0e.jpg

 

בנסיעה הקצרה עם הרכב מתגלה רכב נעים ונוח לנסיעה. הגיר הרובוטי דו מצמדי מחליף הילוכים באופן שקוף לנהג ולא מורגש. בהורדת הילוך, כמו בכל גיר רובוטי יש השהייה של שבריר שניה. 

 

לרכב אחיזת כביש טובה למדי, עם מעט זוית גלגול, לא משהו חריג לסגמנט. המתלים עושים לרוב עבודה טובה, גם על כביש משובש. במהירויות גבוהות, הכוונה לגבוהות מאוד, העבירו המתלים מעין רעד קטן וכמעט לא מורגש לתוך הרכב. 

 

הסיכום בהחלט חיובי עם חותמת 'כשרות' להזמנת הרכב לנהגים שבורכו בארבעה ילדים ולמעלה מכך.

 

הסקירה הקצרה המלאה פורסמה באתר car-pad , אתר הרכב של יואב פולס.

 

20221115_131523.jpg.be1dac5afccd30a0119f5dbea0e1d22d.jpg


לצפייה במאמר המלא

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מאוד מסקרן ובעיני הוא נראה הכי טוב במבחר הנוכחי של צ'רי בישראל. העיצוב החיצוני באמת מזכיר את הרקסטון.

התמחור אטרקטיבי והבנתי שמאז ההשקה יש תנועה ערה מאוד של לקוחות באולם של צ'רי בשורק שהגיעו להתעניין בעיקר בטיגו 8, חלקם הגדול נהגי ליסינג שמחכים לרכבי 7 מושבים כבר תקופה ארוכה וכעת נפתחה להם אפשרות לקבל את הטיגו 8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין אנדרואיד אוטו?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...