Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיה דומה בנוגע לקרטועים העלתי בעבר, הפעם נתקלתי בדבר שוב.

 

הפעם, אוטו עם 2 נוסעים מלבדי, רזים. לאחר נסיעה של כ20 דקות עם מזגן בשבילי עפר וחזרה לכביש מהיר, האוטו שוב קירטע. כלומר, לוחצים על דוושת הדלק בצורה מתונה והאוטו נוסע. לוחצים טיפה יותר בשביל להאיץ, האוטו מקפץ ומשתנק, לא מאיץ. לאחר מספר דקות של נסיעה האוטו חזר לעצמו. כאמור, לא מדובר בעליה חריגה או מאמץ - כביש ישר, רכב עם מזגן ו2 נוסעים דלים במשקל.

 

בעיה נוספת - הפיוז של הנעילה מרכזית נשרף כל פעם שהרכב ננעל(גם הופיע בעבר ונעלם). שמתי לב שכשזה קורה - תמיד הדלת האחורית ימנית לא ננעלת וכשאני מנסה להוריד את הכפתור של אותה דלת - זה הרבה יותר קשה משאר הדלתות. ניתקתי את המנוע(סולנויד?) של הנעילה מרכזית בדלת זו, הרכב ננעל, ואז כל הכפתורים קפצו חזרה למעלה והפיוז נשרף שוב. רעיונות ?

 

פירקתי את אותו סולנויד בכל מקרה, לבינתיים.

פורסם
בעיה דומה בנוגע לקרטועים העלתי בעבר, הפעם נתקלתי בדבר שוב.

 

הפעם, אוטו עם 2 נוסעים מלבדי, רזים. לאחר נסיעה של כ20 דקות עם מזגן בשבילי עפר וחזרה לכביש מהיר, האוטו שוב קירטע. כלומר, לוחצים על דוושת הדלק בצורה מתונה והאוטו נוסע. לוחצים טיפה יותר בשביל להאיץ, האוטו מקפץ ומשתנק, לא מאיץ. לאחר מספר דקות של נסיעה האוטו חזר לעצמו. כאמור, לא מדובר בעליה חריגה או מאמץ - כביש ישר, רכב עם מזגן ו2 נוסעים דלים במשקל.

 

בעיה נוספת - הפיוז של הנעילה מרכזית נשרף כל פעם שהרכב ננעל(גם הופיע בעבר ונעלם). שמתי לב שכשזה קורה - תמיד הדלת האחורית ימנית לא ננעלת וכשאני מנסה להוריד את הכפתור של אותה דלת - זה הרבה יותר קשה משאר הדלתות. ניתקתי את המנוע(סולנויד?) של הנעילה מרכזית בדלת זו, הרכב ננעל, ואז כל הכפתורים קפצו חזרה למעלה והפיוז נשרף שוב. רעיונות ?

 

פירקתי את אותו סולנויד בכל מקרה, לבינתיים.

בעיה נוספת - הפיוז של הנעילה מרכזית נשרף כל פעם שהרכב ננעל(גם הופיע בעבר ונעלם). שמתי לב שכשזה קורה - תמיד הדלת האחורית ימנית לא ננעלת וכשאני מנסה להוריד את הכפתור של אותה דלת - זה הרבה יותר קשה משאר הדלתות. ניתקתי את המנוע(סולנויד?) של הנעילה מרכזית בדלת זו, הרכב ננעל, ואז כל הכפתורים קפצו חזרה למעלה והפיוז נשרף שוב. רעיונות ?

 

על כמה אמפר עובד פיוז האעזקה?

פורסם
בעיה נוספת - הפיוז של הנעילה מרכזית נשרף כל פעם שהרכב ננעל(גם הופיע בעבר ונעלם). שמתי לב שכשזה קורה - תמיד הדלת האחורית ימנית לא ננעלת וכשאני מנסה להוריד את הכפתור של אותה דלת - זה הרבה יותר קשה משאר הדלתות. ניתקתי את המנוע(סולנויד?) של הנעילה מרכזית בדלת זו, הרכב ננעל, ואז כל הכפתורים קפצו חזרה למעלה והפיוז נשרף שוב. רעיונות ?

 

על כמה אמפר עובד פיוז האעזקה?

פיוז האזעקה? אני מניח שהתכוונת לפיוז של הנעילה המרכזית - אין כל קשר לאזעקה שאומנם נועלת את האוטו גם, אבל עדיין, הבדיקות היום נערכו כשאני ישבתי בתוך האוטו והרמתי/הורדתי את הכפתור ידנית.

 

בכל מקרה, הפיוז שהיה שם היה של 25 אמפר, רפי לין טען שאמור להיות שם 30 אמפר. שמתי 25 אמפר, נשרף (4 פעמים לפחות), 30 אמפר גם נשרף.

 

 

קיצר, זו לא בעיה של פיוז לא מתאים.

פורסם

הפקוד להפעלת נעילת הדלתות (המקורית) ניתן ע"י 2 הסולונואידים בדלתות הקדמיות אל יחידת הבקרה המשדרת + ו - בהתאמה אל כל יתר הסולונואידים לזמן רגעי.

מכיון שהדלתות נפתחות מעצמן אני חושד בקצר בחוטי אחת הדלתות הקדמיות או מהסולונואיד

שבדלת הקד'. אם הקצר נשאר קבוע יהיה קל לאתרו ע"י נתוק כל דלת.

לצורכי הנתוק יש להסיר את ריפוד הדלת ולנתק המחבר מהסולונואיד. הסתכל על צמת החוטים בדלת אם אינה קרועה/תפוסה במנגנון החלון ומקצרת ו/או קרועה בתוך השרוול פלסטיק שחור הנכנס אל הדלת.

הייתי מתחיל בדלת נהג שהיא הנפתחת/נסגרת ביותר וסביר שבה יהיה הבלאי המואץ.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
הפקוד להפעלת נעילת הדלתות (המקורית) ניתן ע"י 2 הסולונואידים בדלתות הקדמיות אל יחידת הבקרה המשדרת + ו - בהתאמה אל כל יתר הסולונואידים לזמן רגעי.

מכיון שהדלתות נפתחות מעצמן אני חושד בקצר בחוטי אחת הדלתות הקדמיות או מהסולונואיד

שבדלת הקד'. אם הקצר נשאר קבוע יהיה קל לאתרו ע"י נתוק כל דלת.

לצורכי הנתוק יש להסיר את ריפוד הדלת ולנתק המחבר מהסולונואיד. הסתכל על צמת החוטים בדלת אם אינה קרועה/תפוסה במנגנון החלון ומקצרת ו/או קרועה בתוך השרוול פלסטיק שחור הנכנס אל הדלת.

הייתי מתחיל בדלת נהג שהיא הנפתחת/נסגרת ביותר וסביר שבה יהיה הבלאי המואץ.

בברכה - רפי לין :-)

 

מחר אני אנתק דלת דלת ואבדוק, הניסיון מדבר, לא חשבתי על זה :-)

 

אגב, איך מפרקים את השרוולי פלסטיק האלו בדלתות ? זה לא הצליח לי כל כך בפעם האחרונה שניסיתי.

פורסם
מחר אני אנתק דלת דלת ואבדוק, הניסיון מדבר, לא חשבתי על זה :-)

 

אגב, איך מפרקים את השרוולי פלסטיק האלו בדלתות ? זה לא הצליח לי כל כך בפעם האחרונה שניסיתי.

 

אוקי, פירקתי מנוע מנוע, פיוז, בום, נשרף.

 

עברתי על הכבלים ב3 דלתות(את ה4 לא בדקתי בגלל שהחשיך כבר) - הכל תקין, חוט אחד היה פצוע, בידדתי אותו כראוי עם איזולירבנד.

 

שוב, מוריד את הכפתור, הכל ננעל. פותח, נשרף הפיוז.

לפעמים הפיוז גם נשרף כשרק נועלים את הדלתות.

 

אבל. עכשיו הפאנץ ליין. החלפתי פיוז. יצאתי מהאוטו. לחיצה בשלט של האזעקה - הכל ננעל. לחיצה נוספת בשלט של האזעקה - הכל נפתח. וכך מספר פעמים והפיוז לא נשרף.

 

 

הכצעקתה?! לאן לגשת, מה לבדוק? אני אובד עצות.

פורסם

איזה דלת לא הספקת לבדוק ?

קיימת נטיה מסויימת של חוטים להקרע בדלתות שנפתחות בצורה שכיחה (קדמיות).

אם לא הגעת לדלת הנהג או הנוסע, ייתכן ושם הפתרון לבעיה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
איזה דלת לא הספקת לבדוק ?

קיימת נטיה מסויימת של חוטים להקרע בדלתות שנפתחות בצורה שכיחה (קדמיות).

אם לא הגעת לדלת הנהג או הנוסע, ייתכן ושם הפתרון לבעיה.

 

איציק

 

את הדלת הקדמית ימנית לא פירקתי, כלומר, פירקתי אבל לא הספקתי לבדוק. לפי איך שזה נראה אין שום בעיה בחוטים במעברים בדלתות, ציר הפלסטיק שמותקן בדלתות מבצע את העבודה כראוי.

 

מה שמוזר לי זה שכשאני נועל את הדלתות עם האזעקה, הפיוז לא נשרף. כשאני נועל על ידי הורדת הכפתור, הפיוז נשרף.

פורסם
את הדלת הקדמית ימנית לא פירקתי, כלומר, פירקתי אבל לא הספקתי לבדוק. לפי איך שזה נראה אין שום בעיה בחוטים במעברים בדלתות, ציר הפלסטיק שמותקן בדלתות מבצע את העבודה כראוי.

 

מה שמוזר לי זה שכשאני נועל את הדלתות עם האזעקה, הפיוז לא נשרף. כשאני נועל על ידי הורדת הכפתור, הפיוז נשרף.

תנסה משהו דומה במערכת נעילה מרכזית כאשר אתה זוכר את הדלת מבפנים או מצד של הנהג או שליד הנהג כול הדלתות נסגרות תנסה לסגור את הנעילה מרכזית מהדלת שליד הנהג ותראה אם הפיוז נשרף לך

אם כן ישנה תקלה או קצר מהדלת של הנהג אך אם הפיוז נשרף שוב תראה שהחוטים לא מקצרים והחוט של הפלוס במערכת נעילה מרכזית לא רפוי או משוחרר

 

האם הפיוז של הנעילה מרכזית נמצאת בלוח הפיוזים אצלך?

פורסם
את הדלת הקדמית ימנית לא פירקתי, כלומר, פירקתי אבל לא הספקתי לבדוק. לפי איך שזה נראה אין שום בעיה בחוטים במעברים בדלתות, ציר הפלסטיק שמותקן בדלתות מבצע את העבודה כראוי.

 

מה שמוזר לי זה שכשאני נועל את הדלתות עם האזעקה, הפיוז לא נשרף. כשאני נועל על ידי הורדת הכפתור, הפיוז נשרף.

מוזר, וב-2 המקרים נשרף אותו הפיוז בדיוק ?

 

הפלסטיק שעוטף את החוטים אינו מעיד על מצבם הפנימי.

פתח את כל הפלסטיקה באיזור; השרוול בין הדלת לאוטו, הפלסטיקה בתוך האוטו שאליה עוברים החוטים, הפלסטיקה בתוך הדלת אליה מגיעים החוטים - ובדוק היטב חוט חוט שאינו נוגע בגוף הרכב או בחוט אחר.

 

האם מדובר בהרכבה מקומית של הנעילה המרכזית או מקורית (2 ח"ח + נ"מ מהיצרן) ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תנסה משהו דומה במערכת נעילה מרכזית כאשר אתה זוכר את הדלת מבפנים או מצד של הנהג או שליד הנהג כול הדלתות נסגרות תנסה לסגור את הנעילה מרכזית מהדלת שליד הנהג ותראה אם הפיוז נשרף לך

אם כן ישנה תקלה או קצר מהדלת של הנהג אך אם הפיוז נשרף שוב תראה שהחוטים לא מקצרים והחוט של הפלוס במערכת נעילה מרכזית לא רפוי או משוחרר

 

האם הפיוז של הנעילה מרכזית נמצאת בלוח הפיוזים אצלך?

הפיוז נשרף בכל מצב, זה לא משנה מאיפה אני סוגר. פירקתי את המנוע בדלת הנהג, נעלתי מהימנית - נשרף. פירקתי את שתי האחוריות - נשרף. פירקתי את כל המנועים, והשארתי את הדלת הימנית בלבד - נשרף. בכל מצב - נשרף.

 

 

איציק:

 

בכל מצב, אותו הפיוז נשרף - הפיוז של הנעילה המרכזית בלבד. לא יודע אם מדובר בהתקנה מקומית מאחר ואני לא יד 1 של האוטו. הפיוז של הנעילה מרכזית נמצא בתיבה נפרדת עם הפיוז של החלונות חשמל, שניהם מחוברים בצידה של תיבת הפיוזים של הרכב.

בדלתות שבדקתי - בוודאות אף חוט לא "פצוע" או נוגע בשילדה. היה אחד פצוע מעט(ודווקא לא חוט שעובר בציר בדלת), בידדתי אותו כמו שצריך וליפפתי אחרי זה את כל הצמה יחדיו.

 

 

 

הכי מוזר לי זה שהפיוז נשרף רק כאשר אני נועל עם אחד הכפתורים מקדימה. כשהאוטו ננעל עם האזעקה - הכל בסדר. כשאני חושב על זה, הפיוז נשרף אתמול בפעם הראשונה כשידידה שלי לחצה בטעות על הכפתור ונעלה את האוטו.

פורסם
הפיוז נשרף בכל מצב, זה לא משנה מאיפה אני סוגר. פירקתי את המנוע בדלת הנהג, נעלתי מהימנית - נשרף. פירקתי את שתי האחוריות - נשרף. פירקתי את כל המנועים, והשארתי את הדלת הימנית בלבד - נשרף. בכל מצב - נשרף.

 

 

איציק:

 

בכל מצב, אותו הפיוז נשרף - הפיוז של הנעילה המרכזית בלבד. לא יודע אם מדובר בהתקנה מקומית מאחר ואני לא יד 1 של האוטו. הפיוז של הנעילה מרכזית נמצא בתיבה נפרדת עם הפיוז של החלונות חשמל, שניהם מחוברים בצידה של תיבת הפיוזים של הרכב.

בדלתות שבדקתי - בוודאות אף חוט לא "פצוע" או נוגע בשילדה. היה אחד פצוע מעט(ודווקא לא חוט שעובר בציר בדלת), בידדתי אותו כמו שצריך וליפפתי אחרי זה את כל הצמה יחדיו.

 

 

 

הכי מוזר לי זה שהפיוז נשרף רק כאשר אני נועל עם אחד הכפתורים מקדימה. כשהאוטו ננעל עם האזעקה - הכל בסדר. כשאני חושב על זה, הפיוז נשרף אתמול בפעם הראשונה כשידידה שלי לחצה בטעות על הכפתור ונעלה את האוטו.

האם ניתן להחליף שם את בית הפיוזים של האעזקה יכול להיות שבית פיוזים מקצר !

 

תנסה לסגור בו זמנית את הנעילה מרכזית והחלונות חשמל כי אמרת שהם יושבים באותו בית פיוזים.

 

עצתי אליך תבדוק את הפלוס של המערכת נעילה מרכזית את רציפותו של חוט זה או כמה חוטים שיש שם שלוודא הם לא מקצרים ושלמים באמת.

 

האם המחברים בדלתות של הנעילה מרכזית בסדר ונראים טוב אולי גם הם מקצרים שם משהו בפנים בתוך המחבר עצמו או במחבר לא יושב טוב או לא מהודק טוב זה קרה לי בעבר סיפור כזה@@@

×
×
  • תוכן חדש...